Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki

Colliers wskazuje 6 trendów w sektorze nieruchomości komercyjnych

Jednym z nich jest wdrożenie technologii umożliwiających współpracę w trybie hybrydowym.

przez Radosław Święcki
29 października 2021
w Najemcy
1
Andrew Hallissey/Fot. Colliers

Andrew Hallissey/Fot. Colliers

Elastyczne rozwiązania w zakresie przestrzeni biurowej oraz technologie umożliwiające współpracę zespołom pracującym w trybie hybrydowym, a wszystko to w zrównoważonym środowisku pracy – to tylko niektóre z czynników, które najemcy powinni uwzględnić w swoich strategiach. Tak wynika z raportu „CRE – our industry today, tomorrow, and beyond: Engage, Evolve, Accelerate” przygotowanego przez firmę Colliers.

Raport firmy Colliers zawiera szereg wskazówek dla najemców i interesariuszy z rynku nieruchomości komercyjnych odnośnie podejścia do przyszłości branży i środowiska pracy w realiach postpandemicznych. Mają one ułatwić dostosowanie strategii, przemyślenie modeli operacyjnych organizacji oraz osiągnięcie większego wzrostu w następnym cyklu koniunkturalnym.

Podobne artykuły

MediaMarkt ponownie rusza z akcją „Witamy Psiaki!”

Kodano Optyk i Wólczanka stawiają na Focus Mall Zielona Góra

Newbridge rozwija ofertę zdrowia i urody

Awans w Newmark Polska

KOMENTARZ Walter-Herz: Jaka jest sytuacja nieruchomości komercyjnych 2 lata po wybuchu pandemii?

Nadszedł czas, aby firmy podjęły działania w zakresie zapewnienia komfortu w miejscu pracy i dostosowania strategii dotyczących nieruchomości tak, aby zaspokajały one potrzeby pracowników w postpandemicznym świecie pracy hybrydowej. Nasz raport jest pierwszym tego typu w sektorze nieruchomości komercyjnych. Opiera się na opiniach ekspertów z różnych regionów geograficznych. Ekspertów w dziedzinie nieruchomości oraz sektorze nowoczesnych usług biznesowych, którzy rozpatrują przyszłość środowiska pracy pod wieloma kątami – podkreśla cytowany w komunikacie firmy Andrew Hallissey, dyrektor zarządzający Colliers ds. usług dla najemców w regionie EMEA.

To praktyczny przewodnik wspierający najemców w opracowaniu solidnej strategii, która może być odpowiedzią na zmieniające się priorytety biznesowe dziś, jutro i w przyszłości – dodaje.

6 kluczowych trendów

W raporcie zidentyfikowano sześć kluczowych trendów definiujących teraźniejszość i przyszłość nieruchomości komercyjnych. Są to:

  • Nowe modele pracy
  • Wkład w zrównoważony rozwój i budowanie różnorodności w środowisku pracy
  • Przyszłość przestrzeni miejskiej
  • Wdrażanie i stosowanie nowych technologii
  • Zarządzanie inwestycjami i portfelem nieruchomości
  • Optymalne wykorzystanie współpracy z podmiotami partnerskimi.

W ocenie Colliers powyższe kwestie będą mieć znaczący wpływ na efektywność organizacji i przyszłość pracy. Trendy te – jak podkreśla firma – są bardzo złożone i wzajemnie powiązane. Ponadto każdy z nich wymaga przemyślanego, strategicznego podejścia, ponieważ niosą ze sobą wyjątkowe szanse, ale także zagrożenia.

Co będzie siłą napędową zmian?

Colliers zwraca uwagę, że nieaktualny jest już pogląd zakładający, że strategia dotycząca nieruchomości opiera się wyłącznie na lokalizacji. Siłą napędową zmian w nadchodzących latach będzie postrzeganie przestrzeni jako usługi (ang. space as a service) oraz popularność modelu pracy hybrydowej, wsparte wspomianymi sześcioma trendami.

