Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki

Trzecia runda inwestycyjna Pora na Pola została zakończona

przez Urszula Szewczyk
24 września 2021
w E-commerce, Newsy
0

Internetowy targ naturalnego jedzenia, Pora na Pola przekonał społeczność w zakończonej kampanii crowdinvestingowej. Kapitał inwestycyjny spółki zasiliło ponad 630 inwestorów kwotą 2,61 mln zł. To 100% celu emisji crowdfundingowej, wspieranej przez platformę Crowdway. Od początku roku do 12 kwietnia łączna wartość środków pozyskanych w projektach promowanych przez Crowdway przekroczyła 15,5 mln zł wobec 25,6 mln zł w całym 2020 roku.

W zakończonej emisji Pora na Pola inwestorzy objęli wszystkie z 34 800 oferowanych akcji. Firma pozyskała kwotę 2,61 mln zł. Średni ticket wyniósł ponad 4100 zł. Pora na Pola przeznaczy środki na akcelerację biznesu, którą zamierza osiągnąć m.in. zmianę cyklu dostaw na codzienny i otwarcie lokalnych hubów logistycznych w największych ośrodkach w kraju, zaoferowanie e-zakupów w modelu subskrypcyjnym czy w rozwój sprzedaży w kanale B2B. Spółka planuje debiut na NewConnect w 2023 roku.

Podobne artykuły

Jak założyć sklep internetowy? Poznaj 10 praktycznych kroków

Jaki jest koszt założenia sklepu internetowego? Te elementy uwzględnij w kosztorysie

Handel omnichannel – czym jest i jakie są najczęstsze błędy przy wprowadzaniu tej strategii?

E-commerce powoli hamuje – eksperci komentują

Zmiany w zarządzie Sephora na rynek Polski i Czech

Pragnę powitać nowych akcjonariuszy w spółce Pora na Pola i podziękować za zaufanie. Ostatnie miesiące to był bardzo intensywny czas: obsługa rosnącego portfela zamówień, dalsze prace nad algorytmem predykcji koszyka, nowe partnerstwa. Cieszę się, że te projekty mogły się odbywać równolegle z działaniami związanymi z promocją emisji, a to wszystko dzięki wytężonej pracy rozwijającego się zespołu Pora na Pola. Nasze priorytety na najbliższe miesiące to wdrożenie szybkich dostaw i nowej platformy z subskrypcją e-koszyka, co pomoże realizować nasz cel strategiczny, jakim jest intensywne zwiększenie przychodów spółki. Mogę już teraz zdradzić, że pierwszy hub logistyczny w Łodzi otworzymy znacznie wcześniej niż zapowiadaliśmy na stronie emisji, czyli już na przełomie drugiego i trzeciego kwartału br. O wszystkim będziemy informować naszych inwestorów za pośrednictwem dedykowanego panelu na stronie internetowej oraz przez grupę dla akcjonariuszy na Facebooku – powiedział Adrian Piwko, prezes Pora na Pola SA.

To już trzecia runda inwestycyjna Pora na Pola SA przeprowadzona w formie emisji crowdfundingowej. Łącznie od 2019 roku spółka pozyskała 3,77 mln zł od ponad 1630 inwestorów społecznościowych.

Pora na Pola to spożywczy e-commerce, który dostarcza świeże, starannie wyselekcjonowane produkty od 90 wytwórców żywności rzemieślniczej do e-klientów w całej Polsce. Spółka zanotowała w I kwartale 2021 r. dynamiczny wzrost niemal wszystkich kluczowych wskaźników biznesowych. Według wstępnych, nieaudytowanych danych przychody Pora na Pola SA przekroczyły 0,8 mln zł, czyli o 195% więcej r/r. W 2020 roku obroty spółki przekroczyły 2,5 mln zł, a na tę kwotę złożyło się około 10 tysięcy zamówień na ponad 165 tysięcy produktów.

Gratulujemy całemu zespołowi Pora na Pola pełnego sukcesu emisji, który potwierdził ogromne perspektywy tego biznesu. Z dopracowanym pomysłem i planem rozwoju, spółka wpisuje się w trendy konsumenckie i jako spożywczy e-commerce działa w branży odpornej na skutki pandemii. Umiejętnie wykorzystuje szanse rynkowe, przechodząc z niszy do tzw. mainstreamu. W toku kampanii przedstawiła też jasną wizję wyjścia z inwestycji, prowadziła transparentną komunikację i nawiązała istotne partnerstwa, jak współpraca z Everli czy inwestorem adCookie. To sygnały, które bardzo dobrze rokują dla dalszego dynamicznego rozwoju spółki – dodał Tomasz Kowcun, dyrektor ds. rozwoju biznesu w Crowdway.

