Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki

Empik świętuje urodziny programu Empik Premium

przez Radosław Święcki
24 września 2021
w E-commerce, Newsy
1
Materiały prasowe

Materiały prasowe

Mijają dwa lata od uruchomienia programu Empik Premium. Przedstawiciele sieci podkreślają, że przeciętny użytkownik programu zaoszczędził w tym czasie prawie 1500 zł.

Dwa lata temu Empik uruchomił najnowocześniejszą i najszerszą usługę subskrypcyjną w Polsce, zaś rok temu wprowadził na stałe darmową dostawę dla swoich klientów w ramach Empik Premium Free. Jak podaje w komunikacie prasowym Empik, dotychczas oba programy zgromadziły w sumie 7 mln osób.

Podobne artykuły

E-commerce powoli hamuje – eksperci komentują

Zmiany w zarządzie Sephora na rynek Polski i Czech

Barbora podsumowuje pierwszy rok dostaw w Trójmieście i Łodzi

Super-Pharm podsumował wyniki nowej aplikacji – ponad 50 tys. zamówień w 3 miesiące

Oddaj, nie wyrzucaj! CCC i InPost zachęcają: daj swoim butom i ubraniom drugie życie

Ten sukces to dowód zaufania, jakim obdarzają nas odbiorcy i jednocześnie powód do ogromnej dumy – podkreśla cytowany w komunikacie Karol Ignatowicz, Dyrektor ds. E-commerce i Zarządzania Wartością Klienta w Empiku.

Konsumenci są coraz bardziej wymagający, oczekują kompleksowej i atrakcyjnej oferty, szerokiego wachlarza korzyści i najwyższej jakości doświadczenia zakupowego niezależnie od kanału. Empik Premium na to odpowiada – dodaje.

Klienci zaoszczędzili prawie 1500 zł

Empik podaje, że klienci cenią sobie benefity programu i chętnie z nich korzystają. Największą popularnością cieszą się: stała zniżka 15 proc. w sklepach stacjonarnych, dedykowane rabaty do 20 proc. na Empik.com, a także darmowa dostawa (w tym kurierem), a także dostęp za 0 zł do biblioteki 15 tysięcy audiobooków i ebooków w Empik Go. Dzięki nim – jak podaje sieć – użytkownicy, którzy są w Empik Premium od jego startu, zaoszczędzili średnio 1420 zł.

Empik informuje, że użytkownicy usług Premium dokonują transakcji w Empiku co dwie sekundy. W ciągu dwóch lat kupili w sumie ponad 16 mln egzemplarzy książek, 2,5 mln zabawek, a także 9 mln artykułów papierniczych.

Do tego dodajmy 25 mln przesłuchanych godzin darmowych audiobooków oraz 250 mln stron przeczytanych e-booków w Empik Go, a także 3,7 mln odbitek wykonanych w ramach pakietu powitalnego z Empik Foto. Te imponujące statystyki najlepiej pokazują siłę i wartość programu, a także zaangażowanie oddanych marce konsumentów. Dzięki spójności trzech kanałów sprzedaży (online, offline i mobile) dostrzegają oni realne korzyści unikalnego w skali rynku pakietu benefitów usług Empik Premium – bez względu na preferencje zakupowe – czytamy w komunikacie sieci.

Z okazji urodzin programu na klientów Empik Premium czekają codzienne limitowane okazje, atrakcyjne promocje w wielu kategoriach, m.in. Elektronika, AGD, Zabawki, Zdrowie i Uroda, Książka, Muzyka, Film czy Artykuły papiernicze oraz dodatkowe urodzinowe benefity, w tym specjalne oferty w sieci kin Helios czy w kawiarniach Costa Coffee.

Akcja trwa od 6 do 12 września.

Tags: Empik
ShareTweet

Podobne artykuły

E-commerce powoli hamuje – eksperci komentują
E-commerce

E-commerce powoli hamuje – eksperci komentują

Zmiany w zarządzie Sephora na rynek Polski i Czech
E-commerce

Zmiany w zarządzie Sephora na rynek Polski i Czech

Barbora podsumowuje pierwszy rok dostaw w Trójmieście i Łodzi
E-commerce

Barbora podsumowuje pierwszy rok dostaw w Trójmieście i Łodzi

Super-Pharm podsumował wyniki nowej aplikacji – ponad 50 tys. zamówień w 3 miesiące
E-commerce

Super-Pharm podsumował wyniki nowej aplikacji – ponad 50 tys. zamówień w 3 miesiące

Oddaj, nie wyrzucaj! CCC i InPost zachęcają: daj swoim butom i ubraniom drugie życie
E-commerce

Oddaj, nie wyrzucaj! CCC i InPost zachęcają: daj swoim butom i ubraniom drugie życie

Santander Consumer Bank: Budowanie customer experience trzeba zacząć od doświadczeń pracowników
E-commerce

Santander Consumer Bank: Budowanie customer experience trzeba zacząć od doświadczeń pracowników

Następny artykuł
Z okazji 24. urodzin Castorama rozda klientom domki rekreacyjne

Z okazji 24. urodzin Castorama rozda klientom domki rekreacyjne

Zaloguj się, aby skomentować

Najnowsze informacje

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

Oferta dziecięca Tommy Hilfiger w Designer Outlet Warszawa

Pięciu nowych najemców dołącza do Galerii Mokotów

E-commerce powoli hamuje – eksperci komentują

REKLAMA
ekoBiznes - Nowy serwis informacyjny

Śledź nas na:

Retail Journal

Wydawcą serwisu jest Tree Media Sp. z o. o. z siedzibą w Białymstoku, al. Tysiąclecia Państwa Polskiego 6, 15-111. Nr NIP 5423437801, REGON 389496703, KRS 0000912533.

Informacje prawne

  • Regulamin Serwisu
  • Regulamin Konta
  • Regulamin Newslettera
  • Polityka Prywatności

Kategorie

  • Artykuł sponsorowany
  • Bez kategorii
  • Centra handlowe
  • E-commerce
  • Food
  • Franczyza
  • Najemcy
  • Newsy
  • Parki handlowe
  • Sylwetki
  • Wywiady
  • Kontakt

© 2021 retailjournal.pl

Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • Kontakt
  • Polityka prywatności
  • Regulamin konta
  • Regulamin newslettera
  • Regulamin serwisu
  • Strona główna
  • testowa

© 2021 retailjournal.pl

W ramach strony internetowej wykorzystywane są pliki cookies w celu prawidłowego jej działania oraz w celach analitycznych. Szczegóły znajdują się w Polityce prywatności i plików cookies. Za pomocą plików cookies zbierane są informację, które stanowią bądź mogą stanowić dane osobowe. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Go to mobile version