Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki

Barbora rozpoczyna dalszą ekspansję w Polsce

przez Urszula Szewczyk
24 września 2021
w E-commerce, Food, Newsy
0
barbora_retail_journal

barbora_retail_journal

Barbora.pl rozpoczyna dalszą ekspansję w Polsce – już wkrótce wejdzie do Trójmiasta, którego mieszkańcy będą mogli robić codzienne zakupy online z dostawą do domu tego samego dnia. Lider internetowych sklepów spożywczych w krajach bałtyckich działa w Polsce od stycznia br.

Barbora z sukcesem zadebiutowała w Polsce w styczniu 2021. Pierwszym miastem, które korzysta z oferty sklepu spożywczego Barbora.pl jest Warszawa oraz tereny aglomeracji warszawskiej. Po udanym debiucie w stolicy kraju, Barbora wdraża następny etap rozwoju działalności w Polsce. Gdańsk, Gdynia i Sopot to trzy kolejne miasta, które znajdą się w zasięgu e-sklepu.

Podobne artykuły

Jak założyć sklep internetowy? Poznaj 10 praktycznych kroków

Jaki jest koszt założenia sklepu internetowego? Te elementy uwzględnij w kosztorysie

Handel omnichannel – czym jest i jakie są najczęstsze błędy przy wprowadzaniu tej strategii?

E-commerce powoli hamuje – eksperci komentują

Zmiany w zarządzie Sephora na rynek Polski i Czech

Barbora poszukuje już lokalnych dostawców z Trójmiasta i okolic, którzy mogą zaoferować klientom ciekawe produkty regionalne w różnych kategoriach. Uruchomienie działalności w Trójmieście wiąże się także z powstaniem nowych miejsc pracy. Spółka rozpoczęła już rekrutację. Planowane jest zatrudnienie blisko 40 osób do zespołu Barbory, a także grupy pracowników zewnętrznych.

Od wejścia na polski rynek marka konsekwentnie wdraża nowe standardy codziennych zakupów spożywczych przez Internet. Kluczową przewagą Barbory jest bardzo szybka dostawa. Zamówienia zrealizowane do godziny 17.00 są dostarczane pod wskazany adres jeszcze tego samego dnia. Dzięki temu do domów klientów trafiają świeże produkty, w tym pieczywo, ryby, mięso oraz warzywa i owoce od lokalnych dostawców. Mogą oni również rezerwować preferowane terminy dostarczania swoich zakupów.

Ponadto co tydzień na Barbora.pl kolejne wybrane produkty są dostępne w bardzo atrakcyjnych cenach. Zniżki sięgają ponad 60%. Ponadto dostawa jest bezpłatna, a nowi klienci otrzymują dodatkowo kod rabatowy na pierwsze zakupy.

Kontynuujemy przyjętą strategię rozwoju w Polsce. Trójmiasto jest kolejnym po Warszawie bardzo atrakcyjnym kierunkiem ekspansji. Ma olbrzymi potencjał demograficzny oraz turystyczny, zwłaszcza w sezonie letnim – mówi Andrius Mikalauskas, CEO Barbory w Polsce i dodaje: – Mieszkańcy Gdańska, Gdyni i Sopotu mogą liczyć na wysoką jakość, szybką, wygodną i świeżą dostawę produktów oraz nasze proklienckie podejście. Warszawiacy coraz śmielej przekonują się do nowych standardów e-shoppingu, jakie zapewniamy, a liczba lojalnych klientów systematycznie rośnie. Wierzę, że podobnie uda nam się zbudować zaufanie i sympatię do Barbory w Trójmieście.

Barbora na Litwie, Łotwie i w Estonii marka jest największym operatorem e-handlu żywnością oraz artykułami codziennego użytku. Strategicznym partnerem Barbory i głównym dostawcą towarów w Polsce jest sieć Stokrotka, zarządzana przez Grupę Maxima.


O sklepie Barbora

Barbora to internetowy sklep spożywczy działający w krajach bałtyckich, który od stycznia 2021 prowadzi działalność również w Polsce. Spółka należy do Grupy Maxima, która w Polsce jest właścicielem sklepów Stokrotka.

Swoją działalność rozpoczęła na Litwie w 2014 roku. W efekcie dynamicznego rozwoju spółka uruchomiła ekspansję na kolejne rynki. W 2018 roku weszła do Łotwy i Estonii, zajmując w tych krajach wiodącą pozycję. Jej obroty w 2020 roku wzrosły ponad dwukrotnie i wyniosły 104 mln EUR. W 2020r. Barbora wdrożyła zakrojony na szeroką skalę plan rozwoju na rynkach lokalnych.

Tags: Barboraretailretail journal
ShareTweet

Podobne artykuły

Jak założyć sklep internetowy? Poznaj 10 praktycznych kroków
E-commerce

Jak założyć sklep internetowy? Poznaj 10 praktycznych kroków

Jaki jest koszt założenia sklepu internetowego? Te elementy uwzględnij w kosztorysie
E-commerce

Jaki jest koszt założenia sklepu internetowego? Te elementy uwzględnij w kosztorysie

Handel omnichannel – czym jest i jakie są najczęstsze błędy przy wprowadzaniu tej strategii?
E-commerce

Handel omnichannel – czym jest i jakie są najczęstsze błędy przy wprowadzaniu tej strategii?

E-commerce powoli hamuje – eksperci komentują
E-commerce

E-commerce powoli hamuje – eksperci komentują

Zmiany w zarządzie Sephora na rynek Polski i Czech
E-commerce

Zmiany w zarządzie Sephora na rynek Polski i Czech

Barbora podsumowuje pierwszy rok dostaw w Trójmieście i Łodzi
E-commerce

Barbora podsumowuje pierwszy rok dostaw w Trójmieście i Łodzi

Następny artykuł
Góra „Ubrań Pełnych Mocy” w Katowickiej

Góra „Ubrań Pełnych Mocy" w Katowickiej

Najnowsze informacje

Jak założyć sklep internetowy? Poznaj 10 praktycznych kroków

Jaki jest koszt założenia sklepu internetowego? Te elementy uwzględnij w kosztorysie

Handel omnichannel – czym jest i jakie są najczęstsze błędy przy wprowadzaniu tej strategii?

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

REKLAMA
ekoBiznes - Nowy serwis informacyjny

Śledź nas na:

Retail Journal

Wydawcą serwisu jest Tree Media Sp. z o. o. z siedzibą w Białymstoku, al. Tysiąclecia Państwa Polskiego 6, 15-111. Nr NIP 5423437801, REGON 389496703, KRS 0000912533.

Informacje prawne

  • Regulamin Serwisu
  • Regulamin Konta
  • Regulamin Newslettera
  • Polityka Prywatności

Kategorie

  • Artykuł sponsorowany
  • Bez kategorii
  • Centra handlowe
  • E-commerce
  • Food
  • Franczyza
  • Najemcy
  • Newsy
  • Parki handlowe
  • Sylwetki
  • Wywiady
  • Kontakt

© 2021 retailjournal.pl

Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • Kontakt
  • Polityka prywatności
  • Regulamin konta
  • Regulamin newslettera
  • Regulamin serwisu
  • Strona główna
  • testowa

© 2021 retailjournal.pl

W ramach strony internetowej wykorzystywane są pliki cookies w celu prawidłowego jej działania oraz w celach analitycznych. Szczegóły znajdują się w Polityce prywatności i plików cookies. Za pomocą plików cookies zbierane są informację, które stanowią bądź mogą stanowić dane osobowe. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Go to mobile version