Następna dekada przyniesie niespotykane dotąd zmiany w sposobie korzystania z przestrzeni pracy przez organizacje. Przedefiniują one tradycyjne modele biznesowe i sięgną po nowe modele pracy, które ukształtowały się w czasie pandemii. Obserwujemy renesans biura, ponieważ nastawione na rozwój firmy koncentrują się na zapewnieniu komfortu pracownikom i klientom. Wykorzystują fizyczne i cyfrowe rozwiązania w celu podnoszenia efektywności, budowania kultury organizacyjnej, wspierania dobrostanu pracowników oraz poprawy wyników biznesowych – tłumaczy Hallissey.

Ponadto siła, jaką we wszystkich sektorach przybiera proces decyzyjny zorientowany na ochronę środowiska, społeczną odpowiedzialność i ład korporacyjny (ESG), w połączeniu ze zobowiązaniem firm do zerowej emisji dwutlenku węgla, tworzy jeden z najbardziej ekscytujących okresów w historii naszej branży — dodaje.

Zobacz też:  Eksperci Colliers: Sektor handlowy wciąż przyciąga deweloperów

 

 

Tags: Colliers
ShareTweet

Podobne artykuły

MediaMarkt ponownie rusza z akcją „Witamy Psiaki!”
Najemcy

MediaMarkt ponownie rusza z akcją „Witamy Psiaki!”

Kodano Optyk i Wólczanka stawiają na Focus Mall Zielona Góra
Centra handlowe

Kodano Optyk i Wólczanka stawiają na Focus Mall Zielona Góra

Widok na Centrum handlowe Nowe Czyżyny, Kraków
Centra handlowe

Newbridge rozwija ofertę zdrowia i urody

Awans w Newmark Polska
Najemcy

Awans w Newmark Polska

KOMENTARZ Walter-Herz: Jaka jest sytuacja nieruchomości komercyjnych 2 lata po wybuchu pandemii?
Najemcy

KOMENTARZ Walter-Herz: Jaka jest sytuacja nieruchomości komercyjnych 2 lata po wybuchu pandemii?

W Centrum Handlowym Auchan Sosnowiec otwarto restaurację Ha-Long
Najemcy

W Centrum Handlowym Auchan Sosnowiec otwarto restaurację Ha-Long

Następny artykuł
Deichmann, jakiego jeszcze nie było

Deichmann, jakiego jeszcze nie było

Zaloguj się, aby skomentować

Najnowsze informacje

Jak założyć sklep internetowy? Poznaj 10 praktycznych kroków

Jaki jest koszt założenia sklepu internetowego? Te elementy uwzględnij w kosztorysie

Handel omnichannel – czym jest i jakie są najczęstsze błędy przy wprowadzaniu tej strategii?

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

REKLAMA
ekoBiznes - Nowy serwis informacyjny

Śledź nas na:

Retail Journal

Wydawcą serwisu jest Tree Media Sp. z o. o. z siedzibą w Białymstoku, al. Tysiąclecia Państwa Polskiego 6, 15-111. Nr NIP 5423437801, REGON 389496703, KRS 0000912533.

Informacje prawne

  • Regulamin Serwisu
  • Regulamin Konta
  • Regulamin Newslettera
  • Polityka Prywatności

Kategorie

  • Artykuł sponsorowany
  • Bez kategorii
  • Centra handlowe
  • E-commerce
  • Food
  • Franczyza
  • Najemcy
  • Newsy
  • Parki handlowe
  • Sylwetki
  • Wywiady
  • Kontakt

© 2021 retailjournal.pl

Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • Kontakt
  • Polityka prywatności
  • Regulamin konta
  • Regulamin newslettera
  • Regulamin serwisu
  • Strona główna
  • testowa

© 2021 retailjournal.pl

W ramach strony internetowej wykorzystywane są pliki cookies w celu prawidłowego jej działania oraz w celach analitycznych. Szczegóły znajdują się w Polityce prywatności i plików cookies. Za pomocą plików cookies zbierane są informację, które stanowią bądź mogą stanowić dane osobowe. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Go to mobile version