Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki

Kontigo wchodzi w nowy format – stawia na wyspy handlowe

Sieć sklepów kosmetycznych Kontigo do tej pory otwierała sklepy stacjonarne głównie w galeriach handlowych oraz rozwinęła sklep online.

przez Blanka Dżugaj
17 listopada 2021
w Najemcy
1
Fot. materiały prasowe

Fot. materiały prasowe

W listopadzie zostaną utworzone trzy nowe wyspy handlowe Kontigo. 23 listopada zostanie otwarta wyspa w Galerii Rzeszów, 25 listopada w Galaxy Szczecin, a 29 listopada w gdyńskiej Rivierze.

Najbliższe 3 otwarcia wysp handlowych Kontigo to dopiero początek! Uważamy, że ten format sprzedaży ma duży potencjał i zapewni nam szerokie dotarcie do naszych Klientek – opowiada Magdalena Dąbrowska, Menadżer ds. Marketingu w Kontigo.

Kontigo – wyspy handlowe i wyjątkowe atrakcje

Z okazji otwarcia wysp handlowych na klientki Kontigo czekają atrakcje i promocje. W dniach otwarć będzie obowiązywał rabat do 50 proc. na cały asortyment. Na pierwsze 50 Klientek będą czekać karty podarunkowe o wartości 25 zł. Dlatego też warto udać się na zakupy już z samego rana. Karty będą bowiem rozdawane już za samo przyjście, niezależnie od dokonanych zakupów.

Podobne artykuły

MediaMarkt ponownie rusza z akcją „Witamy Psiaki!”

Kodano Optyk i Wólczanka stawiają na Focus Mall Zielona Góra

Newbridge rozwija ofertę zdrowia i urody

Awans w Newmark Polska

KOMENTARZ Walter-Herz: Jaka jest sytuacja nieruchomości komercyjnych 2 lata po wybuchu pandemii?

Przeczytaj także: Jak Eurocash wpływa na innowacyjność klientów? 

Wyjątkowe miejsce dla każdej kobiety

Koncept marki Kontigo powstał z myślą o współczesnej kobiecie, której warto zapewnić wyjątkową obsługę oraz szeroki wybór produktów do pielęgnacji ciała, twarzy, włosów oraz makijażu.

Wyróżnikami sieci sklepów kosmetycznych Kontigo są wysoka jakość, bogaty asortyment i troska o klientkę. To właśnie kobiety od zawsze stanowiły centrum naszego zainteresowania. Nieustannie szukamy dla nich nowych, funkcjonalnych rozwiązań, które zagwarantują pozytywne doświadczenia związane z obcowaniem z naszą marką. Ogromnie się cieszymy, że już od listopada nasz asortyment będzie dostępny w nowych lokalizacjach – komentuje Magdalena Dąbrowska, Marketing Manager w Kontigo.

Kontigo to sieć sklepów kosmetycznych należących do grupy Eurocash. W ofercie sklepów znajdują się produkty do pielęgnacji ciała, twarzy i włosów, kosmetyki do makijażu oraz zapachy i akcesoria. Wyróżnikiem sieci jest bogaty asortyment kosmetyków naturalnych i azjatyckich. Kontigo pozycjonuje się jako jeden z ekspertów od popularnych na polskim rynku kosmetyków koreańskich. Marka prowadzi sprzedaż za pośrednictwem sklepu online, a także w ponad 30 sklepach stacjonarnych w całej Polsce.

Tags: centra handlowe
ShareTweet

Podobne artykuły

MediaMarkt ponownie rusza z akcją „Witamy Psiaki!”
Najemcy

MediaMarkt ponownie rusza z akcją „Witamy Psiaki!”

Kodano Optyk i Wólczanka stawiają na Focus Mall Zielona Góra
Centra handlowe

Kodano Optyk i Wólczanka stawiają na Focus Mall Zielona Góra

Widok na Centrum handlowe Nowe Czyżyny, Kraków
Centra handlowe

Newbridge rozwija ofertę zdrowia i urody

Awans w Newmark Polska
Najemcy

Awans w Newmark Polska

KOMENTARZ Walter-Herz: Jaka jest sytuacja nieruchomości komercyjnych 2 lata po wybuchu pandemii?
Najemcy

KOMENTARZ Walter-Herz: Jaka jest sytuacja nieruchomości komercyjnych 2 lata po wybuchu pandemii?

W Centrum Handlowym Auchan Sosnowiec otwarto restaurację Ha-Long
Najemcy

W Centrum Handlowym Auchan Sosnowiec otwarto restaurację Ha-Long

Następny artykuł

Avenida Poznań rozbłyśnie na fioletowo dla wcześniaków

Zaloguj się, aby skomentować

Najnowsze informacje

Jak założyć sklep internetowy? Poznaj 10 praktycznych kroków

Jaki jest koszt założenia sklepu internetowego? Te elementy uwzględnij w kosztorysie

Handel omnichannel – czym jest i jakie są najczęstsze błędy przy wprowadzaniu tej strategii?

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

REKLAMA
ekoBiznes - Nowy serwis informacyjny

Śledź nas na:

Retail Journal

Wydawcą serwisu jest Tree Media Sp. z o. o. z siedzibą w Białymstoku, al. Tysiąclecia Państwa Polskiego 6, 15-111. Nr NIP 5423437801, REGON 389496703, KRS 0000912533.

Informacje prawne

  • Regulamin Serwisu
  • Regulamin Konta
  • Regulamin Newslettera
  • Polityka Prywatności

Kategorie

  • Artykuł sponsorowany
  • Bez kategorii
  • Centra handlowe
  • E-commerce
  • Food
  • Franczyza
  • Najemcy
  • Newsy
  • Parki handlowe
  • Sylwetki
  • Wywiady
  • Kontakt

© 2021 retailjournal.pl

Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • Kontakt
  • Polityka prywatności
  • Regulamin konta
  • Regulamin newslettera
  • Regulamin serwisu
  • Strona główna
  • testowa

© 2021 retailjournal.pl

W ramach strony internetowej wykorzystywane są pliki cookies w celu prawidłowego jej działania oraz w celach analitycznych. Szczegóły znajdują się w Polityce prywatności i plików cookies. Za pomocą plików cookies zbierane są informację, które stanowią bądź mogą stanowić dane osobowe. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Go to mobile version