Austriacki Immofinanz – jedna z czołowych firm z sektora nieruchomości komercyjnych w regionie CEE, która niebawem rozpoczyna w Zielonej Górze budowę swojego jedenastego parku handlowego Stop Shop w Polsce, upubliczniła, że w gronie przyszłych najemców tej nieruchomości znajdzie się jedna z najpopularniejszych marek odzieżowych grupy LPP – Sinsay. Najemca ten zajmie w nowym zielonogórskim projekcie prawie 1.100 m kw.
Kontrakt z generalnym wykonawcą Stop Shop Zielona Góra zostanie podpisany w najbliższych dniach. Otwarcie zielonogórskiego parku handlowego planowane jest na wiosnę 2022.
Jednym z naszych kluczowych celów jest zaoferowanie przyszłym klientom Stop Shop Zielona Góra różnorodnego mix-u najemców. Umową z Sinsay niejako rozpoczynamy komunikację marek, które zaprezentują swoją ofertę zielonogórzanom w naszym najnowszym projekcie – skomentowała Magdalena Kowalewska, Country Manager Operations Poland, Immofinanz. – Co więcej, sam fakt, że rozpoczynamy wkrótce realizację projektu handlowego i podpisujemy umowy, w okresie który, jak dla wielu branż, tak i dla szeroko rozumianego retailu stanowi wielkie wyzwanie, świadczy o tym, że nasz koncept parków handlowych STOP SHOP spotyka się z nieprzerwanym uznaniem najemców – dodała.
Stop Shop Zielona Góra będzie miał łącznie 12 sklepów na dostępnej powierzchni pod wynajem prawie 6.700 m kw. Bezpośrednio przed Stop Shopem dostępnych będzie ok. 160 miejsc parkingowych. Działka, na której realizowany będzie zielonogórski projekt znajduje się w sąsiedztwie istniejącego już supermarketu oraz sklepu DYI, które dzięki komplementarności oferty, będą pozwalały klientom na realizację szerokich potrzeb zakupowych w jednym miejscu.
Stop Shop Zielona Góra zlokalizowany będzie w rozwijającej się dynamicznie wschodniej części miasta, bezpośrednio przy popularnym osiedlu Pomorskie, przy łączącej z centrum miasta Szosie Kisielińskiej, w pobliżu ronda Orląt Lwowskich. Dojazd do parku handlowego będzie możliwy także z ulicy Kętrzyńskiej, która łączy tę część miasta z drogą ekspresową S3. Łączny zasięg nowego Stop Shopu oszacowano na ponad 270.000 osób. Oznacza to, że tylu klientów będzie mogło dotrzeć do nowego parku handlowego w przeciągu 30 minut jazdy samochodem.
O Immofinanz
Immofinanz to firma z sektora nieruchomości komercyjnych, której działalność skupia się na obiektach handlowych oraz biurowych na siedmiu głównych europejskich rynkach, tj. w Austrii, Niemczech, Czechach, Słowacji, Węgrzech, Rumunii oraz Polsce. Podstawa działalności firmy obejmuje zarządzanie nieruchomościami oraz część deweloperską. Marki handlowe STOP SHOP, VIVO! oraz marka biurowa myhive stanowią kluczowy obszar dla tych aktywności i odzwierciedlają koncentrację na wysokiej jakości usługach. Firma posiada portfel o wartości około 4,9 mld euro obejmujący ponad 210 nieruchomości. Spółka jest notowana na giełdzie w Wiedniu (indeks ATX) oraz w Warszawie.