Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki

Nowa odsłona Netto w łódzkiej Fuzji – eleganckie, otwarte przestrzenie w koncepcie 3.0

przez Urszula Szewczyk
24 września 2021
w Newsy
0

W powstającej części handlowo-usługowej wielofunkcyjnej Fuzji otworzy się sklep Netto w nowym formacie. Koncept Netto 3.0, który stawia na eleganckie, otwarte przestrzenie i wysokiej jakości naturalne produkty, idealnie wkomponuje się w industrialny charakter inwestycji. Sieć zajmie blisko 1200 mkw. w jednym z historycznych budynków Fuzji od strony ulicy Tymienieckiego.

Mieszkańcy okolic Fuzji będą mogli zrobić wygodne zakupy w nowoczesnym sklepie z szerokimi alejkami, wyposażeniem wykonanym z naturalnych materiałów oraz poszerzoną ofertą świeżych owoców i warzyw. W asortymencie nie zabraknie produktów BIO, marek własnych Netto, pieca do wypieku pieczywa na miejscu czy strefy produktów na wynos z sokami, sałatkami i przekąskami.

Podobne artykuły

Jula otwiera kolejny sklep. Który to punkt sieci?

LPP znów zwiększa pomoc na rzecz Ukrainy

Big Star otwiera salon w Galerii Wiślanka

Under Armour dołącza do najemców Atrium Promenada       

Pepco w Nowych Bielawach przeszło metamorfozę

Chcąc zagwarantować  łodzianom wygodny dostęp do nowoczesnego sklepu spożywczego przy jednoczesnym poszanowaniu historycznych wartości Fuzji, bardzo dokładnie sprawdzaliśmy potencjalnych partnerów. Już przy pierwszych rozmowach z Netto, wiedzieliśmy, że trafiliśmy w dziesiątkę. Ich nowa odsłona sklepu idealnie wpisuje się w naszą wizję rewitalizacji Fuzji, a dobór produktów wspiera lokalność i ekologię. Budynek, który zajmie sklep jest pod nadzorem konserwatora zabytków, a koncept przedstawiony przez Netto nie dość, że spełnia wszystkie wytyczne to jeszcze podkreśla historyczną wartość zabudowy Fuzji – informuje  Michał Banasik, senior leasing manager Echo Investment.

Sklep w łódzkiej Fuzji, będzie dziesiątym punktem handlowym sieci w Łodzi i drugim lokalem według nowej koncepcji Netto 3.0. Pierwszy został otwarty w marcu ubiegłego roku przy ulicy Wojska Polskiego w historycznym miejscu Bałut, tzw. jatkach Jojne Pilcera, gdzie dawniej mieściło się największe targowisko łódzkiego getta. Udana adaptacja prowadzona pod nadzorem konserwatorskim udowodniła, że spółka jest gotowa na śmiałe wyzwania.

Lokalizacja w łódzkiej Fuzji znakomicie wpisuje się w strategię rozwoju naszej sieci na polskim rynku. Budujemy sklepy nie tylko na własnych działkach, ale również poszukujemy prestiżowych lokalizacji w obiektach i parkach handlowych. Należy podkreślić, że sklep będzie częścią większego zamierzenia, które wykreuje zupełnie nową przestrzeń na mapie Łodzi – tętniący życiem nowoczesny i otwarty kompleks łączący funkcje handlową, biurową, mieszkaniową, gastronomiczną. Cieszymy się, że będziemy mogli zaistnieć w Fuzji i zaprezentować naszym klientom kolejną odsłonę konceptu 3.0 w tym wspaniałym miejscu – komentuje Michał Guz, Szef Działu Rozwoju Netto Polska.

Netto Polska to wywodząca się z Danii sieć handlowa, która w ciągu 25 lat swojej obecności na polskim rynku wypracowała pozycję jednego z największych sprzedawców detalicznych w kraju. Firma ma obecnie 396 sklepów i trzy magazyny dystrybucyjne, zatrudnia ponad 5 tys. osób. Sieć jest dobrze znana w południowej, zachodniej, północnej i środkowej Polsce. Po zatwierdzeniu transakcji zakupu brytyjskiej sieci supermarketów Tesco, liczba sklepów Netto powiększyła się o kolejne 300 sklepów i dwa kolejne centra dystrybucyjne. Netto i Echo Investment planują rozpocząć współpracę w Fuzji za dwa lata.

