Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki

Bee.pl poszerza asortyment o największe marki

przez Urszula Szewczyk
24 września 2021
w E-commerce, Newsy
0
bee_retail_journal

bee_retail_journal

Należący do spółki Glosel sklep internetowy Bee.pl jest liderem w sprzedaży produktów ekologicznych i prozdrowotnych. W związku z dynamicznym rozwojem platformy wprowadzane są do jej oferty popularne marki FMCG – w maju rozpoczęto współpracę z Unileverem, a także poszerzono asortyment Nestle. W sklepie dostępnych jest ponad 100 tys. produktów, z czego prawie połowę stanowią artykuły szybko zbywalne, zarówno niszowych marek, jak i tych należących do największych graczy na rynku. Równolegle z powiększaniem oferty Bee.pl, marka realizuje ideę less waste przy doborze materiałów do wysyłek.

Sklep Bee.pl istnieje na rynku od 2019 roku – na przestrzeni niespełna trzech lat działalności uzyskał pozycję lidera w sprzedaży internetowej produktów ekologicznych, zdrowej żywności oraz naturalnych kosmetyków. Odpowiadając na liczne potrzeby klientów w dobie pandemii, założona w Białymstoku marka, zaczęła wychodzić poza obszar produktów prozdrowotnych i rozszerzać swój asortyment o artykuły znanych marek z kategorii FMCG. Platforma chce inspirować do zmiany nawyków żywieniowych metodą małych kroków oraz próbowania nowych smaków. Dzięki współpracy z mniejszymi producentami, jak i największymi dostawcami, sklep dociera do szerokiego grona klientów. Zaliczają się do nich konsumenci poszukujący niszowych marek, a także ci wybierający produkty od popularnych brandów.

Podobne artykuły

Jak założyć sklep internetowy? Poznaj 10 praktycznych kroków

Jaki jest koszt założenia sklepu internetowego? Te elementy uwzględnij w kosztorysie

Handel omnichannel – czym jest i jakie są najczęstsze błędy przy wprowadzaniu tej strategii?

E-commerce powoli hamuje – eksperci komentują

Zmiany w zarządzie Sephora na rynek Polski i Czech

W czasie pandemii szybko odpowiedzieliśmy na oczekiwania klientów wprowadzając asortyment znanych marek FMCG. Początkowo Bee.pl zajmowało się wyłącznie sprzedażą produktów ekologicznych – dziś w naszej ofercie łączymy artykuły tego typu z bardziej zróżnicowanym asortymentem. Portfolio sklepu jest bardzo rozbudowane – znajduje się w nim m.in.: żywność, suplementy diety, kosmetyki, produkty dla matek i dzieci, a nawet książki czy artykuły do domu i ogrodu. Różne kategorie produktów oraz nawiązanie współpracy z korporacjami jak Unilever czy Nestle sprawiają, że nasi klienci podczas zakupów online mogą w jednym miejscu kompleksowo zaopatrzyć się w praktycznie wszystkie potrzebne na co dzień artykuły. Długofalowym celem sklepu jest osiągnięcie wysokiej pozycji rynkowej w nowych kategoriach – chcemy powtórzyć sukces, jaki odnieśliśmy w kontekście produktów naturalnych. Dążymy do tego konsekwentnie, wzbogacając naszą ofertę i zapraszając do współpracy nowych producentów oraz dostawców – mówi Sławomir Siergiejczyk Dyrektor Handlowy FMCG w spółce Glosel.

Zrównoważony rozwój

Rozszerzanie oferty powoduje zwiększenie liczby zamówień, co przekłada się na większą liczbę wysyłanych paczek. Aktualnie Bee.pl wysyła ich miesięcznie średnio 30 tys., ale w całej spółce Glosel, do której należy sklep jest to aż 300 tys. przesyłek. W związku z ilością odpadów generowanych podczas pakowania, firma postanowiła wprowadzić w życie politykę less waste, dzięki której w latach 2019-2020 ograniczono zużycie plastiku o około 15-20 ton. Sklep wciąż pracuje nad kolejnymi rozwiązaniami, dzięki którym może być jeszcze bardziej przyjazny środowisku.

Sprzedaż internetowa tworzy ogromne ilości odpadów – kartony, folie czy wypełnienia mają zabezpieczyć produkty przed ewentualnym zniszczeniem, ale jeśli nie są wykonane z odpowiednich materiałów szkodzą planecie. W związku z tym postanowiliśmy wprowadzić radykalne zmiany w sposobie pakowania – używamy m.in. kartonów pozyskanych od firmy skupującej makulaturę. Stare, zniszczone paczki, w których otrzymujemy towar przerabiamy specjalną maszyną na wypełniacz, a jeśli już używamy folii to wykorzystujemy tą, w której przychodzą do nas produkty od dostawców. Dodatkowo wymieniliśmy też folię bąbelkową na papier bąbelkowy, a obecnie sprawdzamy papierowe taśmy klejące, tak aby zachować odpowiedni poziom bezpieczeństwa przesyłek przy równoczesnym ograniczeniu zużycia plastiku – komentuje Sławomir Siergiejczyk z Glosel.

