Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki

Góra „Ubrań Pełnych Mocy” w Katowickiej

przez Urszula Szewczyk
24 września 2021
w Centra handlowe, Newsy
0

Galeria Katowicka właśnie podsumowała niedawno prowadzoną akcję, „Ubrania Pełne Mocy”, utrzymaną w duchu idei zero waste. Podczas trwającej 6 dni zbiórki udało się zebrać około 9 ton ubrań. Rekordzistka dostarczyła do Katowickiej 218,26 kg odzieży.

Katowicka może pochwalić się kolejnymi rezultatami swoich prospołecznych działań. „Ubrania Pełne Mocy”, inicjatywa organizowana wspólnie z serwisem UbraniaDoOddania.pl, okazała się być strzałem w dziesiątkę. W akcję włączyły się setki gości galerii. Z ich udziałem udało się zebrać około 9 ton odzieży, czyli… tyle ile przeciętnie waży dorosły okaz rekina wielorybiego.

Podobne artykuły

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

Oferta dziecięca Tommy Hilfiger w Designer Outlet Warszawa

Pięciu nowych najemców dołącza do Galerii Mokotów

Zebrane rzeczy trafiły do zespołu portalu UbraniaDoOddania.pl, który uratuje je przed zmarnowaniem, dając im drugie życie. Galeria Katowicka w ramach podziękowania za zaangażowanie przygotowała nagrodę główną w postaci bonu o wartości 1000 zł oraz spotkania ze stylistką Agatą Dominik-Piętką. Otrzymała ją klientka, który przyniosła najwięcej ubrań – 218,26 kg. Pozostali uczestnicy akcji za każde 10 kg odebrali vouchery o wartości 50zł. To jednak nie wszystko! Zgodnie z zapowiedzią, 1zł z każdego 1kg odzieży wesprze stworzenie ekologicznego muralu w Katowicach. Będzie to łącznie 9 tys. zł. Pozostałą kwotę dołoży Galeria Katowicka.

Sukces inicjatywy „Ubrania Pełne Mocy” przeszedł nasze najśmielsze oczekiwania. Zainteresowanie akcją było ogromne, co jest dla nas jasnym sygnałem, że na takie akcje jest w aglomeracji śląskiej ogromne zapotrzebowanie. Niewątpliwie powtórzymy cały projekt za rok. „Ubraniom Pełnym Mocy” w 2022 roku towarzyszyć będzie odsłonięcie eko-muralu, na którego rzecz oddawaliśmy ciuchy. Warto dodać, że na stronie UbraniaDoOddania.pl nadal można oddawać odzież w ramach naszej katowickiej eko-akcji – zbiórka będzie prowadzona do końca grudnia 2021 – mówi Anna Szczerkowska, Marketing Manager Galerii Katowickiej.


O Galerii Katowickiej

Galeria Katowicka mieści się w ścisłym centrum Katowic i jest unikalnym kompleksem komunikacyjno-komercyjnym. Powierzchnia najmu wynosi 47,609 m2 i obejmuje ponad 200 lokali, restauracji i punktów handlowych, m.in. Peek&Cloppenburg, TK Maxx, Multikino, Zara, Pull& Bear, Bershka, C&A, Reserved, Euro RTV AGD, Douglas czy Flying TigerCopenhagen. Posiada także 10 salowe Multikino z salą Xtreme – najnowocześniejszą w Polsce, wyposażoną w system dźwiękowy Dolby Atmos oraz projektor laserowy 4K. Centrum handlowe połączone jest bezpośrednio z dworcem kolejowym i podziemnym terminalem autobusowym komunikacji miejskiej. Galeria Katowicka została otwarta 18 września 2013 r.

Właścicielem Galerii Katowickiej jest fundusz Employees Provident Fund of Malaysia z siedzibą w Kuala Lumpur, założony w 1951 r. To jeden z najstarszych i największych funduszy emerytalnych na świecie, inwestujący również w nieruchomości. Za zarządzanie aktywami funduszu (asset management) odpowiedzialny jest Savills Investment Management z siedzibą w Londynie. 

Za zarządzanie Galerią Katowicką, codzienne funkcjonowanie obiektu oraz kwestie związane z wynajmem powierzchni handlowej, odpowiada spółka Apsys Polska, jeden z wiodących operatorów branży centrów handlowych w Polsce i we Francji.

Tags: ApsysGaleria Katowicka
ShareTweet

Podobne artykuły

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?
Centra handlowe

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?
Centra handlowe

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?
Centra handlowe

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

Oferta dziecięca Tommy Hilfiger  w Designer Outlet Warszawa
Centra handlowe

Oferta dziecięca Tommy Hilfiger w Designer Outlet Warszawa

Pięciu nowych najemców dołącza do Galerii Mokotów
Centra handlowe

Pięciu nowych najemców dołącza do Galerii Mokotów

Salony Agata nie zwalniają tempa. Znany projektant w kampanii marki
Centra handlowe

Salony Agata nie zwalniają tempa. Znany projektant w kampanii marki

Następny artykuł
N-Park_PiotrkówT_Napollo

Napollo inwestuje w trzy kolejne parki handlowe

Najnowsze informacje

Jak założyć sklep internetowy? Poznaj 10 praktycznych kroków

Jaki jest koszt założenia sklepu internetowego? Te elementy uwzględnij w kosztorysie

Handel omnichannel – czym jest i jakie są najczęstsze błędy przy wprowadzaniu tej strategii?

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

REKLAMA
ekoBiznes - Nowy serwis informacyjny

Śledź nas na:

Retail Journal

Wydawcą serwisu jest Tree Media Sp. z o. o. z siedzibą w Białymstoku, al. Tysiąclecia Państwa Polskiego 6, 15-111. Nr NIP 5423437801, REGON 389496703, KRS 0000912533.

Informacje prawne

  • Regulamin Serwisu
  • Regulamin Konta
  • Regulamin Newslettera
  • Polityka Prywatności

Kategorie

  • Artykuł sponsorowany
  • Bez kategorii
  • Centra handlowe
  • E-commerce
  • Food
  • Franczyza
  • Najemcy
  • Newsy
  • Parki handlowe
  • Sylwetki
  • Wywiady
  • Kontakt

© 2021 retailjournal.pl

Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • Kontakt
  • Polityka prywatności
  • Regulamin konta
  • Regulamin newslettera
  • Regulamin serwisu
  • Strona główna
  • testowa

© 2021 retailjournal.pl

W ramach strony internetowej wykorzystywane są pliki cookies w celu prawidłowego jej działania oraz w celach analitycznych. Szczegóły znajdują się w Polityce prywatności i plików cookies. Za pomocą plików cookies zbierane są informację, które stanowią bądź mogą stanowić dane osobowe. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Go to mobile version