Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki

333 umowy najmu – Metro Properties podsumowuje miniony rok

przez Urszula Szewczyk
24 września 2021
w Centra handlowe, Newsy
1
marki_kblatkiewicz_centra_handlowe_galerie_handlowe_retail_journal.jpg

marki_kblatkiewicz_centra_handlowe_galerie_handlowe_retail_journal.jpg

333 umowy łączące najemców i wyjmujących zostały przedłużone podczas minionego roku przez Metro Properties i partnerów biznesowych firmy, prowadzących swoje sklepy w centrach M1 w Polsce. Część z nich to efekt renegocjacji warunków najmu, spowodowanych trudnościami wynikającymi z kolejnych lockdownów. Pojawiło się również 21 nowych najemców wielu branż, a wynajęta powierzchnia w obiektach Metro Properties na koniec marca sięga ponad 97 procent.

Miniony rok był bardzo intensywnym czasem dla naszej firmy, mimo wyłączenia z działalności większości powierzchni handlowej z powodu obostrzeń związanych z pandemią. Zmieniające się warunki niemal z tygodnia na tydzień i brak przewidywalności działań biznesowych w naszej branży powodowały, że rozmowy z najemcami przybrały  charakter ciągły. Kluczowe okazały się nasze dobre relacje, doświadczenie sprawnego zarządcy obiektów handlowych i zaufanie – mówi Renata Kinde– Czyż, Prezes Metro Properties.

W czasie pandemii przedłużone zostały 84 umowy najmu na łączną powierzchnię 24 000 m² w dziewięciu lokalizacjach w Polsce. To firmy wielu branż, jak popularna marka sklepów wnętrzarskich Komfort, Abra z branży meblarskiej, Martes Sport, Smyk, czy sklepy z modą damską       i męską Carry oraz popularne marki grupy LPP.

Podobne artykuły

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

Oferta dziecięca Tommy Hilfiger w Designer Outlet Warszawa

Pięciu nowych najemców dołącza do Galerii Mokotów

Do centrów M1 dołączyło też 21 nowych najemców, którzy zajęli powierzchnię ponad 3 000 m². Wśród nich znaleźli się: Tefal z artykułami dla domu, wielobranżowe Pepco i Tedi, Tatuum z modą dla kobiet i mężczyzn, 5-10-15 z ubraniami dla dzieci i młodzieży, czy niemiecki salon optyczny Fielmann. 

Obecnie firma prowadzi negocjacje z 11 nowymi najemcami w obiektach w Czeladzi, Zabrzu, Krakowie i podwarszawskich Markach. Rozmowy dotyczą najmu na łącznej powierzchni prawie 1300 m².

Zarządzanie portfolio najemców w czasie pandemii okazało się nie lada wyzwaniem dla całego zespołu Metro Properties. Duże zainteresowanie klientów zakupami w centrach M1 i wysokie wskaźniki sprzedaży w czasie normalnego funkcjonowania obiektów, miały duże znaczenie w naszych rozmowach i negocjacjach. Niewątpliwym sukcesem jest niemal stuprocentowy poziom najmu po tak trudnym roku i zainteresowanie nowych marek, które planują dołączenie do naszych obiektów – mówi Justyna Hara,  Dyrektor Działu Najmu METRO PROPERTIES.

Dzięki inwestycjom prowadzonym w czasie kolejnych lockdownów oraz zmianom organizacyjnym, firma znacząco obniżyła koszty wspólne w centrach M1, co mimo podwyżek cen na rynku, pozwala utrzymać wydatki najemców na stabilnym, zbliżonym poziomie.

W lipcu ubiegłego roku Metro Properties wdrożyło w zarządzanych centrach aplikację – iMall, umożliwiającą zdalne zarządzanie obiektami i niemal błyskawiczną wymianę informacji najemców i wynajmujących.

Centra M1 w Polsce to dziewięć obiektów zlokalizowanych w większości w Polsce centralnej i południowej. Ich łączna powierzchnia najmu (GLA) wynosi 450 000 m². W obiektach z charakterystycznym czerwono-żółtym logo znajduje się 650 sklepów niemal wszystkich branż: od marketów spożywczych, budowlanych, po sklepy z modą, obuwiem i biżuterią, po salony z artykułami dla domu czy popularne punkty usługowe, kafejki i cukiernie.

Fot. Krystyna Blatkiewicz/mat. prasowe Metro Properties

Tags: Metro Properties
ShareTweet

Podobne artykuły

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?
Centra handlowe

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?
Centra handlowe

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?
Centra handlowe

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

Oferta dziecięca Tommy Hilfiger  w Designer Outlet Warszawa
Centra handlowe

Oferta dziecięca Tommy Hilfiger w Designer Outlet Warszawa

Pięciu nowych najemców dołącza do Galerii Mokotów
Centra handlowe

Pięciu nowych najemców dołącza do Galerii Mokotów

Salony Agata nie zwalniają tempa. Znany projektant w kampanii marki
Centra handlowe

Salony Agata nie zwalniają tempa. Znany projektant w kampanii marki

Następny artykuł
maria_bogajewska_retail_journal

Arena.pl ze wzrostem kluczowych wskaźników biznesu w I kwartale 2021

Zaloguj się, aby skomentować

Najnowsze informacje

Jak założyć sklep internetowy? Poznaj 10 praktycznych kroków

Jaki jest koszt założenia sklepu internetowego? Te elementy uwzględnij w kosztorysie

Handel omnichannel – czym jest i jakie są najczęstsze błędy przy wprowadzaniu tej strategii?

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

REKLAMA
ekoBiznes - Nowy serwis informacyjny

Śledź nas na:

Retail Journal

Wydawcą serwisu jest Tree Media Sp. z o. o. z siedzibą w Białymstoku, al. Tysiąclecia Państwa Polskiego 6, 15-111. Nr NIP 5423437801, REGON 389496703, KRS 0000912533.

Informacje prawne

  • Regulamin Serwisu
  • Regulamin Konta
  • Regulamin Newslettera
  • Polityka Prywatności

Kategorie

  • Artykuł sponsorowany
  • Bez kategorii
  • Centra handlowe
  • E-commerce
  • Food
  • Franczyza
  • Najemcy
  • Newsy
  • Parki handlowe
  • Sylwetki
  • Wywiady
  • Kontakt

© 2021 retailjournal.pl

Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • Kontakt
  • Polityka prywatności
  • Regulamin konta
  • Regulamin newslettera
  • Regulamin serwisu
  • Strona główna
  • testowa

© 2021 retailjournal.pl

W ramach strony internetowej wykorzystywane są pliki cookies w celu prawidłowego jej działania oraz w celach analitycznych. Szczegóły znajdują się w Polityce prywatności i plików cookies. Za pomocą plików cookies zbierane są informację, które stanowią bądź mogą stanowić dane osobowe. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Go to mobile version