Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki

Wirtualna Polska Holding inwestuje w Modern Commerce w związku z planowanym przejęciem Moliera2.com

przez Urszula Szewczyk
24 września 2021
w E-commerce
0

Wirtualna Polska Holding złożyła deklarację nabycia 18,52 mln akcji spółki Modern Commerce. Pozyskanie lidera polskiego internetu, jako znaczącego akcjonariusza, przyśpieszy rozwój grupy Modern Commerce i serwisu Moliera2.com. Umożliwi też zbudowanie wiodącej platformy e‑commerce w segmencie dóbr luksusowych.

Notowana na NewConnect grupa e-commerce prowadzi właśnie emisję akcji, w celu m.in. sfinansowania akwizycji Moliera2.com. W ramach tej emisji 18,52 mln akcji kupi Wirtualna Polska Holding, po cenie emisyjnej 0,54 zł za akcję. Jednocześnie Marcin Michnicki, dotychczasowy główny akcjonariusz spółki, złożył deklarację nabycia około 12,96 mln akcji, po tej samej cenie.

Podobne artykuły

Jak założyć sklep internetowy? Poznaj 10 praktycznych kroków

Jaki jest koszt założenia sklepu internetowego? Te elementy uwzględnij w kosztorysie

Handel omnichannel – czym jest i jakie są najczęstsze błędy przy wprowadzaniu tej strategii?

E-commerce powoli hamuje – eksperci komentują

Zmiany w zarządzie Sephora na rynek Polski i Czech

To dla nas doskonała wiadomość. Największy portal horyzontalny w Polsce, a równocześnie jeden z liderów rynku e-commerce uwierzył w nasz projekt i chce być jego częścią. Z Wirtualną Polską widzimy duże synergie na poziomie operacyjnym, marketingowym i rozwoju projektu Moliera2.com – komentuje Maciej Tygielski, członek zarządu Modern Commerce.

Modern Commerce prowadzi publiczna ofertę 148.131.000 akcji serii O. Cena maksymalna jednej akcji wynosi 0,54 zł. Pozyskane środki zostaną przeznaczone na przejęcie IT Fashion Polska Group & Partners Sp. z o.o., właściciela marki Moliera2.com i bieżących projektów inwestycyjnych prowadzonych przez Grupę. Oferta publiczna akcji skierowana jest wyłącznie do inwestorów kwalifikowanych lub do inwestorów, którzy obejmą oferowane akcje o łącznej wartości równej co najmniej równowartości kwoty 100.000 EUR na inwestora dla każdej osobnej oferty.

Deklaracje nabycia akcji można składać za pośrednictwem firm inwestycyjnych uczestniczących w procesie publicznej oferty, czyli Ipopema Securities oraz DM BOŚ. Memorandum Informacyjne oraz Warunki Oferty dostępne są na stronie internetowej Spółki:   Oferta publiczna


O Modern Commerce S.A.

Modern Commerce to grupa sklepów e-commerce związana z dobrami premium. Jest  właścicielem sklepów internetowych ZłoteWyprzedaże.pl – jednego z największych w Polsce wyprzedażowych sklepów online z markami premium oraz Mamissima.pl – sklepu internetowego z akcesoriami i zabawkami dla dzieci.

IT Fashion Polska Group & Partners Sp. z o.o.

IT Fashion Polska Group & Partners jest właścicielem sklepu i marki Moliera2.com. To internetowy sklep z markami luksusowymi oraz siedem ekskluzywnych butików w wyselekcjonowanych lokalizacjach. Asortyment sklepów obejmuje markowe ubrania, ekskluzywną odzież oraz obuwie i torebki. Oferta sklepu skierowana jest przede wszystkim do kobiet ceniących elegancję i dobry wygląd, ale również do mężczyzn, którzy dbają o swój wizerunek. Świat mody to miejsce pełne niebywale bogatej palety kolorów, stylów i kreatywności projektantów, których prace i kolekcje na kolejne sezony odwiedzają każdego roku najbardziej prestiżowe pokazy i wybiegi światowych stolic szyku i elegancji. Spółka prowadzi też marketplace dla ekskluzywnych butików.

Tags: Modern CommerceMoliera 2Moliera2.com
ShareTweet

Podobne artykuły

Jak założyć sklep internetowy? Poznaj 10 praktycznych kroków
E-commerce

Jak założyć sklep internetowy? Poznaj 10 praktycznych kroków

Jaki jest koszt założenia sklepu internetowego? Te elementy uwzględnij w kosztorysie
E-commerce

Jaki jest koszt założenia sklepu internetowego? Te elementy uwzględnij w kosztorysie

Handel omnichannel – czym jest i jakie są najczęstsze błędy przy wprowadzaniu tej strategii?
E-commerce

Handel omnichannel – czym jest i jakie są najczęstsze błędy przy wprowadzaniu tej strategii?

E-commerce powoli hamuje – eksperci komentują
E-commerce

E-commerce powoli hamuje – eksperci komentują

Zmiany w zarządzie Sephora na rynek Polski i Czech
E-commerce

Zmiany w zarządzie Sephora na rynek Polski i Czech

Barbora podsumowuje pierwszy rok dostaw w Trójmieście i Łodzi
E-commerce

Barbora podsumowuje pierwszy rok dostaw w Trójmieście i Łodzi

Następny artykuł
Właściciel centrum handlowego otwiera restaurację Sphinx

Właściciel centrum handlowego otwiera restaurację Sphinx

Najnowsze informacje

Jak założyć sklep internetowy? Poznaj 10 praktycznych kroków

Jaki jest koszt założenia sklepu internetowego? Te elementy uwzględnij w kosztorysie

Handel omnichannel – czym jest i jakie są najczęstsze błędy przy wprowadzaniu tej strategii?

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

REKLAMA
ekoBiznes - Nowy serwis informacyjny

Śledź nas na:

Retail Journal

Wydawcą serwisu jest Tree Media Sp. z o. o. z siedzibą w Białymstoku, al. Tysiąclecia Państwa Polskiego 6, 15-111. Nr NIP 5423437801, REGON 389496703, KRS 0000912533.

Informacje prawne

  • Regulamin Serwisu
  • Regulamin Konta
  • Regulamin Newslettera
  • Polityka Prywatności

Kategorie

  • Artykuł sponsorowany
  • Bez kategorii
  • Centra handlowe
  • E-commerce
  • Food
  • Franczyza
  • Najemcy
  • Newsy
  • Parki handlowe
  • Sylwetki
  • Wywiady
  • Kontakt

© 2021 retailjournal.pl

Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • Kontakt
  • Polityka prywatności
  • Regulamin konta
  • Regulamin newslettera
  • Regulamin serwisu
  • Strona główna
  • testowa

© 2021 retailjournal.pl

W ramach strony internetowej wykorzystywane są pliki cookies w celu prawidłowego jej działania oraz w celach analitycznych. Szczegóły znajdują się w Polityce prywatności i plików cookies. Za pomocą plików cookies zbierane są informację, które stanowią bądź mogą stanowić dane osobowe. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Go to mobile version