Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki

N-Park w Gorzowie wzbogacił się o bardzo znanego najemcę

Napollo, inwestor i pomysłodawca sieci parków handlowych N-Park, podpisał właśnie umowę najmu z kolejną marką, która zasili ofertę nowo otwartego gorzowskiego N-Parku

przez Blanka Dżugaj
17 listopada 2021
w Najemcy
0
Fot. materiały prasowe

Fot. materiały prasowe

N-Park w Gorzowie wzbogacił się o sklep TEDi, oferujący artykuły wielobranżowe. Klienci znajdą w nim produkty kosmetyczne, drogeryjne i toaletowe. W ofercie są też artykuły samochodowe oraz książki, akcesoria i karmy dla zwierząt, a także produkty czyszczące i spożywcze.

TEDi wynajął lokal o powierzchni prawie 600m2 w gorzowskim N-Parku, którego otwarcie miało miejsce 27 października. Już niedługo najemca rozpocznie prace aranżacyjne w lokalu, aby za kilka tygodni przywitać klientów N-Parku.

Podobne artykuły

MediaMarkt ponownie rusza z akcją „Witamy Psiaki!”

Kodano Optyk i Wólczanka stawiają na Focus Mall Zielona Góra

Newbridge rozwija ofertę zdrowia i urody

Awans w Newmark Polska

KOMENTARZ Walter-Herz: Jaka jest sytuacja nieruchomości komercyjnych 2 lata po wybuchu pandemii?

Dlaczego TEDi? Zdecydowaliśmy się na podpisanie umowy z tym najemcą, mając na uwadze, że rolą naszych parków handlowych jest przede wszystkim umożliwianie klientom wygodnych i kompleksowych zakupów – podsumowuje Dorota Beltrani, Dyrektor Komercjalizacji i Zarządzania w NAPOLLO. – TEDi, jako sklep o bardzo różnorodnej ofercie, spełnia ten cel. Chcemy, by gorzowianie mogli korzystać z naszego formatu convenience w pełnym rozumieniu tych słów.

TEDi w N-Park w Gorzowie to element intensywnego rozwoju marki

TEDi posiada już ponad 2.550 sklepów w całej Europie i około 24.000 pracowników w 10 krajach. Ideą przyświecającą ekspansji tej marki jest stworzenie gęstej sieci lokali, by każdy klient miał je na wyciągnięcie ręki. Od 2018 roku marka rozwija się z dużym sukcesem w Polsce.

N-Park w Gorzowie – atrakcyjny tenant-mix

N-Park w Gorzowie Wielkopolskim ma powierzchnię najmu ok. 6100 m².  Oprócz sklepu TEDi znajdują się w nim także: Biedronka, KiK, Pepco, Rossman, RTV Euro AGD, największy w Gorzowie sklep Sinsay, jedyny w mieście Dealz oraz Empik. N-Park powstał w północno-wschodniej części miasta przy jednej z głównych arterii komunikacyjnych, czyli ul. Pomorskiej. Znajduje się w otoczeniu dużych osiedli mieszkaniowych i zakładów pracy. Parking przy obiekcie jest bezpłatny.

Przeczytaj także: N-Park Wrocław 

N-Park jest czynny od poniedziałku do soboty w godz. 9.00-21.00. Biedronka –  6.00 -22.00. W najbliższe niedziele handlowe 12 i 19.12.2021 park będzie otwarty  w godzinach: 10.00 – 20.00, a Biedronka 9.00 – 19.00. W niedziele (także niehandlowe) czynny będzie również sklep Dealz, w godz. 10.00 – 20.00.

O Napollo

Napollo to polska doświadczona firma, która prowadzi działalność inwestycyjną od czternastu lat. Zarządza pełnym procesem inwestycyjnym. Od pozyskania nowych gruntów, koordynacji i realizacji budów, finansowania do komercjalizacji projektów handlowych, budowy i sprzedaży inwestycji mieszkaniowych i zarządzania nieruchomościami.

Zwiększając tempo i zakres ekspansji, dwa lata temu Grupa wzmocnili doświadczeni menedżerowie. Dzisiaj strategią Grupy Napollo zarządza Sławomir Zawadzki, ekspert w branży deweloperskiej i handlowej z wieloletnim doświadczeniem. Działalność operacyjna została przekazana w ręce Doroty Beltrani i Wojciech Orlofa. Są oni znanymi od lat w branży wysokiej klasy specjalistami w zakresie planowania i komercjalizacji oraz zarządzania. Za finanse odpowiedzialny jest ekspert w zakresie inwestycji kapitałowych Michał Głowala.

