Barbora – sklep spożywczy online działający w krajach bałtyckich, który od stycznia prowadzi sprzedaż internetową również w Polsce – poszerza ofertę produktową o kolejne produkty spożywcze pochodzące od lokalnych dostawców. Asortyment sklepu został wzbogacony o ryby od firmy Mirko. Klienci Barbora.pl mogą już także kupić owoce i warzywa BIO od marki EkoWital.
Klienci poszukujący na Barbora.pl warzyw i owoców z upraw ekologicznych mogą skorzystać z oferty marki EkoWital. To krajowy dystrybutor i importer naturalnych, ekologicznych produktów pochodzących wyłącznie ze sprawdzonych źródeł. Ekowarzywa
i owoce są uprawiane bez udziału chemicznych środków ochrony, co gwarantuje ich najwyższą jakość, bogactwo składników odżywczych, a jednocześnie poszanowanie środowiska naturalnego.
Rozwijanie współpracy z lokalnymi dostawcami jest jednym z naszych priorytetów. W sposób szczególny zależy nam na przedsiębiorcach, którzy podobnie jak my, stawiają na wysoką jakość. Firma Mirko to rzemieślnicza marka z Pomorza z wieloletnią tradycją, która swoim asortymentem i podejściem do prowadzenia biznesu idealnie wpisuje się w nasze zapotrzebowanie i stosowaną politykę. Podobnie EkoWital – marka wysoko wyspecjalizowana w dystrvbucji produktów ekologicznych oraz o specjalnym przeznaczeniu żywieniowym – mówi Andrius Mikalauskas, CEO Barbora w Polsce. – W przypadku świeżych produktów niezwykle istotne jest sprawdzone źródło pochodzenia oraz bezpieczny transport. Zarówno nasi nowi dostawcy, jak i Barbora spełniają te wymagania, dzięki czemu możemy dać gwarancję, że do mieszkańców Warszawy trafi najlepszej jakości asortyment – dodaje.
Bezpieczna dostawa
Dowóz zakupów dokonanych na Barbora.pl odbywa się specjalnie dostosowanymi do tego celu vanami, wyposażonymi w urządzenia chłodnicze i zamrażarki.
O sklepie Barbora
Barbora to sklep spożywczy działający w krajach bałtyckich, który od stycznia 2021 prowadzi działalność również w Polsce. Spółka należy do Grupy Maxima, która w Polsce jest właścicielem sklepów Stokrotka. Swoją działalność rozpoczęła na Litwie w 2014 roku. W efekcie dynamicznego rozwoju spółka uruchomiła ekspansję na kolejne rynki. W 2018 roku weszła do Łotwy i Estonii, zajmując w tych krajach wiodącą pozycję. Jej obroty w 2020 roku wzrosły ponad dwukrotnie i wyniosły 104 mln EUR. Spółka wyprzedziła swoich konkurentów stając się największym internetowym sklepem spożywczym oraz z artykułami codziennego użytku w krajach bałtyckich. W 2020r. Barbora wdrożyła zakrojony na szeroką skalę plan rozwoju na rynkach lokalnych.