Przebudowa CH Plaza Rzeszów oraz pojawiający się ciągle nowi topowi najemcy wpływają na popularność Centrum. Tak wynika z ostatnich badań odwiedzalności pokazujących 30-procentowy wzrost liczby klientów w sierpniu licząc aż od 2015 roku. Tylko w 2021 r. w CH Plaza Rzeszów otwarto nowy salon Sinsay, a do Centrum po kilkuletniej przerwie powróciła marka Empik.
Tegoroczne nowości
Ostatnie lata w CH Plaza Rzeszów pomimo pandemii to czas kolejnych zmian i nowości wpływających na popularność Centrum wśród klientów. Dzięki zabiegom zarządcy – Keen Property Managment – do portfolio co chwile dołączają nowi kluczowi najemcy. Pod koniec czerwca 2021 r. w ofercie CH Plaza Rzeszów znalazł się kolejny duży gracz. Tym razem jest to salon sieci Sinsay – jeden z największych sklepów tej marki na Podkarpaciu. Znajduje się on na pierwszym piętrze CH Plaza Rzeszów i zajmuje powierzchnię bliską 1000 mkw.
Empik powrócił
Pod koniec tegorocznych wakacji dużym wydarzeniem w CH Plaza Rzeszów było otwarcie nowego salonu Empik. Marka zdecydowała się na powrót po kilkuletniej przerwie oraz zmianach, jakie w międzyczasie zostały wprowadzone w Centrum, które uatrakcyjniły jego ofertę. Co bardzo ważne, sieć od razu zdecydowała się na minimum pięcioletnią współpracę z CH Plaza Rzeszów. Nowoczesny salon z pełną ofertą sprzedaży Empiku, zajmuje powierzchnię blisko 250 mkw i znajduje się na parterze Centrum.
Sinsay i Empik to nie jedyne otwarcia w pierwszej połowie 2021 r. W lutym otwarte zostały nowe salony Toys Box oraz TEXAS Club, wcześniej modernizację przeszedł Rossmann.
Rosnąca popularność rzeszowskiej Plazy
Wszystkie zabiegi zarządcy CH Plaza Rzeszów – Keen Property Managment – jak podaje firma w swoim komunikacie prasowym, powodują zwiększone zainteresowanie klientów decydujących się na zakupy w rzeszowskiej Plazie. CH Plaza Rzeszów w sierpniu 2021 r. odnotowała 30-procentowy wzrost odwiedzin klientów w stosunku do ubiegłych lat, licząc aż od 2015 r.
To bardzo cieszy, bo pokazuje, że nasze starania są dobrze odbierane przez klientów – uważa Radosław Jamrozik, Dyrektor CH Plaza Rzeszów. – Cały czas staramy się, aby nasz klient mógł znaleźć szeroką ofertę z różnych segmentów rynku. Dlatego staramy się pozyskiwać nowych najemców tak, aby wypełniać puste miejsca na podkarpackim rynku. Oczywiście w naszym portfolio nie może zabraknąć dobrze znanych i lubianych marek, które często same zgłaszają się do nas z propozycją współpracy. W taki sposób możemy budować atrakcyjną ofertę dostosowaną do potrzeb stałych, ale także nowych klientów – zaznacza Radosław Jamrozik.
Dyrektor CH Plaza Rzeszów dodaje, że Centrum przestrzega wszystkich aktualnie obowiązujących wytycznych sanitarno-epidemiologicznych.
Przez cały czas trwania pandemii wypracowaliśmy wiele rozwiązań, starając się zapewnić naszym klientom bezpieczne zakupy. W zależności od bieżącej sytuacji luzujemy lub wprowadzamy odpowiednie rozwiązania – tłumaczy Radosław Jamrozik.
CH Plaza Rzeszów
Rzeszowska Plaza to jedno z najstarszych i najdłużej istniejących na rzeszowskim rynku Centrów. Na dwóch piętrach, klienci mogą znaleźć ponad 70 lokali handlowych i punktów usługowych. Wśród nich m.in.: innowacyjny klub fitness CityFit (funkcjonujący 24h/dobę), Medicover Stomatologia, Decathlon, oraz sklepy Sizeer, 50Style, Yaya, Quiosque, Smyk, ToysBox, Deichmann, CCC, Wojas, Martes Sport, Sephora, Rossmann czy Hebe. Plaza Rzeszów połączona jest bezpośrednio z hipermarketem E. Leclerc, mając w ramach kompleksu, jako jedyne centrum w Rzeszowie ofertę hipermarketu. Centrum oferuje ponad 1,4 tys. bezpłatnych miejsc parkingowych.
Zarządcą CH Plaza Rzeszów jest Keen Property Management.
Opublikowała Urszula Szewczyk.