Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki

Zrównoważona moda dla dzieci w Parku Handlowym Zakopianka

przez Urszula Szewczyk
24 września 2021
w Newsy, Parki handlowe
0

Należący do EPP Park Handlowy Zakopianka powiększył swoją ofertę mody dla dzieci – w obiekcie otwarty właśnie został salon firmy Okaïdi. Rozpoznawalna, stawiająca na wysoką jakość ubrań marka, słynie z ponadczasowości i francuskiej elegancji.

Misją marki Okaïdi jest edukacja dzieci w zakresie ochrony środowiska naturalnego i proaktywne działania ekologiczne. W procesie produkcji ubranek dziecięcych, jak podkreślają przedstawiciele marki Okaïdi, firma wybiera materiały w sposób odpowiedzialny, m.in. stosując bawełnę organiczną, korzystając z recyklingu plastikowych butelek jako surowca do wypełnienia kurtek lub z najnowszych technologii, które ograniczają zanieczyszczenia. Marka promuje również drugie życie ubrań, umożliwiając przekazywanie darowizn lub przetwarzając zużytą odzież, by nadać jej nowe przeznaczenie.

Podobne artykuły

Drogerie dm ruszyły z pierwszą w Polsce „Akcją Kasjerską”

Trei Real Estate Poland powiększa sieć parków handlowych

Falcon nabywa od TUFRE park handlowy w Golubiu-Dobrzyniu

Retail parki na inwestycyjnym topie

McDonald’s z pozwoleniem na budowę na terenie Retail Parku Atut Myszków

Moda dla dzieci to ważny segment rynku odzieżowego z perspektywą dynamicznego rozwoju w najbliższym czasie i – dzięki starannemu doborowi najemców – ma to odzwierciedlenie w ofercie naszego centrum handlowego. Rodzice kierują się indywidualnymi kryteriami kupując ubranka dla swoich pociech, dlatego ważne by zapewnić im jak największy wybór. Okaïdi to druga butikowa francuska marka w ofercie Zakopianki. Ta znana ze zrównoważonego podejścia do mody firma, ceniona przez rodziców na całym świecie, przyciągnie krakowskich klientów Zakopianki kierujących się podobnymi wartościami – mówi Jakub Ociepka, Asset Manager w EPP.

Park Handlowy Zakopianka to jeden z największych obiektów usługowo-handlowych w Małopolsce. Obiekt wyróżnia korzystne położenie przy jednej z głównych dróg krajowych oraz obwodnicy Krakowa. Na park handlowy składa się główny budynek galerii handlowej, kino Cinema City, zrewitalizowany historyczny budynek z początku XX wieku oraz sklepy wielkopowierzchniowe, jak Decathlon, Castorama i Carrefour. Łącznie w kompleksie znajduje się 86 sklepów popularnych marek na 26 188 mkw. powierzchni najmu oraz 2200 miejsc parkingowych.

Tags: EPPPark Handlowy Zakopiankaretailretail journal
ShareTweet

Podobne artykuły

Drogerie dm ruszyły z pierwszą w Polsce „Akcją Kasjerską”
Parki handlowe

Drogerie dm ruszyły z pierwszą w Polsce „Akcją Kasjerską”

Trei Real Estate Poland powiększa sieć parków handlowych
Parki handlowe

Trei Real Estate Poland powiększa sieć parków handlowych

Pasaż Golubsko-Dobrzyński Falcon
Parki handlowe

Falcon nabywa od TUFRE park handlowy w Golubiu-Dobrzyniu

Retail parki na inwestycyjnym topie
Parki handlowe

Retail parki na inwestycyjnym topie

McDonald’s z pozwoleniem na budowę na terenie Retail Parku Atut Myszków
Parki handlowe

McDonald’s z pozwoleniem na budowę na terenie Retail Parku Atut Myszków

Trwa rozbudowa CH Nowe Bielawy
Centra handlowe

Trwa rozbudowa CH Nowe Bielawy

Następny artykuł
Netto_retail_journal

Netto otworzyło siedem nowych sklepów

Najnowsze informacje

Jak założyć sklep internetowy? Poznaj 10 praktycznych kroków

Jaki jest koszt założenia sklepu internetowego? Te elementy uwzględnij w kosztorysie

Handel omnichannel – czym jest i jakie są najczęstsze błędy przy wprowadzaniu tej strategii?

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

REKLAMA
ekoBiznes - Nowy serwis informacyjny

Śledź nas na:

Retail Journal

Wydawcą serwisu jest Tree Media Sp. z o. o. z siedzibą w Białymstoku, al. Tysiąclecia Państwa Polskiego 6, 15-111. Nr NIP 5423437801, REGON 389496703, KRS 0000912533.

Informacje prawne

  • Regulamin Serwisu
  • Regulamin Konta
  • Regulamin Newslettera
  • Polityka Prywatności

Kategorie

  • Artykuł sponsorowany
  • Bez kategorii
  • Centra handlowe
  • E-commerce
  • Food
  • Franczyza
  • Najemcy
  • Newsy
  • Parki handlowe
  • Sylwetki
  • Wywiady
  • Kontakt

© 2021 retailjournal.pl

Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • Kontakt
  • Polityka prywatności
  • Regulamin konta
  • Regulamin newslettera
  • Regulamin serwisu
  • Strona główna
  • testowa

© 2021 retailjournal.pl

W ramach strony internetowej wykorzystywane są pliki cookies w celu prawidłowego jej działania oraz w celach analitycznych. Szczegóły znajdują się w Polityce prywatności i plików cookies. Za pomocą plików cookies zbierane są informację, które stanowią bądź mogą stanowić dane osobowe. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Go to mobile version