Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki

Galerie Klépierre rozwijają swoją ofertę

przez Urszula Szewczyk
24 września 2021
w Centra handlowe, Newsy
0
Fot. Materiały prasowe

Fot. Materiały prasowe

W centrach handlowych należących do grupy Klépierre można korzystać ze wszystkich sklepów, punktów usługowych i gastronomicznych. Pod koniec maja zostały złagodzone obostrzenia dotyczące strefy gastronomicznej. Klienci mogą więc spożywać posiłki na miejscu w kawiarniach i restauracjach oraz zamawiać dania na wynos. Otwarto także kina i siłownię.  

W pełni otwarta strefa gastronomiczna

Obecnie w kawiarniach i restauracjach galerii Klépierre klienci mogą spożywać posiłki na miejscu przy zachowaniu zasad reżimu sanitarnego. Możliwe jest również, tak jak dotychczas, zamawianie posiłków na wynos. W lokalach gastronomicznych może być zajęty co drugi stolik, a odległość między stolikami musi wynosić co najmniej 1,5 m.

Podobne artykuły

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

Oferta dziecięca Tommy Hilfiger w Designer Outlet Warszawa

Pięciu nowych najemców dołącza do Galerii Mokotów

Ponowne otwarcie kin i siłowni

Odwiedzający centra handlowe mogą znowu korzystać z oferty kin i siłowni. Zgodnie z obowiązującym obostrzeniami w kinie może przebywać maksymalnie 50% publiczności. Widzowie powinni zachować bezpieczny odstęp, zajmując co drugie dostępne miejsce, a podczas seansu, publiczność powinna zakrywać nos i usta. Możliwe jest spożywanie jedzenia i picia w sali kinowej. Siłownia w Lublin Plaza również jest ponownie otwarta, a korzystające z niej osoby powinny stosować się do zachowania dystansu. Obowiązuje też limit osób – 1 osoba na 15 m2.

Szerokie portfolio usług

Galerie Klépierre cały czas rozwijają swoją ofertę o nowe sklepy czy marki odzieżowe. W ostatnich miesiącach zostały otwarte nowe lokale, np. sklep zoologiczny Aligator i salon Venezia w Poznań Plaza, Giacomo Conti w Lublin Plaza oraz salony Tatuum w Rybnik Plaza i Ruda Śląska Plaza. Cukiernia Blikle w Sadyba Best Mall w Warszawie w nowej lokalizacji oferuje klientom chwilę relaksu w klimatycznym wnętrzu.

Centra handlowe regularnie organizują także akcje promocyjne z nagrodami. Sadyba Best Mall, Poznań Plaza oraz Lublin Plaza zaoferowały w ostatnim czasie klientom zabawę wykorzystującą technologię rozszerzonej rzeczywistości a Rybnik Plaza, Ruda Śląska Plaza i Sosnowiec Plaza zorganizowały wystawy prac malarskich i akcje z ekologicznymi nagrodami. Wszystkie centra Klépierre regularnie prowadzą także intensywne działania w obszarze CSR, wspierając lokalne inicjatywy, stowarzyszenia i fundacje, również w zakresie promocji zdrowego stylu życia.


O Klépierre

Grupa Klépierre, jeden z największych operatorów centrów handlowych obecnych w 16 europejskich państwach, specjalizuje się w nieruchomościach komercyjnych o profilu handlowym. Inwestuje i realizuje wielkopowierzchniowe projekty deweloperskie w wielu krajach Europy, zapewniając także pełen zakres usług związanych z zarządzaniem nimi. Obiekty Klépierre są tworzone zgodnie z założeniami zrównoważonego rozwoju oraz w poszanowaniu środowiska naturalnego.

W Polsce Klépierre jest właścicielem i zarządcą 6 centrów handlowych o łącznej powierzchni handlowej (GLA) 127 800 m2. Są to: Sadyba Best Mall w Warszawie, Lublin Plaza, Poznań Plaza, Rybnik Plaza, Sosnowiec Plaza oraz Ruda Śląska Plaza. Wszystkie obiekty posiadają certyfikat Breeam.

Tags: centra handlowegalerie handloweKlépierreretailretail journal
ShareTweet

Podobne artykuły

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?
Centra handlowe

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?
Centra handlowe

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?
Centra handlowe

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

Oferta dziecięca Tommy Hilfiger  w Designer Outlet Warszawa
Centra handlowe

Oferta dziecięca Tommy Hilfiger w Designer Outlet Warszawa

Pięciu nowych najemców dołącza do Galerii Mokotów
Centra handlowe

Pięciu nowych najemców dołącza do Galerii Mokotów

Salony Agata nie zwalniają tempa. Znany projektant w kampanii marki
Centra handlowe

Salony Agata nie zwalniają tempa. Znany projektant w kampanii marki

Następny artykuł
W Centrum Łopuszańska 22 otworzy się piekarnia Otrębusy

Centrum Łopuszańska 22 wzmacnia ofertę dyskontową

Najnowsze informacje

Jak założyć sklep internetowy? Poznaj 10 praktycznych kroków

Jaki jest koszt założenia sklepu internetowego? Te elementy uwzględnij w kosztorysie

Handel omnichannel – czym jest i jakie są najczęstsze błędy przy wprowadzaniu tej strategii?

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

REKLAMA
ekoBiznes - Nowy serwis informacyjny

Śledź nas na:

Retail Journal

Wydawcą serwisu jest Tree Media Sp. z o. o. z siedzibą w Białymstoku, al. Tysiąclecia Państwa Polskiego 6, 15-111. Nr NIP 5423437801, REGON 389496703, KRS 0000912533.

Informacje prawne

  • Regulamin Serwisu
  • Regulamin Konta
  • Regulamin Newslettera
  • Polityka Prywatności

Kategorie

  • Artykuł sponsorowany
  • Bez kategorii
  • Centra handlowe
  • E-commerce
  • Food
  • Franczyza
  • Najemcy
  • Newsy
  • Parki handlowe
  • Sylwetki
  • Wywiady
  • Kontakt

© 2021 retailjournal.pl

Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • Kontakt
  • Polityka prywatności
  • Regulamin konta
  • Regulamin newslettera
  • Regulamin serwisu
  • Strona główna
  • testowa

© 2021 retailjournal.pl

W ramach strony internetowej wykorzystywane są pliki cookies w celu prawidłowego jej działania oraz w celach analitycznych. Szczegóły znajdują się w Polityce prywatności i plików cookies. Za pomocą plików cookies zbierane są informację, które stanowią bądź mogą stanowić dane osobowe. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Go to mobile version