Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki

Barbora poszerza ofertę o produkty od lokalnych dostawców

przez Urszula Szewczyk
24 września 2021
w E-commerce, Newsy
0
Barbora_retail_journal

Barbora_retail_journal

Barbora – sklep spożywczy online działający w krajach bałtyckich, który od stycznia prowadzi sprzedaż internetową również w Polsce – poszerza ofertę produktową o kolejne produkty spożywcze pochodzące od lokalnych dostawców. Asortyment sklepu został wzbogacony o ryby od firmy Mirko. Klienci Barbora.pl mogą już także kupić owoce i warzywa BIO od marki EkoWital.

Klienci poszukujący na Barbora.pl warzyw i owoców z upraw ekologicznych mogą skorzystać z oferty marki EkoWital. To krajowy dystrybutor i importer naturalnych, ekologicznych produktów pochodzących wyłącznie ze sprawdzonych źródeł. Ekowarzywa
i owoce są uprawiane bez udziału chemicznych środków ochrony, co gwarantuje ich najwyższą jakość, bogactwo składników odżywczych, a jednocześnie poszanowanie środowiska naturalnego.

Podobne artykuły

Jak założyć sklep internetowy? Poznaj 10 praktycznych kroków

Jaki jest koszt założenia sklepu internetowego? Te elementy uwzględnij w kosztorysie

Handel omnichannel – czym jest i jakie są najczęstsze błędy przy wprowadzaniu tej strategii?

E-commerce powoli hamuje – eksperci komentują

Zmiany w zarządzie Sephora na rynek Polski i Czech

Rozwijanie współpracy z lokalnymi dostawcami jest jednym z naszych priorytetów. W sposób szczególny zależy nam na przedsiębiorcach, którzy podobnie jak my, stawiają na wysoką jakość. Firma Mirko to rzemieślnicza marka z Pomorza z wieloletnią tradycją, która swoim asortymentem i podejściem do prowadzenia biznesu idealnie wpisuje się w nasze zapotrzebowanie i stosowaną politykę. Podobnie EkoWital – marka wysoko wyspecjalizowana w dystrvbucji produktów ekologicznych oraz o specjalnym przeznaczeniu żywieniowym – mówi Andrius Mikalauskas, CEO Barbora w Polsce. – W przypadku świeżych produktów niezwykle istotne jest sprawdzone źródło pochodzenia oraz bezpieczny transport. Zarówno nasi nowi dostawcy, jak i Barbora spełniają te wymagania, dzięki czemu możemy dać gwarancję, że do mieszkańców Warszawy trafi najlepszej jakości asortyment – dodaje.

Bezpieczna dostawa

Dowóz zakupów dokonanych na Barbora.pl odbywa się specjalnie dostosowanymi do tego celu vanami, wyposażonymi w urządzenia chłodnicze i zamrażarki.


O sklepie Barbora

Barbora to sklep spożywczy działający w krajach bałtyckich, który od stycznia 2021 prowadzi działalność również w Polsce.  Spółka należy do Grupy Maxima, która w Polsce jest właścicielem sklepów Stokrotka. Swoją działalność rozpoczęła na Litwie w 2014 roku. W efekcie dynamicznego rozwoju spółka uruchomiła ekspansję na kolejne rynki. W 2018 roku weszła do Łotwy i Estonii, zajmując w tych krajach wiodącą pozycję. Jej obroty w 2020 roku wzrosły ponad dwukrotnie i wyniosły 104 mln EUR. Spółka wyprzedziła swoich konkurentów stając się największym internetowym sklepem spożywczym oraz z artykułami codziennego użytku w krajach bałtyckich. W 2020r. Barbora wdrożyła zakrojony na szeroką skalę plan rozwoju na rynkach lokalnych.

Tags: Barboraretailretail journal
ShareTweet

Podobne artykuły

Jak założyć sklep internetowy? Poznaj 10 praktycznych kroków
E-commerce

Jak założyć sklep internetowy? Poznaj 10 praktycznych kroków

Jaki jest koszt założenia sklepu internetowego? Te elementy uwzględnij w kosztorysie
E-commerce

Jaki jest koszt założenia sklepu internetowego? Te elementy uwzględnij w kosztorysie

Handel omnichannel – czym jest i jakie są najczęstsze błędy przy wprowadzaniu tej strategii?
E-commerce

Handel omnichannel – czym jest i jakie są najczęstsze błędy przy wprowadzaniu tej strategii?

E-commerce powoli hamuje – eksperci komentują
E-commerce

E-commerce powoli hamuje – eksperci komentują

Zmiany w zarządzie Sephora na rynek Polski i Czech
E-commerce

Zmiany w zarządzie Sephora na rynek Polski i Czech

Barbora podsumowuje pierwszy rok dostaw w Trójmieście i Łodzi
E-commerce

Barbora podsumowuje pierwszy rok dostaw w Trójmieście i Łodzi

Następny artykuł
hala_gwardii_retail_journal

Hala Gwardii podejmuje działania mające na celu wsparcie najemców w czasie pandemii

Najnowsze informacje

Jak założyć sklep internetowy? Poznaj 10 praktycznych kroków

Jaki jest koszt założenia sklepu internetowego? Te elementy uwzględnij w kosztorysie

Handel omnichannel – czym jest i jakie są najczęstsze błędy przy wprowadzaniu tej strategii?

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

REKLAMA
ekoBiznes - Nowy serwis informacyjny

Śledź nas na:

Retail Journal

Wydawcą serwisu jest Tree Media Sp. z o. o. z siedzibą w Białymstoku, al. Tysiąclecia Państwa Polskiego 6, 15-111. Nr NIP 5423437801, REGON 389496703, KRS 0000912533.

Informacje prawne

  • Regulamin Serwisu
  • Regulamin Konta
  • Regulamin Newslettera
  • Polityka Prywatności

Kategorie

  • Artykuł sponsorowany
  • Bez kategorii
  • Centra handlowe
  • E-commerce
  • Food
  • Franczyza
  • Najemcy
  • Newsy
  • Parki handlowe
  • Sylwetki
  • Wywiady
  • Kontakt

© 2021 retailjournal.pl

Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • Kontakt
  • Polityka prywatności
  • Regulamin konta
  • Regulamin newslettera
  • Regulamin serwisu
  • Strona główna
  • testowa

© 2021 retailjournal.pl

W ramach strony internetowej wykorzystywane są pliki cookies w celu prawidłowego jej działania oraz w celach analitycznych. Szczegóły znajdują się w Polityce prywatności i plików cookies. Za pomocą plików cookies zbierane są informację, które stanowią bądź mogą stanowić dane osobowe. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Go to mobile version