Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki

Arena.pl robi kolejny krok w stronę głównego rynku GPW

przez Radosław Święcki
24 września 2021
w E-commerce
0
maria_bogajewska_retail_journal

Maria Bogajewska, Prezes Arena.pl

Arena.pl S.A., notowany na NewConnect właściciel platformy zakupowej arena.pl, podpisał umowę z Domem Maklerskim INC S.A. na przygotowanie prospektu emisyjnego w związku z przeniesieniem notowań na rynek główny GPW.

Przeniesienie notowań na rynek główny pozwoli spółce na zwiększenie płynności finansowej raz umożliwi otwarcie się na nowych inwestorów.

Podobne artykuły

Jak założyć sklep internetowy? Poznaj 10 praktycznych kroków

Jaki jest koszt założenia sklepu internetowego? Te elementy uwzględnij w kosztorysie

Handel omnichannel – czym jest i jakie są najczęstsze błędy przy wprowadzaniu tej strategii?

E-commerce powoli hamuje – eksperci komentują

Zmiany w zarządzie Sephora na rynek Polski i Czech

Podpisanie umowy to kolejny krok w kierunku przeniesienia notowań akcji Arena.pl S.A. na GPW, a w konsekwencji również jest to potwierdzenie naszych aspiracji związanych z umacnianiem pozycji arena.pl na rynku e-commerce. Nie zwalniamy tempa, wciąż wdrażamy nowe rozwiązania, które mają na celu wspieranie naszych sprzedawców i uławianie im codziennej działalności – mówi Maria Bogajewska, prezes Arena.pl.

Równolegle, arena.pl spółka rozszerza pakiet usług finansowych, których celem jest wsparcie działalności sprzedawców. Spółka nawiązała współpracę z Fandla Faktoring sp. z o.o. –  innowacyjną firmą finansową oferującą usługi faktoringowe, w tym finansowanie faktur w Euro.

Chcemy powitać firmę Fandla w gronie naszych partnerów. Zawarta umowa to kolejny dowód na to, że konsekwentnie realizujemy nasze zapowiedzi dotyczące wspierania firm zarejestrowanych na naszej platformie. Wierzymy, że szeroka oferta usług finansowych wspierających działalność handlową  przyczyni się do wzrostu atrakcyjności naszego serwisu – mówi Maria Bogajewska, prezes Arena.pl.

Umowa z Fandla Faktoring Sp. z o.o. to kolejny kontrakt zawarty pomiędzy arena.pl a podmiotem z branży fintech. Fandla Faktoring Sp. z o.o. jest innowacyjną firmą finansową wykorzystującą big data oraz sztuczną inteligencję w celu zapewnienia szybkości oraz jakości świadczonych usług. Łącznie sfinansowała faktury na łączną kwotę 45 mln złotych działając na rynku od 4 lat.

O spółce Arena.pl

Arena.pl S.A. to notowany na NewConnect  właściciel Arena.pl –  platformy handlowej z wyselekcjonowaną ofertą, która gwarantuje szybkie i bezpieczne zakupy, wyłącznie od sprawdzonych sprzedawców. Na rynku e-commerce serwis wyróżniają duża elastyczność oraz niskie prowizje dla sprzedających.

Tags: Arena.pl
ShareTweet

Podobne artykuły

Jak założyć sklep internetowy? Poznaj 10 praktycznych kroków
E-commerce

Jak założyć sklep internetowy? Poznaj 10 praktycznych kroków

Jaki jest koszt założenia sklepu internetowego? Te elementy uwzględnij w kosztorysie
E-commerce

Jaki jest koszt założenia sklepu internetowego? Te elementy uwzględnij w kosztorysie

Handel omnichannel – czym jest i jakie są najczęstsze błędy przy wprowadzaniu tej strategii?
E-commerce

Handel omnichannel – czym jest i jakie są najczęstsze błędy przy wprowadzaniu tej strategii?

E-commerce powoli hamuje – eksperci komentują
E-commerce

E-commerce powoli hamuje – eksperci komentują

Zmiany w zarządzie Sephora na rynek Polski i Czech
E-commerce

Zmiany w zarządzie Sephora na rynek Polski i Czech

Barbora podsumowuje pierwszy rok dostaw w Trójmieście i Łodzi
E-commerce

Barbora podsumowuje pierwszy rok dostaw w Trójmieście i Łodzi

Następny artykuł
CH Plaza Rzeszów ze wzrostem odwiedzin klientów w stosunku do ubiegłych lat

CH Plaza Rzeszów ze wzrostem odwiedzin klientów w stosunku do ubiegłych lat

Najnowsze informacje

Jak założyć sklep internetowy? Poznaj 10 praktycznych kroków

Jaki jest koszt założenia sklepu internetowego? Te elementy uwzględnij w kosztorysie

Handel omnichannel – czym jest i jakie są najczęstsze błędy przy wprowadzaniu tej strategii?

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

REKLAMA
ekoBiznes - Nowy serwis informacyjny

Śledź nas na:

Retail Journal

Wydawcą serwisu jest Tree Media Sp. z o. o. z siedzibą w Białymstoku, al. Tysiąclecia Państwa Polskiego 6, 15-111. Nr NIP 5423437801, REGON 389496703, KRS 0000912533.

Informacje prawne

  • Regulamin Serwisu
  • Regulamin Konta
  • Regulamin Newslettera
  • Polityka Prywatności

Kategorie

  • Artykuł sponsorowany
  • Bez kategorii
  • Centra handlowe
  • E-commerce
  • Food
  • Franczyza
  • Najemcy
  • Newsy
  • Parki handlowe
  • Sylwetki
  • Wywiady
  • Kontakt

© 2021 retailjournal.pl

Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • Kontakt
  • Polityka prywatności
  • Regulamin konta
  • Regulamin newslettera
  • Regulamin serwisu
  • Strona główna
  • testowa

© 2021 retailjournal.pl

W ramach strony internetowej wykorzystywane są pliki cookies w celu prawidłowego jej działania oraz w celach analitycznych. Szczegóły znajdują się w Polityce prywatności i plików cookies. Za pomocą plików cookies zbierane są informację, które stanowią bądź mogą stanowić dane osobowe. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Go to mobile version