Rozszerzanie asortymentu, współpraca zarówno z największymi producentami na rynku, jak i niszowymi markami oraz propagowanie idei less waste to konsekwentna realizacja planów rozwoju Bee.pl. Podjęte działania zapewniają marce dotarcie do nowych klientów oraz umożliwiają uzyskanie pozycji lidera w kategorii sprzedaży produktów FMCG. Sklep razem z księgarnią internetową TaniaKsiążka.pl należy do portfolio spółki Glosel – firmy specjalizującej się w sprzedaży online książek oraz produktów szybko zbywalnych, które są magazynowane na powierzchni 8,5 tys. mkw. w kompleksie Panattoni Park Białystok. Glosel jest obecny na największych marketplace’ach, gdzie wdraża marki jak m.in. Targroch czy Big Nature, a także wspiera inne marki w rozpoczęciu sprzedaży e-commerce. Spółka prowadzi również na platformie Allegro oficjalne sklepy marek Bakalland, Teekanne, House of Asia oraz brandy sygnowane wizerunkiem Ewy Chodakowskiej jak BeRAW czy BeBio.


O sklepie Bee.pl

Bee.pl to sklep internetowy oferujący szeroki asortyment z kategorii FMCG. Założona w 2019 roku marka należy do spółki Glosel, której siedziba mieści się w Białymstoku. Wyróżnikiem Bee.pl jest bogata oferta ekologicznych i prozdrowotnych produktów spożywczych oraz naturalnych kosmetyków. W asortymencie sklepu znajdują się także suplementy diety, produkty dla dzieci, artykuły do domu i książki. Misją Bee.pl jest inspirowanie do zmiany nawyków żywieniowych oraz próbowania nowych smaków.

O spółce Glosel

Glosel to firma specjalizująca się głównie w obszarach sprzedaży książek oraz produktów FMCG w internecie. Pod jej parasolem działają marki, takie jak TaniaKsiazka.pl i Bee.pl. Siedziba firmy mieści się w industrialnie urządzonym biurze w Białymstoku. Dodatkowo, spółka posiada ponad 8 tys. mkw. powierzchni magazynów w nowoczesnym kompleksie Panattoni Park, z którego realizuje zamówienia. Glosel zarządza także 5 księgarniami zlokalizowanymi w północno-wschodniej Polsce.

Tags: Bee.plGloselretailretail journal
ShareTweet

Podobne artykuły

Jak założyć sklep internetowy? Poznaj 10 praktycznych kroków
E-commerce

Jak założyć sklep internetowy? Poznaj 10 praktycznych kroków

Jaki jest koszt założenia sklepu internetowego? Te elementy uwzględnij w kosztorysie
E-commerce

Jaki jest koszt założenia sklepu internetowego? Te elementy uwzględnij w kosztorysie

Handel omnichannel – czym jest i jakie są najczęstsze błędy przy wprowadzaniu tej strategii?
E-commerce

Handel omnichannel – czym jest i jakie są najczęstsze błędy przy wprowadzaniu tej strategii?

E-commerce powoli hamuje – eksperci komentują
E-commerce

E-commerce powoli hamuje – eksperci komentują

Zmiany w zarządzie Sephora na rynek Polski i Czech
E-commerce

Zmiany w zarządzie Sephora na rynek Polski i Czech

Barbora podsumowuje pierwszy rok dostaw w Trójmieście i Łodzi
E-commerce

Barbora podsumowuje pierwszy rok dostaw w Trójmieście i Łodzi

Następny artykuł
Galerie Klépierre rozwijają swoją ofertę

Galerie Klépierre rozwijają swoją ofertę

Najnowsze informacje

Jak założyć sklep internetowy? Poznaj 10 praktycznych kroków

Jaki jest koszt założenia sklepu internetowego? Te elementy uwzględnij w kosztorysie

Handel omnichannel – czym jest i jakie są najczęstsze błędy przy wprowadzaniu tej strategii?

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

REKLAMA
ekoBiznes - Nowy serwis informacyjny

Śledź nas na:

Retail Journal

Wydawcą serwisu jest Tree Media Sp. z o. o. z siedzibą w Białymstoku, al. Tysiąclecia Państwa Polskiego 6, 15-111. Nr NIP 5423437801, REGON 389496703, KRS 0000912533.

Informacje prawne

  • Regulamin Serwisu
  • Regulamin Konta
  • Regulamin Newslettera
  • Polityka Prywatności

Kategorie

  • Artykuł sponsorowany
  • Bez kategorii
  • Centra handlowe
  • E-commerce
  • Food
  • Franczyza
  • Najemcy
  • Newsy
  • Parki handlowe
  • Sylwetki
  • Wywiady
  • Kontakt

© 2021 retailjournal.pl

Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • Kontakt
  • Polityka prywatności
  • Regulamin konta
  • Regulamin newslettera
  • Regulamin serwisu
  • Strona główna
  • testowa

© 2021 retailjournal.pl

W ramach strony internetowej wykorzystywane są pliki cookies w celu prawidłowego jej działania oraz w celach analitycznych. Szczegóły znajdują się w Polityce prywatności i plików cookies. Za pomocą plików cookies zbierane są informację, które stanowią bądź mogą stanowić dane osobowe. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Go to mobile version