Należąca do do Immofinanz marka Stop Shop informuje o sukcesie swoich parków handlowych. Wszystkie z dziesięciu lokalizacji zostały w pełni skomercjalizowane. Tylko w ostatnim czasie podpisano cztery znaczące umowy, a nowi najemcy wynajęli blisko 4,5 tys. mkw. powierzchni w parkach handlowych w Lublinie, Włocławku i Mławie.
Przypomnijmy, że na polski portfel Stop Shop składa się obecnie dziesięć lokalizacji, o sumarycznej powierzchni wynoszącej 75 670 mkw. Przedstawiciele marka podkreślają, że wszystkie zostały w 100 proc. skomercjalizowane.
Tylko w trzecim kwartale tego roku umowy najmu dla Stop Shop podpisało czterech najemców. Chodzi o: VIVE Profit (Stop Shop Lublin), Action (Stop Shop Włocławek) oraz Outlet Nextiero (Stop Shop Lublin). Tymczasem jeszcze w tym miesiącu swoją działalność zainauguruje TEDi (Stop Shop Mława).
Co wpłynęło na sukces?
Firmy wynajęły odpowiednio: 1500 mkw., niemal 1240 mkw., 880 mkw. oraz ponad 750 mkw. Łącznie nowi najemcy wynajęli prawie 4400 mkw. powierzchni w parkach handlowych.
Kapitalny wynik komercjalizacji obiektów Stop Shop, to wypadkowa wielu czynników. Dziś, w dobie pandemii, ich szczególnie mocnymi stronami są architektura oraz kompaktowość, które wpływają na większy komfort zakupów i umożliwiają utrzymanie reżimu sanitarnego na najwyższym poziomie. Nie bez znaczenia jest również fakt, iż nasze obiekty są świetnie skomunikowane, a także dysponują przestronnymi parkingami, z których bezpośrednio można dostać się do dowolnego lokalu – mówi Magdalena Kowalewska, Country Manager Operations Poland, Immofinanz.
Ostatnio podpisane umowy są najlepszym potwierdzeniem atutów tego formatu, który, na stosunkowo niewielkiej powierzchni, oferuje tak różnorodny tenant-mix. Co więcej, podpisujemy umowy na poziomie czynszów sprzed 2020 roku, co jeszcze bardziej podkreśla popularność tego formatu handlowego – dodaje.
O Immofinanz
To firma z sektora nieruchomości komercyjnych, której działalność skupia się na obiektach handlowych oraz biurowych na siedmiu głównych europejskich rynkach, tj. w Austrii, Niemczech, Czechach, Słowacji, Węgrzech, Rumunii oraz Polsce. Podstawa działalności firmy obejmuje zarządzanie nieruchomościami oraz część deweloperską. Marki handlowe STOP SHOP, VIVO! oraz marka biurowa myhive stanowią kluczowy obszar dla tych aktywności i odzwierciedlają koncentrację na wysokiej jakości usługach. Firma posiada portfel o wartości około 4,9 mld euro obejmujący ponad 210 nieruchomości. Spółka jest notowana na giełdzie w Wiedniu (indeks ATX) oraz w Warszawie.