Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki

Answear.com wprowadził dwie nowe kolekcje marki własnej

przez Urszula Szewczyk
24 września 2021
w E-commerce, Newsy
0

Answear.com, ecommercowy marketplace sprzedający modę w regionie Europy Środkowo-Wschodniej, wprowadził do sprzedaży, we współpracy ze znaną modelką i prezenterką telewizyjną Pauliną Krupińską, dwie nowe kolekcje marki własnej answear.LAB. W obu projektach firma postawiła na wysoką jakość, certyfikowane materiały oraz produkcję jak najmniej szkodliwą dla środowiska.

Wprowadzenie nowych kolekcji potwierdza konsekwentną  realizację  celów emisyjnych naszego IPO, jakim był m. in. rozwój marki własnej. Jest to niezwykle istotny wyróżnik Answear wśród konkurencji w on-line, dający możliwość generowania wyższych marż  i elastyczności działania, dlatego przywiązujemy do tego tak dużą wagę. Staramy się stale rozwijać i szukać nowych możliwości współpracy, co potwierdzają nowe kolekcje realizowane wspólnie z Panią Pauliną Krupińską. – komentuje Krzysztof Bajołek,prezes zarządu Answear.com.

Pierwszą wprowadzoną kolekcją jest Answear.LAB x Paulina Krupińska. Marka postanowiła połączyć w niej swobodę, elegancję, a także komfort i zmysłowość. Nowa linia ubrań została stworzona dla kobiet w myśl hasła „Dare to dream”. Zestawy ubrań uzupełniają akcesoria, od ręcznie robionych skórzanych pasków po torebki.

Podobne artykuły

Jak założyć sklep internetowy? Poznaj 10 praktycznych kroków

Jaki jest koszt założenia sklepu internetowego? Te elementy uwzględnij w kosztorysie

Handel omnichannel – czym jest i jakie są najczęstsze błędy przy wprowadzaniu tej strategii?

E-commerce powoli hamuje – eksperci komentują

Zmiany w zarządzie Sephora na rynek Polski i Czech

Druga kolekcja to również promowany przez Paulinę Krupińską limitowany projekt Ethical Wardrobe „Siła świadomych wyborów”, która zapoczątkowuje linię eco w marce własnej. Projekt ma na celu przypomnienie o sile wyborów, które oddziałują nie tylko na nasze życie, ale również na otoczenie Dlatego 90 proc. kolekcji składa się co najmniej w 50 proc. z trwałych tkanin, w jak najmniejszym stopniu szkodliwych dla środowiska. W kolekcji Ethical Wardrobe Answear.LAB stawia na certyfikowane materiały pochodzące wyłącznie ze sprawdzonych źródeł takie jak: konopie, bambus, len, modal, ekobawełnę czy poliester z recyclingu oraz zachęca do nowego sposobu myślenia o modzie i odzieży.

Warto dodać, że są to już koleje kolekcje marki własnej answear.LAB. Wcześniej zadebiutowała kolekcja „Król”, inspirowana popularnym serialem produkcji CANAL+.

Answear.LAB to jedna z najlepiej sprzedających się marek w portfolio Answear (ok. 6,3 proc. sprzedaży). Brand posiada dedykowany zespół projektantów, kupców i merchandiserów. Współpracuje z lokalnymi firmami produkcyjnymi i projektantami. Answear.LAB to podstawowy wybór klientów z segmentu cenowego „Entry”.


O Answear.com

Answear.com to internetowa platforma sprzedażowa z markową odzieżą, obuwiem oraz akcesoriami. Sklep oferuje około 94 tys. produktów z ponad 400 światowych marek.

Dominującą część oferty stanowią marki premium (Tommy Hilfiger, Guess Jeans, CK, Diesel, G-Star, Karl Lagerfeld DKNY) oraz marki denimowo-streetwearowe (Pepe Jeans, Levi’s, Lee, Wrangler, Dr.Martens, Quicksilver, Roxy). Całość oferty dopełniają marki sportowo-outdoorowe (Adidas, Nike, Puma, New Balance, The North Face, Columbia, Jack Wolfskin, Helly Hansen), popularne marki z segmentu ekonomicznego (Mango, Gap, Vero Moda, Jack&Jones), oraz marka własna Answear LAB.

Tags: Answear.comretailretail journal
ShareTweet

Podobne artykuły

Jak założyć sklep internetowy? Poznaj 10 praktycznych kroków
E-commerce

Jak założyć sklep internetowy? Poznaj 10 praktycznych kroków

Jaki jest koszt założenia sklepu internetowego? Te elementy uwzględnij w kosztorysie
E-commerce

Jaki jest koszt założenia sklepu internetowego? Te elementy uwzględnij w kosztorysie

Handel omnichannel – czym jest i jakie są najczęstsze błędy przy wprowadzaniu tej strategii?
E-commerce

Handel omnichannel – czym jest i jakie są najczęstsze błędy przy wprowadzaniu tej strategii?

E-commerce powoli hamuje – eksperci komentują
E-commerce

E-commerce powoli hamuje – eksperci komentują

Zmiany w zarządzie Sephora na rynek Polski i Czech
E-commerce

Zmiany w zarządzie Sephora na rynek Polski i Czech

Barbora podsumowuje pierwszy rok dostaw w Trójmieście i Łodzi
E-commerce

Barbora podsumowuje pierwszy rok dostaw w Trójmieście i Łodzi

Następny artykuł
centrum_handlowe_ursynów_retail_journal

CH Ursynów z czterema nowymi najemcami i dobrymi wynikami w czasie pandemii

Najnowsze informacje

Jak założyć sklep internetowy? Poznaj 10 praktycznych kroków

Jaki jest koszt założenia sklepu internetowego? Te elementy uwzględnij w kosztorysie

Handel omnichannel – czym jest i jakie są najczęstsze błędy przy wprowadzaniu tej strategii?

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

REKLAMA
ekoBiznes - Nowy serwis informacyjny

Śledź nas na:

Retail Journal

Wydawcą serwisu jest Tree Media Sp. z o. o. z siedzibą w Białymstoku, al. Tysiąclecia Państwa Polskiego 6, 15-111. Nr NIP 5423437801, REGON 389496703, KRS 0000912533.

Informacje prawne

  • Regulamin Serwisu
  • Regulamin Konta
  • Regulamin Newslettera
  • Polityka Prywatności

Kategorie

  • Artykuł sponsorowany
  • Bez kategorii
  • Centra handlowe
  • E-commerce
  • Food
  • Franczyza
  • Najemcy
  • Newsy
  • Parki handlowe
  • Sylwetki
  • Wywiady
  • Kontakt

© 2021 retailjournal.pl

Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • Kontakt
  • Polityka prywatności
  • Regulamin konta
  • Regulamin newslettera
  • Regulamin serwisu
  • Strona główna
  • testowa

© 2021 retailjournal.pl

W ramach strony internetowej wykorzystywane są pliki cookies w celu prawidłowego jej działania oraz w celach analitycznych. Szczegóły znajdują się w Polityce prywatności i plików cookies. Za pomocą plików cookies zbierane są informację, które stanowią bądź mogą stanowić dane osobowe. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Go to mobile version