Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki

„Rozważamy budowanie sieci punktów stacjonarnych dla naszych marek w oparciu o model franczyzowy” – mówi Wiktor Pyrzyk, Plantwear

przez Urszula Szewczyk
24 września 2021
w Centra handlowe, E-commerce, Newsy
0
wiktor_pyrzyk_plantwear_retail_journal_fot-piotr_banasik

wiktor_pyrzyk_plantwear_retail_journal_fot-piotr_banasik

„W 2021 roku zamierzamy dalej poszerzać portfolio naszych marek. Udana premiera serwisu Giftbay utwierdza nas w przekonaniu, że to dobra ścieżka rozwoju. Już niebawem odbędzie się premiera naszego nowego konceptu Just Plants. To eksperymentalna idea zakładająca sprzedaż roślin doniczkowych on-line, wszystko w designerskiej oprawie” – mówi w wywiadzie dla RETAIL JOURNAL Wiktor Pyrzyk, właściciel marki Plantwear,

Zapowiedzieli Państwo kolejne otwarcia w centrach handlowych. W ilu galeriach zamierzają mieć Państwo swoje punkty w 2021 r.? 

Podobne artykuły

Jak założyć sklep internetowy? Poznaj 10 praktycznych kroków

Jaki jest koszt założenia sklepu internetowego? Te elementy uwzględnij w kosztorysie

Handel omnichannel – czym jest i jakie są najczęstsze błędy przy wprowadzaniu tej strategii?

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Wiktor Pyrzyk, właściciel Plantwear: Bacznie obserwujemy sytuację na rynku oraz wyczekujemy finalnego (i permanentnego) otwarcia galerii handlowych. Rozważamy budowanie sieci punktów stacjonarnych dla naszych marek w oparciu o model franczyzowy. 

Czy będą to wyspy handlowe czy salony? 

 W większości przypadków planujemy stoiska handlowe w formie wysp. 

Czy biorą Państwo pod uwagę również parki handlowe, które cieszą się, szczególnie w dobie pandemii, dużą popularnością? 

W chwili obecnej nie prowadzimy rozmów z parkami handlowymi. Mamy wrażenie, że najemcy parków handlowych sprzedają głównie produkty pierwszej potrzeby. W naszym portfolio w chwili obecnej nie posiadamy marek wpisujących się w te kryteria.

Jakie produkty z oferty Plantwear są kupowane najchętniej? 

Najchętniej kupowane są zegarki oraz biżuteria. Te kategorie są i nadal będą poszerzane o nowe kolekcje, które bardzo szybko okazują się hitami sprzedażowymi.   

Jak radzi sobie Państwa serwis z gadżetami i upominkami – Giftbay.pl? 

Personalizowane prezenty spotkały się z bardzo dużym zainteresowaniem klientów – w czwartym kwartale serwis giftbay.pl wygenerował ponad 400 tyś. zł przychodu – dwukrotnie więcej niż w pierwszych 5 miesiącach działalności łącznie. Rozważamy również wprowadzenie konceptu Giftbay do sprzedaży stacjonarnej.  

Jakie mają Państwo plany rozwoju na 2021 r? 

W 2021 roku zamierzamy dalej poszerzać portfolio naszych marek. Udana premiera serwisu Giftbay utwierdza nas w przekonaniu, że to dobra ścieżka rozwoju. Już niebawem odbędzie się premiera naszego nowego konceptu Just Plants. To eksperymentalna idea zakładająca sprzedaż roślin doniczkowych on-line, wszystko w designerskiej oprawie. Dodatkowo, aktualnie prowadzimy zaawansowane rozmowy ze znanymi markami modowymi na stworzenie dedykowanych kolekcji produktów. 

Równolegle, zamierzamy rozwijać się na rynkach zagranicznych. Po Ukrainie i Rumunii w tym roku, planujemy premierę serwisów w języku niemieckim skierowane do klientów z Niemiec oraz Austrii. Zaczynamy ekspansję od serwisu Giftbay, z równoczesną premierą na Ebay oraz Amazon. 

W swojej ofercie mają Państwo m.in. drewniane torebki. Jakich nowości od Plantwear można spodziewać się w 2021 r.? 

W 2021 roku planujemy premierę przynajmniej kilku nowych kolekcji torebek. Ta nowa kategoria produktów zdobywała wielu sympatyków i zasługuje na dalszy jej rozwój. 

Rozmawiała Urszula Szewczyk

Tags: centra handlowegalerie handlowePlantwear
ShareTweet

Podobne artykuły

Jak założyć sklep internetowy? Poznaj 10 praktycznych kroków
E-commerce

Jak założyć sklep internetowy? Poznaj 10 praktycznych kroków

Jaki jest koszt założenia sklepu internetowego? Te elementy uwzględnij w kosztorysie
E-commerce

Jaki jest koszt założenia sklepu internetowego? Te elementy uwzględnij w kosztorysie

Handel omnichannel – czym jest i jakie są najczęstsze błędy przy wprowadzaniu tej strategii?
E-commerce

Handel omnichannel – czym jest i jakie są najczęstsze błędy przy wprowadzaniu tej strategii?

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?
Centra handlowe

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?
Centra handlowe

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?
Centra handlowe

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

Następny artykuł
CDRL_skle-Coccodrillo_retail_journal

CDRL podsumowuje sprzedaż w IV kwartale 2020 r.

Najnowsze informacje

Jak założyć sklep internetowy? Poznaj 10 praktycznych kroków

Jaki jest koszt założenia sklepu internetowego? Te elementy uwzględnij w kosztorysie

Handel omnichannel – czym jest i jakie są najczęstsze błędy przy wprowadzaniu tej strategii?

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

REKLAMA
ekoBiznes - Nowy serwis informacyjny

Śledź nas na:

Retail Journal

Wydawcą serwisu jest Tree Media Sp. z o. o. z siedzibą w Białymstoku, al. Tysiąclecia Państwa Polskiego 6, 15-111. Nr NIP 5423437801, REGON 389496703, KRS 0000912533.

Informacje prawne

  • Regulamin Serwisu
  • Regulamin Konta
  • Regulamin Newslettera
  • Polityka Prywatności

Kategorie

  • Artykuł sponsorowany
  • Bez kategorii
  • Centra handlowe
  • E-commerce
  • Food
  • Franczyza
  • Najemcy
  • Newsy
  • Parki handlowe
  • Sylwetki
  • Wywiady
  • Kontakt

© 2021 retailjournal.pl

Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • Kontakt
  • Polityka prywatności
  • Regulamin konta
  • Regulamin newslettera
  • Regulamin serwisu
  • Strona główna
  • testowa

© 2021 retailjournal.pl

W ramach strony internetowej wykorzystywane są pliki cookies w celu prawidłowego jej działania oraz w celach analitycznych. Szczegóły znajdują się w Polityce prywatności i plików cookies. Za pomocą plików cookies zbierane są informację, które stanowią bądź mogą stanowić dane osobowe. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Go to mobile version