Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki

Aplikacja mobilna CCC ma już 4 miliony pobrań i idzie po więcej

przez Urszula Szewczyk
24 września 2021
w Centra handlowe, E-commerce, Newsy
0
Sklep CCC

Sklep CCC

Niedawno obchodziła drugie urodziny, a do dzisiaj została pobrana już ponad 4 miliony razy. Każdego tygodnia ok. 100 tysięcy osób ściąga aplikację mobilną CCC, tym samym zyskując, z poziomu smartphona, dostęp do jakościowych produktów, światowych trendów, a także funkcjonalności, dzięki którym zakupy internetowe stają się jeszcze łatwiejsze.

Rozwój aplikacji mobilnej jest równoznaczny z rozwojem treści, CCC wychodzi naprzeciw użytkownikom, oferując im nie tylko atrakcyjną ofertę produktową, ale też kontent, którym chce inspirować.

Podobne artykuły

Jak założyć sklep internetowy? Poznaj 10 praktycznych kroków

Jaki jest koszt założenia sklepu internetowego? Te elementy uwzględnij w kosztorysie

Handel omnichannel – czym jest i jakie są najczęstsze błędy przy wprowadzaniu tej strategii?

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

W dzisiejszych czasach, aby użytkownicy chętnie wracali do nas, musimy dać im więcej, niż produkty w atrakcyjnych cenach. Światowe trendy oraz porady, których potrzebuje klient, sprawiają, że aplikacja mobilna jest rzetelnym i inspirującym źródłem informacji o modzie. Obserwujemy dynamicznie rosnącą liczbę zaangażowanych użytkowników, dzięki czemu wiemy, że obrany przez nas kierunek jest zgodny z oczekiwaniem konsumentów – mówi Aleksandra Koclejda odpowiadająca za dobór treści.

treść app.jpg

Od marca każdy użytkownik w aplikacji mobilnej znajdzie także nową odsłonę Klubu CCC, w którym może korzystać ze specjalnych benefitów oraz dodatkowych rabatów u partnerów, a także – znaleźć wiele inspiracji. Dzięki wywiadom z Karlą Gruszecką czy Kubą Karasiem z The Dumplings aplikacja to już nie tylko narzędzie, dzięki któremu można kupić nowe buty, ale miejsce spotkań z modą.

Norbert Mazur, pełniący funkcję Mobile App Performance Managera podkreśla – Aplikacja mobilna CCC to dla nas synonim lojalności, ponieważ obserwujemy największą liczbę powracających klientów właśnie do tego kanału. Co ciekawe, od kilku już sezonów mocno widoczny jest trend „mobile first”, a sprzedaż w aplikacji przewyższa udziałem tą realizowaną przez mobilną wersję strony www.

„Nasza aplikacja dostępna jest na sześciu rynkach – czeskim, słowackim, austriackim, węgierskim, rumuńskim oraz oczywiście polskim. Kluczem naszego sukcesu na rynkach zagranicznych jest indywidualna praca, jaką wykonujemy na każdym z nich. Szybko zorientowaliśmy się, że przenoszenie działań „jeden do jednego” z naszego rodzimego rynku na lokalne, nie przyniesie takich efektów, jak te, które uzyskujemy we współpracy z naszymi zagranicznymi zespołami. Ich doświadczenie i kreatywność przekładają się na liczbę zaangażowanych użytkowników oraz istotny udział sprzedaży aplikacji na wszystkich rynkach” – mówi Vladyslav Bartkovyak, który na co dzień odpowiada za współpracę z rynkami zagranicznymi w zespole aplikacji mobilnej.

rynki app.jpg

Przed nami wdrożenia nowych funkcjonalności, ponieważ nie zwalniamy tempa i mamy ochotę na więcej – dodaje Przemysław Wiśniewski, Mobile App Development Coordinator w CCC. – Już niedługo w aplikacji pojawi się skaner 2D esize.me, dzięki któremu nasi klienci będą mogli wykonać pomiar swoich stóp – a co za tym idzie, zdalnie dobrać idealny rozmiar obuwia – bez konieczności wizyty w salonie sprzedaży.

