Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki

CH Ursynów z czterema nowymi najemcami i dobrymi wynikami w czasie pandemii

przez Urszula Szewczyk
24 września 2021
w Centra handlowe, Newsy
0
centrum_handlowe_ursynów_retail_journal

centrum_handlowe_ursynów_retail_journal

W ostatnich miesiącach do grona najemców warszawskiego CH Ursynów dołączyły cztery firmy: AquaEL Zoo (sieć zoologiczna, w której można nabyć zwierzęta domowe oraz artykuły do ich przechowywania, żywienia i pielęgnacji), Kodano Optyk (sieć oferująca marki okularów korekcyjnych oraz przeciwsłonecznych, takich jak: Ray-Ban, Vogue, Versace, Solano oraz wiele innych), a także Mister Minit (specjalizujący się m.in. w naprawie obuwia i dorabianiu kluczy) oraz Strefa Diet (oferująca spożywcze bioprodukty i ekologiczne artykuły dopasowane do różnych rodzajów diet).  Na początku 2021 roku w CH Ursynów pojawił się także nowy showroom firmy Electrotile, specjalizującej się w instalacjach fotowoltaicznych.

Pomimo pandemii i licznych obostrzeń obowiązujących dla wielu gałęzi handlu, w CH Ursynów notowaliśmy stałą, wysoką frekwencję. Zawdzięczamy to obecnemu doborowi najemców, z których duża część mogła działać nawet w okresie podwyższonych restrykcji, co zapewniło nam utrzymanie wysokiego wskaźnika footfall. Na silną pozycję centrum wskazują również nasi nowi najemcy, którzy dołączyli do nas w tak szczególnym momencie. Teraz koncentrujemy się na dalszym zapewnianiu bezpieczeństwa klientom i pracownikom, po cichu licząc, że trzecia fala pandemii była jednocześnie ostatnią – mówi Piotr Brzozowicz, dyrektor Centrum Ursynów.

Wysoki footfall i nowe trendy zakupowe

Tomasz Płuciennik, dyrektor ds. operacji i efektywności sieci sprzedaży RTV EURO AGD, która posiada swój salon w CH Ursynów, wskazuje, że w czasie pandemii znacząco zmieniły się zachowania konsumentów.

Podobne artykuły

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

Oferta dziecięca Tommy Hilfiger w Designer Outlet Warszawa

Pięciu nowych najemców dołącza do Galerii Mokotów

„Nasza sieć działa w modelu omnichannel, ale klienci wciąż najchętniej dokonują zakupów w sklepach stacjonarnych, w których nie tylko mogą obejrzeć produkty na żywo, ale również omówić swój wybór z doradcą. W związku z pandemią zmieniło się jednak podejście klientów do wizyt
w sklepie. Klienci najczęściej przychodzą po konkretny produkt, są zdecydowani na zakup, więc wizyty są krótsze i bardziej efektywne. Ten trend obserwujemy w całej naszej sieci, także w CH Ursynów”
– tłumaczy Płuciennik.

W związku z pandemią wdrożyliśmy szereg środków prewencyjnych, takich jak środki ochrony dla klientów i pracowników, systematyczne odkażanie powierzchni częstego kontaktu, przesłony pleksi oraz komunikację przypominającą o zasadach COVID. Jesteśmy także w stałym kontakcie z właścicielami centrów handlowych, również z CH Ursynów, co pozwala nam na spójną realizację zaleceń z korzyścią dla bezpieczeństwa klientów – podkreśla Płuciennik.


O Centrum Ursynów

Centrum Ursynów to jedno z największych centrów handlowych w dzielnicy Ursynów. Położone przy głównych arteriach komunikacyjnych zachęca do odwiedzania nie tylko mieszkańców dzielnicy, ale również okolicznych miejscowości. Zarządcą i właścicielem obiektu jest grupa Unibail-Rodamco-Westfield. Centrum składa się z kilku części. W budynku głównym mieści się galeria handlowa z hipermarketem Auchan, marketem OBI oraz bajkowy i pełen atrakcji plac zabaw Euro Lider. Druga część to budynek położony bezpośrednio przy ul. Puławskiej. Znajdują się w nim sklepy: GO Sport, Komfort oraz RTV EURO AGD, a także fitness club Zdrofit, który dzięki ofercie mini-przedszkola umożliwia aktywnym rodzicom spędzić czas na siłowni i fitnessie. Dostosowując się do potrzeb klientów, Centrum Ursynów stale poszerza ofertę sklepów i punktów usługowych.

Centrum Ursynów to miejsce przyjazne dla rodzin z dziećmi. Na parkingu w okolicach wejść znajdują się szerokie miejsca rodzinne, które zapewniają komfort parkowania. Centrum handlowe jest również przyjazne dla osób niepełnosprawnych. Wejścia główne są szerokie, bez progów i schodów, a w ich okolicach znajduje się kilka specjalnie oznaczonych miejsc postojowych.

Tags: centra handloweCentrum handlowe Ursynówgalerie handloweretailretail journal
ShareTweet

Podobne artykuły

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?
Centra handlowe

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?
Centra handlowe

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?
Centra handlowe

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

Oferta dziecięca Tommy Hilfiger  w Designer Outlet Warszawa
Centra handlowe

Oferta dziecięca Tommy Hilfiger w Designer Outlet Warszawa

Pięciu nowych najemców dołącza do Galerii Mokotów
Centra handlowe

Pięciu nowych najemców dołącza do Galerii Mokotów

Salony Agata nie zwalniają tempa. Znany projektant w kampanii marki
Centra handlowe

Salony Agata nie zwalniają tempa. Znany projektant w kampanii marki

Następny artykuł
blue_cactus_1

Restauracja Blue Cactus, która działa na rynku już 22 lata, zostanie ponownie otwarta w nowej odsłonie w Fabryce Norblina

Najnowsze informacje

Jak założyć sklep internetowy? Poznaj 10 praktycznych kroków

Jaki jest koszt założenia sklepu internetowego? Te elementy uwzględnij w kosztorysie

Handel omnichannel – czym jest i jakie są najczęstsze błędy przy wprowadzaniu tej strategii?

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

REKLAMA
ekoBiznes - Nowy serwis informacyjny

Śledź nas na:

Retail Journal

Wydawcą serwisu jest Tree Media Sp. z o. o. z siedzibą w Białymstoku, al. Tysiąclecia Państwa Polskiego 6, 15-111. Nr NIP 5423437801, REGON 389496703, KRS 0000912533.

Informacje prawne

  • Regulamin Serwisu
  • Regulamin Konta
  • Regulamin Newslettera
  • Polityka Prywatności

Kategorie

  • Artykuł sponsorowany
  • Bez kategorii
  • Centra handlowe
  • E-commerce
  • Food
  • Franczyza
  • Najemcy
  • Newsy
  • Parki handlowe
  • Sylwetki
  • Wywiady
  • Kontakt

© 2021 retailjournal.pl

Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • Kontakt
  • Polityka prywatności
  • Regulamin konta
  • Regulamin newslettera
  • Regulamin serwisu
  • Strona główna
  • testowa

© 2021 retailjournal.pl

W ramach strony internetowej wykorzystywane są pliki cookies w celu prawidłowego jej działania oraz w celach analitycznych. Szczegóły znajdują się w Polityce prywatności i plików cookies. Za pomocą plików cookies zbierane są informację, które stanowią bądź mogą stanowić dane osobowe. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Go to mobile version