Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki

Answear.com z sukcesem debiutuje na głównym rynku GPW

przez Urszula Szewczyk
24 września 2021
w E-commerce, Newsy
0
Krzysztof_Bajołek_retail_journal_answear

Krzysztof_Bajołek_retail_journal_answear

Akcje Answear.com, e-commerce sprzedającego modę w Europie Środkowo-Wschodniej, zadebiutowały na głównym parkiecie GPW w Warszawie. W grudniu Spółka przeprowadziła Ofertę Publiczną o łącznej wartości przeszło 80 mln zł. Kurs akcji na debiucie wyniósł 29,9 zł, co oznacza wzrost o blisko 20 proc. względem ceny z Oferty. Po 30 minutach handlu kurs akcji wynosi 37 zł, co oznacza wzrost o 48 proc.

Cieszymy się, że udało nam się pomyślnie zakończyć IPO i dołączyć do grona spółek publicznych. To ważny dla nas etap rozwoju biznesu. Pozyskany kapitał przeznaczymy na dalszy dynamiczny rozwój. Dodatkowo do naszego akcjonariatu dołączyli nowi inwestorzy, dzięki którym ten wzrost będzie jeszcze szybszy. Dziękujemy wszystkim akcjonariuszom za zaufanie, wierzę, że wspólnie będziemy budować dalszą wartość Answear.com – komentuje Krzysztof Bajołek, prezes zarządu Answear.com.

Dzisiejszego dnia do obrotu na GPW wprowadzone zostały akcje serii A, B i C oraz prawa do akcji nowej emisji serii D. Oferta IPO Answear.com obejmowała emisję nowych akcji serii D, a także sprzedaż części pakietu akcji serii A (8,03 proc. rozwodnionego kapitału Spółki) należącego do funduszu MCI.PrivateVentures FIZ (subfundusz MCI.TechVentures 1.0). Cena sprzedaży została ustalona na 25 zł za akcję, a wartość Oferty wyniosła ponad 80 mln zł. Globalnymi Koordynatorami oferty był mBank oraz Trigon Dom Maklerski.

Podobne artykuły

Jak założyć sklep internetowy? Poznaj 10 praktycznych kroków

Jaki jest koszt założenia sklepu internetowego? Te elementy uwzględnij w kosztorysie

Handel omnichannel – czym jest i jakie są najczęstsze błędy przy wprowadzaniu tej strategii?

E-commerce powoli hamuje – eksperci komentują

Zmiany w zarządzie Sephora na rynek Polski i Czech

Nasza Oferta cieszyła się bardzo dużym zainteresowaniem ze strony inwestorów indywidualnych. Redukcja w tej transzy wyniosła rekordową wartość 96,6 proc. W naszej ofercie udział wzięło ponad 10 tys. inwestorów indywidulanych. Stawia to IPO Answear na 4. miejscu pod względem popularności wszystkich ofert akcji wśród inwestorów indywidualnych w ciągu ostatnich 5 lat. To dla nas sygnał, że inwestorzy doceniają nasz biznes, co bardzo nas cieszy i motywuje do działania. – dodaje Krzysztof Bajołek.

Answear.com to założony w 2011 e-commerce zajmujący się sprzedażą markowej odzieży, obuwia oraz akcesoriów. Spółka prowadzi obecnie działalność w 7 krajach Europy Środkowo-Wschodniej: Bułgarii, Czechach, Polsce, Rumunii, Słowacji, Ukrainie oraz Węgrzech. Sprzedaż jest zdywersyfikowana geograficznie, a żaden z rynków nie stanowi więcej niż 30 proc. udziału w całkowitych przychodach Spółki.


O Answear.com:

Answear.com to internetowa platforma sprzedażowa z markową odzieżą, obuwiem oraz akcesoriami. Sklep oferuje około 90 tys. produktów z ponad 350 światowych marek.

Dominującą część oferty stanowią marki premium (Tommy Hilfiger, Guess Jeans, CK, Diesel, G-Star, Red Valentino, DKNY) oraz marki denimowo-streetwearowe (Pepe Jeans, Levi’s, Lee, Wrangler, Dr.Martens, Quicksilver, Roxy). Całość oferty dopełniają marki sportowo-outdoorowe (Adidas, Nike, Puma, New Balance, Columbia, Jack Wolfskin, Helly Hansen), popularne marki z segmentu ekonomicznego (Mango, Gap, Vero Moda, Jack&Jones), oraz marka własna Answear LAB.

Tags: Answear.comecommerceretailretailjournal
ShareTweet

Podobne artykuły

Jak założyć sklep internetowy? Poznaj 10 praktycznych kroków
E-commerce

Jak założyć sklep internetowy? Poznaj 10 praktycznych kroków

Jaki jest koszt założenia sklepu internetowego? Te elementy uwzględnij w kosztorysie
E-commerce

Jaki jest koszt założenia sklepu internetowego? Te elementy uwzględnij w kosztorysie

Handel omnichannel – czym jest i jakie są najczęstsze błędy przy wprowadzaniu tej strategii?
E-commerce

Handel omnichannel – czym jest i jakie są najczęstsze błędy przy wprowadzaniu tej strategii?

E-commerce powoli hamuje – eksperci komentują
E-commerce

E-commerce powoli hamuje – eksperci komentują

Zmiany w zarządzie Sephora na rynek Polski i Czech
E-commerce

Zmiany w zarządzie Sephora na rynek Polski i Czech

Barbora podsumowuje pierwszy rok dostaw w Trójmieście i Łodzi
E-commerce

Barbora podsumowuje pierwszy rok dostaw w Trójmieście i Łodzi

Następny artykuł
Aleksander_Poltier_retail_journal_centra_handlowe_galerie_handlowe

WYWIAD: "W czasie trzeciego lockdownu realizujemy trzy akcje marketingowe, dedykowane różnym grupom najemców i klientów" - mówi Aleksander Poltier, Libero Katowice

Najnowsze informacje

Jak założyć sklep internetowy? Poznaj 10 praktycznych kroków

Jaki jest koszt założenia sklepu internetowego? Te elementy uwzględnij w kosztorysie

Handel omnichannel – czym jest i jakie są najczęstsze błędy przy wprowadzaniu tej strategii?

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

REKLAMA
ekoBiznes - Nowy serwis informacyjny

Śledź nas na:

Retail Journal

Wydawcą serwisu jest Tree Media Sp. z o. o. z siedzibą w Białymstoku, al. Tysiąclecia Państwa Polskiego 6, 15-111. Nr NIP 5423437801, REGON 389496703, KRS 0000912533.

Informacje prawne

  • Regulamin Serwisu
  • Regulamin Konta
  • Regulamin Newslettera
  • Polityka Prywatności

Kategorie

  • Artykuł sponsorowany
  • Bez kategorii
  • Centra handlowe
  • E-commerce
  • Food
  • Franczyza
  • Najemcy
  • Newsy
  • Parki handlowe
  • Sylwetki
  • Wywiady
  • Kontakt

© 2021 retailjournal.pl

Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • Kontakt
  • Polityka prywatności
  • Regulamin konta
  • Regulamin newslettera
  • Regulamin serwisu
  • Strona główna
  • testowa

© 2021 retailjournal.pl

W ramach strony internetowej wykorzystywane są pliki cookies w celu prawidłowego jej działania oraz w celach analitycznych. Szczegóły znajdują się w Polityce prywatności i plików cookies. Za pomocą plików cookies zbierane są informację, które stanowią bądź mogą stanowić dane osobowe. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Go to mobile version