Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki

Hala Gwardii podejmuje działania mające na celu wsparcie najemców w czasie pandemii

przez Urszula Szewczyk
24 września 2021
w Newsy
1
hala_gwardii_retail_journal

hala_gwardii_retail_journal

Tymczasowe zwolnienie z opłat czynszu, uruchomienie sklepu internetowego i cykliczne wydarzenia – w ten sposób operator Hali Gwardii, firma CBR Events, stara się wspierać swoich najemców podczas pandemii.

Hala Gwardii to miejsce stworzone z myślą o lokalnych handlowcach i restauratorach z małych, rodzinnych firm, oferujących naturalne produkty wysokiej jakości. Pozwala to zarządcy na bezpośredni kontakt z najemcami, a dodatkowo tworzy pogodną atmosferę korespondującą z sąsiadującym bazarem zewnętrznym. 

Podobne artykuły

Jula otwiera kolejny sklep. Który to punkt sieci?

LPP znów zwiększa pomoc na rzecz Ukrainy

Big Star otwiera salon w Galerii Wiślanka

Under Armour dołącza do najemców Atrium Promenada       

Pepco w Nowych Bielawach przeszło metamorfozę

Z Halą Gwardii jesteśmy związani od dnia otwarcia i z pewnością długo jeszcze tu zostaniemy. Nasza współpraca od samego początku układa się bardzo pomyślnie. Mimo wielu obowiązków, właściciel obiektu zawsze znajduje dla nas czas. W każdej sytuacji możemy liczyć na jego pomoc. Potwierdził to czas pandemii, w którym uzyskaliśmy ogromne wsparcie już podczas pierwszego lockdownu – mówi właścicielka stoiska Żarcie Mamuśki.

„Zawsze mogliśmy liczyć na pomoc ze strony zarządcy i w czasie pandemii wykazał się on również ogromnym zrozumieniem. Jeszcze przed wszelkimi zarządzeniami i zaleceniami rządu, uzyskaliśmy informację o wsparciu ze strony gospodarza. Wyjście z propozycją obniżki czynszu było dla nas ogromnym odciążeniem, za co jesteśmy bardzo wdzięczni” – mówi właściciel stoiska Kura Warzyw.

W Hali Gwardii na stoiskach targowych można znaleźć tradycyjne produkty regionalne, ryby, mięsa, sery, domowe wyroby garmażeryjne, żywność wegańską i bezglutenową, a także wiele słodkości z różnych zakątków świata. Do dyspozycji klientów hali są również cały czas otwarte w trybie na wynos lokale gastronomiczne – z dowozem lub odbiorem na miejscu. Hala Gwardii jest czynna od piątku do soboty w godzinach 11:00-1:00 (strefa gastronomiczna); 9:00-20:00 (strefa targowa), a w niedzielę od 11:00 do 21:30 (strefa gastronomiczna), 10:00-17:00 (strefa targowa).


O CBR Events

CBR Events Sp. z o.o. – operator Hali Gwardii od 2017 roku, firma z doświadczeniem w zarządzaniu, organizacji imprez i wydarzeń o charakterze kulturalnym i sportowym oraz realizacji projektów społecznych, pomysłodawca autorskiego projektu reaktywacji zabytkowej hali skupiającej producentów małych manufaktur z unikatowym asortymentem, niespotykanym w innych sklepach sieciowych oraz entuzjastów oryginalnych konceptów miejskich marketów żywnościowo-rozrywkowych. 

Tags: CBR EventsHala Gwardiiretailretail journal
ShareTweet

Podobne artykuły

Jula otwiera kolejny sklep. Który to punkt sieci?
Newsy

Jula otwiera kolejny sklep. Który to punkt sieci?

Paczki LPP dla Ukrainy
Newsy

LPP znów zwiększa pomoc na rzecz Ukrainy

budynek Galeria WIślanka
Centra handlowe

Big Star otwiera salon w Galerii Wiślanka

Galeria Atrium Promenda
Centra handlowe

Under Armour dołącza do najemców Atrium Promenada       

galeria Nowe Bielawy
Centra handlowe

Pepco w Nowych Bielawach przeszło metamorfozę

Galeria Bemowo
Centra handlowe

1 kwietnia odbędą się darmowe badania mammograficzne w Galerii Bemowo

Następny artykuł
nowe_czyżyny_retail_journal

Centrum handlowe Nowe Czyżyny umacnia pozycję na lokalnym rynku

Zaloguj się, aby skomentować

Najnowsze informacje

Jak założyć sklep internetowy? Poznaj 10 praktycznych kroków

Jaki jest koszt założenia sklepu internetowego? Te elementy uwzględnij w kosztorysie

Handel omnichannel – czym jest i jakie są najczęstsze błędy przy wprowadzaniu tej strategii?

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

REKLAMA
ekoBiznes - Nowy serwis informacyjny

Śledź nas na:

Retail Journal

Wydawcą serwisu jest Tree Media Sp. z o. o. z siedzibą w Białymstoku, al. Tysiąclecia Państwa Polskiego 6, 15-111. Nr NIP 5423437801, REGON 389496703, KRS 0000912533.

Informacje prawne

  • Regulamin Serwisu
  • Regulamin Konta
  • Regulamin Newslettera
  • Polityka Prywatności

Kategorie

  • Artykuł sponsorowany
  • Bez kategorii
  • Centra handlowe
  • E-commerce
  • Food
  • Franczyza
  • Najemcy
  • Newsy
  • Parki handlowe
  • Sylwetki
  • Wywiady
  • Kontakt

© 2021 retailjournal.pl

Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • Kontakt
  • Polityka prywatności
  • Regulamin konta
  • Regulamin newslettera
  • Regulamin serwisu
  • Strona główna
  • testowa

© 2021 retailjournal.pl

W ramach strony internetowej wykorzystywane są pliki cookies w celu prawidłowego jej działania oraz w celach analitycznych. Szczegóły znajdują się w Polityce prywatności i plików cookies. Za pomocą plików cookies zbierane są informację, które stanowią bądź mogą stanowić dane osobowe. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Go to mobile version