To już trzeci projekt w tym roku, promowany we współpracy z platformą Crowdway, który osiągnął 100% celu emisji. Wcześniej spółka CanPoland w 11 minut zebrała 4,4 mln zł, Tenczyńska Okovita w niespełna 8 godzin pozyskała niemal 4,44 mln zł. Całkowita zebrana kwota w tych trzech kampaniach – razem z Pora na Pola – wyniosła 11,4 mln zł od 2186 inwestorów.

Łącznie z trwającymi kampaniami crowdinvestingowymi Farm Fotowoltaiki i Akardo, inwestorzy zgromadzeni wokół Crowdway wpłacili od początku roku do 12 kwietnia kwotę 15,5 mln zł. Trwają przygotowania do uruchomienia kolejnych kampanii: Balticus SA oraz filmu „Król dopalaczy”.


O Crowdway.pl:

Crowdway.pl to jedna z największych w Polsce internetowych platform crowdfundingu inwestycyjnego (crowdinvestingu). Na koncie ma informowanie o największych w Polsce zbiórkach realizowanych przez spółki szybkiego wzrostu i start-upy, o łącznej wartości 57 mln zł, w tym już 11,4 mln zł w 2021 r. (kampanie zakończone). Od stycznia 2020 r. ponad dwie trzecie kampanii osiągnęło 100 proc. celu. Skuteczność pozyskiwania kapitału wynosi 90 proc. Crowdway.pl jest laureatem konkursu Złote Spinacze 2020 w kategorii „PR finansowy i relacje inwestorskie” za emisje dla spółek Janusza Palikota. Operatorem platformy jest Crowdway Sp. z o.o., która od stycznia 2020 roku razem ze spółkami QValue SA i Vortune Equity sp. z o.o. należy do holdingu Vortune Equity Group SA.

Tags: Pora na Polaretailretail journal
ShareTweet

Podobne artykuły

Jak założyć sklep internetowy? Poznaj 10 praktycznych kroków
E-commerce

Jak założyć sklep internetowy? Poznaj 10 praktycznych kroków

Jaki jest koszt założenia sklepu internetowego? Te elementy uwzględnij w kosztorysie
E-commerce

Jaki jest koszt założenia sklepu internetowego? Te elementy uwzględnij w kosztorysie

Handel omnichannel – czym jest i jakie są najczęstsze błędy przy wprowadzaniu tej strategii?
E-commerce

Handel omnichannel – czym jest i jakie są najczęstsze błędy przy wprowadzaniu tej strategii?

E-commerce powoli hamuje – eksperci komentują
E-commerce

E-commerce powoli hamuje – eksperci komentują

Zmiany w zarządzie Sephora na rynek Polski i Czech
E-commerce

Zmiany w zarządzie Sephora na rynek Polski i Czech

Barbora podsumowuje pierwszy rok dostaw w Trójmieście i Łodzi
E-commerce

Barbora podsumowuje pierwszy rok dostaw w Trójmieście i Łodzi

Następny artykuł
Luis_comas_amrest

Zmiana w kierownictwie firmy AmRest Holdings SE

Najnowsze informacje

Jak założyć sklep internetowy? Poznaj 10 praktycznych kroków

Jaki jest koszt założenia sklepu internetowego? Te elementy uwzględnij w kosztorysie

Handel omnichannel – czym jest i jakie są najczęstsze błędy przy wprowadzaniu tej strategii?

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

REKLAMA
ekoBiznes - Nowy serwis informacyjny

Śledź nas na:

Retail Journal

Wydawcą serwisu jest Tree Media Sp. z o. o. z siedzibą w Białymstoku, al. Tysiąclecia Państwa Polskiego 6, 15-111. Nr NIP 5423437801, REGON 389496703, KRS 0000912533.

Informacje prawne

  • Regulamin Serwisu
  • Regulamin Konta
  • Regulamin Newslettera
  • Polityka Prywatności

Kategorie

  • Artykuł sponsorowany
  • Bez kategorii
  • Centra handlowe
  • E-commerce
  • Food
  • Franczyza
  • Najemcy
  • Newsy
  • Parki handlowe
  • Sylwetki
  • Wywiady
  • Kontakt

© 2021 retailjournal.pl

Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • Kontakt
  • Polityka prywatności
  • Regulamin konta
  • Regulamin newslettera
  • Regulamin serwisu
  • Strona główna
  • testowa

© 2021 retailjournal.pl

W ramach strony internetowej wykorzystywane są pliki cookies w celu prawidłowego jej działania oraz w celach analitycznych. Szczegóły znajdują się w Polityce prywatności i plików cookies. Za pomocą plików cookies zbierane są informację, które stanowią bądź mogą stanowić dane osobowe. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Go to mobile version