Prace przy łódzkiej Fuzji nie zwalniają tempa. Zakończyła się już budowa dwóch pierwszych budynków mieszkalnych, a klucze do swoich lokali odebrali pierwsi właściciele. Deweloper rozpoczął także budowę trzeciej nieruchomości przeznaczonej do zamieszkania, która ma być gotowa w połowie 2022 roku. Natomiast do powstających na terenie Fuzji dwóch pierwszych biurowców wprowadzi się firma Fujitsu. Trwają także intensywne roboty przy centralnym placu, który już w połowie roku zostanie otwarty dla łodzian. Jego sercem i wizytówką całego kompleksu będzie zabytkowa, secesyjna elektrownia Karola Scheiblera, której zewnętrzna elewacja odzyskała swój dawny blask po dwóch latach prac renowacyjnych i konserwatorskich. Łącznie na 8 ha zlokalizowanych będzie 20 budynków, z czego 14 stanowić będą obiekty historyczne. Blisko połowę, ok. 4ha, zajmie przestrzeń publiczna z alejkami, skwerami, terenami zielonymi oraz infrastrukturą miejską. Za projekt architektoniczny inwestycji odpowiada Medusa Group oraz pracownia MOFO Architekci.


O Echo Investment

Echo Investment jest największym polskim deweloperem z bogatym doświadczeniem w głównych sektorach rynku nieruchomości: mieszkaniowym, handlowo-usługowym, biurowym oraz hotelowym. Jako firma współodpowiedzialna za rozwój miast, angażuje się w projekty, które wpisują się w miejską tkankę i ją uzupełniają. Każdy z nich to mądrze i odpowiedzialnie zaprojektowany fragment miasta.

Echo Investment jest notowane na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie już od 1996 roku. Od 2019 roku głównym akcjonariuszem firmy jest węgierski Wing IHC Zrt oraz partnerzy Griffin Real Estate.

Tags: Nettoretailretail journal
ShareTweet

Podobne artykuły

Jula otwiera kolejny sklep. Który to punkt sieci?
Newsy

Jula otwiera kolejny sklep. Który to punkt sieci?

Paczki LPP dla Ukrainy
Newsy

LPP znów zwiększa pomoc na rzecz Ukrainy

budynek Galeria WIślanka
Centra handlowe

Big Star otwiera salon w Galerii Wiślanka

Galeria Atrium Promenda
Centra handlowe

Under Armour dołącza do najemców Atrium Promenada       

galeria Nowe Bielawy
Centra handlowe

Pepco w Nowych Bielawach przeszło metamorfozę

Galeria Bemowo
Centra handlowe

1 kwietnia odbędą się darmowe badania mammograficzne w Galerii Bemowo

Następny artykuł
Rząd ogładza kolejny lockdown obowiązujący w całej Polsce

Rząd wprowadza nowe obostrzenia - kolejne zamknięcia w handlu i limity osób

Najnowsze informacje

Jak założyć sklep internetowy? Poznaj 10 praktycznych kroków

Jaki jest koszt założenia sklepu internetowego? Te elementy uwzględnij w kosztorysie

Handel omnichannel – czym jest i jakie są najczęstsze błędy przy wprowadzaniu tej strategii?

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

REKLAMA
ekoBiznes - Nowy serwis informacyjny

Śledź nas na:

Retail Journal

Wydawcą serwisu jest Tree Media Sp. z o. o. z siedzibą w Białymstoku, al. Tysiąclecia Państwa Polskiego 6, 15-111. Nr NIP 5423437801, REGON 389496703, KRS 0000912533.

Informacje prawne

  • Regulamin Serwisu
  • Regulamin Konta
  • Regulamin Newslettera
  • Polityka Prywatności

Kategorie

  • Artykuł sponsorowany
  • Bez kategorii
  • Centra handlowe
  • E-commerce
  • Food
  • Franczyza
  • Najemcy
  • Newsy
  • Parki handlowe
  • Sylwetki
  • Wywiady
  • Kontakt

© 2021 retailjournal.pl

Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • Kontakt
  • Polityka prywatności
  • Regulamin konta
  • Regulamin newslettera
  • Regulamin serwisu
  • Strona główna
  • testowa

© 2021 retailjournal.pl

W ramach strony internetowej wykorzystywane są pliki cookies w celu prawidłowego jej działania oraz w celach analitycznych. Szczegóły znajdują się w Polityce prywatności i plików cookies. Za pomocą plików cookies zbierane są informację, które stanowią bądź mogą stanowić dane osobowe. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Go to mobile version