Aplikacja mobilna CCC jest jedną z najbardziej popularnych w Polsce. Znajduje się ona na 7 miejscu wśród aplikacji zakupowych i na 22 miejscu wśród wszystkich aplikacji dostępnych na systemie Android. Równie silna jest jej pozycja na platformie App Store. Te wyniki, jak i bardzo dobre oceny aplikacji, pokazują, że użytkownicy cenią sobie jakość, formę treści oraz sam proces zakupowy, które oferuje. Kolejne usprawnienia i funkcjonalności wprowadzane przez CCC, mają za zadanie umocnić ten trend.


O CCC S.A.

CCC S.A. jest jedną z największych detalicznych spółek obuwniczych w Europie Środkowej i jednym z największych producentów obuwia na Starym Kontynencie. Poprzez swoją spółkę zależną eobuwie.pl Grupa CCC jest również liderem rynku obuwia e-commerce w Europie Środkowo-Wschodniej. Firma obecna jest w 29 krajach – w 22 sprzedaż prowadzona jest w ponad 1 000 sklepów stacjonarnych o łącznej powierzchni 690 tys. m2, a w 17 poprzez kanał online. Grupa CCC posiada łącznie 70 platform online w całej Europie (eobuwie.pl, ccc.eu, MODIVO, DeeZee, Gino Rossi), sprzedaje ponad 50 mln par butów rocznie, posiada własne fabryki obuwia i zatrudnia blisko 16 000 pracowników. Prestiż i wiarygodność finansową spółki podkreśla obecność na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie oraz udział w gronie 20 największych spółek wchodzących w skład WIG 20.

Tags: CCCretailretail journal
ShareTweet

Podobne artykuły

Jak założyć sklep internetowy? Poznaj 10 praktycznych kroków
E-commerce

Jak założyć sklep internetowy? Poznaj 10 praktycznych kroków

Jaki jest koszt założenia sklepu internetowego? Te elementy uwzględnij w kosztorysie
E-commerce

Jaki jest koszt założenia sklepu internetowego? Te elementy uwzględnij w kosztorysie

Handel omnichannel – czym jest i jakie są najczęstsze błędy przy wprowadzaniu tej strategii?
E-commerce

Handel omnichannel – czym jest i jakie są najczęstsze błędy przy wprowadzaniu tej strategii?

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?
Centra handlowe

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?
Centra handlowe

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?
Centra handlowe

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

Następny artykuł
Nowa odsłona Netto w łódzkiej Fuzji – eleganckie, otwarte przestrzenie w koncepcie 3.0

Nowa odsłona Netto w łódzkiej Fuzji - eleganckie, otwarte przestrzenie w koncepcie 3.0

Najnowsze informacje

Jak założyć sklep internetowy? Poznaj 10 praktycznych kroków

Jaki jest koszt założenia sklepu internetowego? Te elementy uwzględnij w kosztorysie

Handel omnichannel – czym jest i jakie są najczęstsze błędy przy wprowadzaniu tej strategii?

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

REKLAMA
ekoBiznes - Nowy serwis informacyjny

Śledź nas na:

Retail Journal

Wydawcą serwisu jest Tree Media Sp. z o. o. z siedzibą w Białymstoku, al. Tysiąclecia Państwa Polskiego 6, 15-111. Nr NIP 5423437801, REGON 389496703, KRS 0000912533.

Informacje prawne

  • Regulamin Serwisu
  • Regulamin Konta
  • Regulamin Newslettera
  • Polityka Prywatności

Kategorie

  • Artykuł sponsorowany
  • Bez kategorii
  • Centra handlowe
  • E-commerce
  • Food
  • Franczyza
  • Najemcy
  • Newsy
  • Parki handlowe
  • Sylwetki
  • Wywiady
  • Kontakt

© 2021 retailjournal.pl

Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • Kontakt
  • Polityka prywatności
  • Regulamin konta
  • Regulamin newslettera
  • Regulamin serwisu
  • Strona główna
  • testowa

© 2021 retailjournal.pl

W ramach strony internetowej wykorzystywane są pliki cookies w celu prawidłowego jej działania oraz w celach analitycznych. Szczegóły znajdują się w Polityce prywatności i plików cookies. Za pomocą plików cookies zbierane są informację, które stanowią bądź mogą stanowić dane osobowe. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Go to mobile version