Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki

Marcin Kuśmierz nowym Prezesem Zarządu Shopera

przez Urszula Szewczyk
24 września 2021
w E-commerce, Newsy
0
marcin_kuśmierz_retail_journal_shoper_ecommerce

marcin_kuśmierz_retail_journal_shoper_ecommerce

Zadaniem, które stoi przed Marcinem Kuśmierzem jest osiągnięcie przez Shopera pozycji wiodącego dostawcy rozwiązań dla e-commerce w Europie. Wejście w nowe segmenty rynku i partnerstwa z globalnymi liderami e-commerce pomogą w jego realizacji.

Shoper to jedno z najpopularniejszych oprogramowań do prowadzenia sklepu internetowego w Polsce i Europie Środkowo-Wschodniej oparte o model subskrypcyjny SaaS (Software-As-A-Service). Korzysta z niego ponad 20 tys. małych i średnich przedsiębiorstw, a firma dostarcza je w modelu sprzedaży bezpośredniej oraz przez partnerów biznesowych.

Podobne artykuły

Barbora podsumowuje pierwszy rok dostaw w Trójmieście i Łodzi

Super-Pharm podsumował wyniki nowej aplikacji – ponad 50 tys. zamówień w 3 miesiące

Oddaj, nie wyrzucaj! CCC i InPost zachęcają: daj swoim butom i ubraniom drugie życie

Santander Consumer Bank: Budowanie customer experience trzeba zacząć od doświadczeń pracowników

Drugie półrocze 2022 na rynku e-grocery – firmy będą musiały zawalczyć o klienta ceną

Marcin Kuśmierz to jeden z najbardziej doświadczonych menedżerów na rynku usług internetowych dla MŚP w Europie. Od 2007 roku związany z home.pl i międzynarodową grupą IONOS jako Prezes Zarządu odpowiedzialny za rozwój biznesu w Polsce i Europie Środkowo-Wschodniej. Wielokrotnie nagradzany za rozwój i transformację biznesu przez polskie i międzynarodowe kapituły, m.in. tytułem „CEO of the year” przyznawanym przez Polskie Stowarzyszenie Inwestorów Kapitałowych. Marcin Kuśmierzposiada bogate doświadczenie w sektorze e-commerce i nowych technologii informatycznych. Jest członkiem rad nadzorczych Krajowego Integratora Płatności (tpay), R2G Polska (apaczka), Fly On the Cloud oraz członkiem rad doradczych w globalnych firmach technologicznych Acronis i Cloudblue.

Chcemy, aby Shoper był rozwiązaniem pierwszego wyboru dla nowych firm oraz startupów w segmencie e-commerce. Będziemy też rozwijać ofertę usług dla profesjonalnych sprzedawców internetowych, oferując im kompletny ekosystem oraz rozwijać partnerstwa z globalnymi liderami branży e-commerce. Naszą ambicją jest osiągnięcie pozycji wiodącego dostawcy na rynku europejskim – mówi Marcin Kuśmierz, nowy Prezes Zarządu.

Założyciel firmy i dotychczasowy Prezes, Krzysztof Krawczyk, objął funkcję Wiceprezesa Zarządu odpowiedzialnego za rozwój głównych produktów, m.in. oprogramowania sklepu internetowego.

Shoper to sklep internetowy w chmurze, ale też płatności, reklama i logistyka. W nadchodzących latach znacząco zwiększymy inwestycje w rozwój platformy technologicznej i pozyskanie kolejnych specjalistów e-commerce. Dołączenie Marcina do zespołu ma na celu przyspieszenie rozwoju biznesu i wzmocnienie naszej pozycji rynkowej – mówi Krzysztof Krawczyk.

