Ta strona korzysta z ciasteczek (cookies) aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Szczegółowe informacje w Polityce Prywatności Rozumiem
wiktor_pyrzyk_plantwear_retail_journal_fot-piotr_banasik

“Rozważamy budowanie sieci punktów stacjonarnych dla naszych marek w oparciu o model franczyzowy” – mówi Wiktor Pyrzyk, Plantwear

“W 2021 roku zamierzamy dalej poszerzać portfolio naszych marek. Udana premiera serwisu Giftbay utwierdza nas w przekonaniu, że to dobra ścieżka rozwoju. Już niebawem odbędzie się premiera naszego nowego konceptu Just Plants. To eksperymentalna idea zakładająca sprzedaż roślin doniczkowych on-line, wszystko w designerskiej oprawie” – mówi w wywiadzie dla RETAIL JOURNAL Wiktor Pyrzyk, właściciel marki Plantwear,

Zapowiedzieli Państwo kolejne otwarcia w centrach handlowych. W ilu galeriach zamierzają mieć Państwo swoje punkty w 2021 r.? 

Wiktor Pyrzyk, właściciel Plantwear: Bacznie obserwujemy sytuację na rynku oraz wyczekujemy finalnego (i permanentnego) otwarcia galerii handlowych. Rozważamy budowanie sieci punktów stacjonarnych dla naszych marek w oparciu o model franczyzowy. 

Czy będą to wyspy handlowe czy salony? 

 W większości przypadków planujemy stoiska handlowe w formie wysp. 

Czy biorą Państwo pod uwagę również parki handlowe, które cieszą się, szczególnie w dobie pandemii, dużą popularnością? 

W chwili obecnej nie prowadzimy rozmów z parkami handlowymi. Mamy wrażenie, że najemcy parków handlowych sprzedają głównie produkty pierwszej potrzeby. W naszym portfolio w chwili obecnej nie posiadamy marek wpisujących się w te kryteria.

Jakie produkty z oferty Plantwear są kupowane najchętniej? 

Najchętniej kupowane są zegarki oraz biżuteria. Te kategorie są i nadal będą poszerzane o nowe kolekcje, które bardzo szybko okazują się hitami sprzedażowymi.   

Jak radzi sobie Państwa serwis z gadżetami i upominkami – Giftbay.pl? 

Personalizowane prezenty spotkały się z bardzo dużym zainteresowaniem klientów – w czwartym kwartale serwis giftbay.pl wygenerował ponad 400 tyś. zł przychodu – dwukrotnie więcej niż w pierwszych 5 miesiącach działalności łącznie. Rozważamy również wprowadzenie konceptu Giftbay do sprzedaży stacjonarnej.  

Jakie mają Państwo plany rozwoju na 2021 r? 

W 2021 roku zamierzamy dalej poszerzać portfolio naszych marek. Udana premiera serwisu Giftbay utwierdza nas w przekonaniu, że to dobra ścieżka rozwoju. Już niebawem odbędzie się premiera naszego nowego konceptu Just Plants. To eksperymentalna idea zakładająca sprzedaż roślin doniczkowych on-line, wszystko w designerskiej oprawie. Dodatkowo, aktualnie prowadzimy zaawansowane rozmowy ze znanymi markami modowymi na stworzenie dedykowanych kolekcji produktów. 

Równolegle, zamierzamy rozwijać się na rynkach zagranicznych. Po Ukrainie i Rumunii w tym roku, planujemy premierę serwisów w języku niemieckim skierowane do klientów z Niemiec oraz Austrii. Zaczynamy ekspansję od serwisu Giftbay, z równoczesną premierą na Ebay oraz Amazon. 

W swojej ofercie mają Państwo m.in. drewniane torebki. Jakich nowości od Plantwear można spodziewać się w 2021 r.? 

W 2021 roku planujemy premierę przynajmniej kilku nowych kolekcji torebek. Ta nowa kategoria produktów zdobywała wielu sympatyków i zasługuje na dalszy jej rozwój. 

Rozmawiała Urszula Szewczyk