W ostatnich miesiącach do grona najemców warszawskiego CH Ursynów dołączyły cztery firmy: AquaEL Zoo (sieć zoologiczna, w której można nabyć zwierzęta domowe oraz artykuły do ich przechowywania, żywienia i pielęgnacji), Kodano Optyk (sieć oferująca marki okularów korekcyjnych oraz przeciwsłonecznych, takich jak: Ray-Ban, Vogue, Versace, Solano oraz wiele innych), a także Mister Minit (specjalizujący się m.in. w naprawie obuwia i dorabianiu kluczy) oraz Strefa Diet (oferująca spożywcze bioprodukty i ekologiczne artykuły dopasowane do różnych rodzajów diet). Na początku 2021 roku w CH Ursynów pojawił się także nowy showroom firmy Electrotile, specjalizującej się w instalacjach fotowoltaicznych.
Pomimo pandemii i licznych obostrzeń obowiązujących dla wielu gałęzi handlu, w CH Ursynów notowaliśmy stałą, wysoką frekwencję. Zawdzięczamy to obecnemu doborowi najemców, z których duża część mogła działać nawet w okresie podwyższonych restrykcji, co zapewniło nam utrzymanie wysokiego wskaźnika footfall. Na silną pozycję centrum wskazują również nasi nowi najemcy, którzy dołączyli do nas w tak szczególnym momencie. Teraz koncentrujemy się na dalszym zapewnianiu bezpieczeństwa klientom i pracownikom, po cichu licząc, że trzecia fala pandemii była jednocześnie ostatnią – mówi Piotr Brzozowicz, dyrektor Centrum Ursynów.
Wysoki footfall i nowe trendy zakupowe
Tomasz Płuciennik, dyrektor ds. operacji i efektywności sieci sprzedaży RTV EURO AGD, która posiada swój salon w CH Ursynów, wskazuje, że w czasie pandemii znacząco zmieniły się zachowania konsumentów.
„Nasza sieć działa w modelu omnichannel, ale klienci wciąż najchętniej dokonują zakupów w sklepach stacjonarnych, w których nie tylko mogą obejrzeć produkty na żywo, ale również omówić swój wybór z doradcą. W związku z pandemią zmieniło się jednak podejście klientów do wizyt
w sklepie. Klienci najczęściej przychodzą po konkretny produkt, są zdecydowani na zakup, więc wizyty są krótsze i bardziej efektywne. Ten trend obserwujemy w całej naszej sieci, także w CH Ursynów” – tłumaczy Płuciennik.
W związku z pandemią wdrożyliśmy szereg środków prewencyjnych, takich jak środki ochrony dla klientów i pracowników, systematyczne odkażanie powierzchni częstego kontaktu, przesłony pleksi oraz komunikację przypominającą o zasadach COVID. Jesteśmy także w stałym kontakcie z właścicielami centrów handlowych, również z CH Ursynów, co pozwala nam na spójną realizację zaleceń z korzyścią dla bezpieczeństwa klientów – podkreśla Płuciennik.
O Centrum Ursynów
Centrum Ursynów to jedno z największych centrów handlowych w dzielnicy Ursynów. Położone przy głównych arteriach komunikacyjnych zachęca do odwiedzania nie tylko mieszkańców dzielnicy, ale również okolicznych miejscowości. Zarządcą i właścicielem obiektu jest grupa Unibail-Rodamco-Westfield. Centrum składa się z kilku części. W budynku głównym mieści się galeria handlowa z hipermarketem Auchan, marketem OBI oraz bajkowy i pełen atrakcji plac zabaw Euro Lider. Druga część to budynek położony bezpośrednio przy ul. Puławskiej. Znajdują się w nim sklepy: GO Sport, Komfort oraz RTV EURO AGD, a także fitness club Zdrofit, który dzięki ofercie mini-przedszkola umożliwia aktywnym rodzicom spędzić czas na siłowni i fitnessie. Dostosowując się do potrzeb klientów, Centrum Ursynów stale poszerza ofertę sklepów i punktów usługowych.
Centrum Ursynów to miejsce przyjazne dla rodzin z dziećmi. Na parkingu w okolicach wejść znajdują się szerokie miejsca rodzinne, które zapewniają komfort parkowania. Centrum handlowe jest również przyjazne dla osób niepełnosprawnych. Wejścia główne są szerokie, bez progów i schodów, a w ich okolicach znajduje się kilka specjalnie oznaczonych miejsc postojowych.