Rozwiązania e-commerce dla segmentu MŚP pod marką Shoper oferowane są od 2005 roku. Od 2018 r. dostępne jest też rozwiązanie dla zaawansowanych i dużych sprzedawców internetowych pod nazwą Shoper Premium. Firma współpracuje blisko z Allegro, Facebookiem i Google, dostarczając kompleksowe rozwiązania związane z pozyskiwaniem ruchu do sklepów internetowych.

Tags: ecommerceretailretail journalShoper
ShareTweet

Podobne artykuły

Barbora podsumowuje pierwszy rok dostaw w Trójmieście i Łodzi
E-commerce

Barbora podsumowuje pierwszy rok dostaw w Trójmieście i Łodzi

Super-Pharm podsumował wyniki nowej aplikacji – ponad 50 tys. zamówień w 3 miesiące
E-commerce

Super-Pharm podsumował wyniki nowej aplikacji – ponad 50 tys. zamówień w 3 miesiące

Oddaj, nie wyrzucaj! CCC i InPost zachęcają: daj swoim butom i ubraniom drugie życie
E-commerce

Oddaj, nie wyrzucaj! CCC i InPost zachęcają: daj swoim butom i ubraniom drugie życie

Santander Consumer Bank: Budowanie customer experience trzeba zacząć od doświadczeń pracowników
E-commerce

Santander Consumer Bank: Budowanie customer experience trzeba zacząć od doświadczeń pracowników

Drugie półrocze 2022 na rynku e-grocery – firmy będą musiały zawalczyć o klienta ceną
E-commerce

Drugie półrocze 2022 na rynku e-grocery – firmy będą musiały zawalczyć o klienta ceną

Zakupy na czacie. Czy dzięki conversational commerce przestaniemy dodawać produkty do koszyka?
E-commerce

Zakupy na czacie. Czy dzięki conversational commerce przestaniemy dodawać produkty do koszyka?

Następny artykuł
Plantwear z ambitnymi planami na 2021 rok

Plantwear wypracował ponad 3,5 mln zł przychodów w IV kwartale 2020 r.

Najnowsze informacje

Centrum Łopuszańska 22 rozwija swoją ofertę gastronomiczną. Grono najemców poszerzyło się o kolejną kawiarnię

Barbora podsumowuje pierwszy rok dostaw w Trójmieście i Łodzi

90 sklepów sezonowych sieci Żabka działa w miejscowościach turystycznych

Newmark Polska rozwija się i przeprowadza do nowego biura

Drogerie dm ruszyły z pierwszą w Polsce „Akcją Kasjerską”

Najnowszy raport inwestycyjny Colliers nt. rynków EMEA: Polska z jednym z najlepszych wyników kwartalnych – prawie 1,4 mld euro

REKLAMA
ekoBiznes - Nowy serwis informacyjny

Śledź nas na:

Retail Journal

Wydawcą serwisu jest Tree Media Sp. z o. o. z siedzibą w Białymstoku, al. Tysiąclecia Państwa Polskiego 6, 15-111. Nr NIP 5423437801, REGON 389496703, KRS 0000912533.

Informacje prawne

  • Regulamin Serwisu
  • Regulamin Konta
  • Regulamin Newslettera
  • Polityka Prywatności

Kategorie

  • Artykuł sponsorowany
  • Bez kategorii
  • Centra handlowe
  • E-commerce
  • Food
  • Franczyza
  • Najemcy
  • Newsy
  • Parki handlowe
  • Sylwetki
  • Wywiady
  • Kontakt

© 2021 retailjournal.pl

Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • Kontakt
  • Polityka prywatności
  • Regulamin konta
  • Regulamin newslettera
  • Regulamin serwisu
  • Strona główna
  • testowa

© 2021 retailjournal.pl

W ramach strony internetowej wykorzystywane są pliki cookies w celu prawidłowego jej działania oraz w celach analitycznych. Szczegóły znajdują się w Polityce prywatności i plików cookies. Za pomocą plików cookies zbierane są informację, które stanowią bądź mogą stanowić dane osobowe. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Go to mobile version