N-Parki jako filar firmy

Głównym filarem rozwoju firmy w zakresie budownictwa komercyjnego są parki handlowe, znane jako N-Parki. Oferują wygodne zakupy blisko domu, w miastach powyżej 10 tysięcy mieszkańców i o powierzchni najmu do ok. 15 000 m2. N-Parki posiadają lokalizacje w całej Polsce. Działa już N-Park w Gorzowie Wielkopolskim przy ul. Chemicznej 5-7-9 , a w Poznaniu przy ul. Promienistej zakończona została modernizacja i rekomercjalizacja pasażu z Eurospar, Rossmann, Pepco, RTV Euro AGD. Ruszyła już także budowa N-Parku w podwrocławskich Łanach, którego otwarcie planowane jest na wiosnę 2022.

Napollo jest także właścicielem 3 galerii handlowych oraz kilkudziesięciu lokali handlowych w Warszawie. Napollo jest członkiem Polskiej Rady Centrów Handlowych oraz Polskiego Związku Firm Deweloperskich.

Tags: centra handlowe
ShareTweet

Podobne artykuły

MediaMarkt ponownie rusza z akcją „Witamy Psiaki!”
Najemcy

MediaMarkt ponownie rusza z akcją „Witamy Psiaki!”

Kodano Optyk i Wólczanka stawiają na Focus Mall Zielona Góra
Centra handlowe

Kodano Optyk i Wólczanka stawiają na Focus Mall Zielona Góra

Widok na Centrum handlowe Nowe Czyżyny, Kraków
Centra handlowe

Newbridge rozwija ofertę zdrowia i urody

Awans w Newmark Polska
Najemcy

Awans w Newmark Polska

KOMENTARZ Walter-Herz: Jaka jest sytuacja nieruchomości komercyjnych 2 lata po wybuchu pandemii?
Najemcy

KOMENTARZ Walter-Herz: Jaka jest sytuacja nieruchomości komercyjnych 2 lata po wybuchu pandemii?

W Centrum Handlowym Auchan Sosnowiec otwarto restaurację Ha-Long
Najemcy

W Centrum Handlowym Auchan Sosnowiec otwarto restaurację Ha-Long

Następny artykuł
Kontigo wchodzi w nowy format – stawia na wyspy handlowe

Kontigo wchodzi w nowy format - stawia na wyspy handlowe

Najnowsze informacje

Jak założyć sklep internetowy? Poznaj 10 praktycznych kroków

Jaki jest koszt założenia sklepu internetowego? Te elementy uwzględnij w kosztorysie

Handel omnichannel – czym jest i jakie są najczęstsze błędy przy wprowadzaniu tej strategii?

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

REKLAMA
ekoBiznes - Nowy serwis informacyjny

Śledź nas na:

Retail Journal

Wydawcą serwisu jest Tree Media Sp. z o. o. z siedzibą w Białymstoku, al. Tysiąclecia Państwa Polskiego 6, 15-111. Nr NIP 5423437801, REGON 389496703, KRS 0000912533.

Informacje prawne

  • Regulamin Serwisu
  • Regulamin Konta
  • Regulamin Newslettera
  • Polityka Prywatności

Kategorie

  • Artykuł sponsorowany
  • Bez kategorii
  • Centra handlowe
  • E-commerce
  • Food
  • Franczyza
  • Najemcy
  • Newsy
  • Parki handlowe
  • Sylwetki
  • Wywiady
  • Kontakt

© 2021 retailjournal.pl

Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • Kontakt
  • Polityka prywatności
  • Regulamin konta
  • Regulamin newslettera
  • Regulamin serwisu
  • Strona główna
  • testowa

© 2021 retailjournal.pl

W ramach strony internetowej wykorzystywane są pliki cookies w celu prawidłowego jej działania oraz w celach analitycznych. Szczegóły znajdują się w Polityce prywatności i plików cookies. Za pomocą plików cookies zbierane są informację, które stanowią bądź mogą stanowić dane osobowe. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Go to mobile version