Miniony weekend stał pod znakiem zakupowych promocji i okazyjnych cen. W piątek i sobotę na platformie eobuwie.pl złożono ponad 255 tysięcy zamówień. W niedzielę na platformie odnotowano ponad 160 tysięcy transakcji sprzedażowych.
Wśród najchętniej kupowanych kategorii znalazły się: sneakersy, botki i buty trekkingowe oraz klapki. Eobuwie.pl każdego dnia wysyła do klientów około 80 tysięcy paczek. Promocje, z których w miniony weekend mogli skorzystać konsumenci sprawiły, że liczba zamówień wzrosła pięciokrotnie.
Black Friday to jeden z najważniejszych dla handlu momentów w roku. Znajduje to odzwierciedlenie w liczbie transakcji zrealizowanych na naszej platformie. Klienci docenili przygotowywaną przez nas ofertę, składając aż kilkaset tysięcy zamówień. To dla nas duży kredyt zaufania i ogromny proces logistyczny. Wygenerowanie takiego ruchu na platformie eobuwie.pl umacnia nas w przekonaniu, że konsumenci ufają naszej sieci. Intensywny rozwój logistyki to decyzja, która będzie skutkować jeszcze bardziej efektywną odpowiedzią na ich oczekiwania – mówi Damian Zapłata, prezes spółki eobuwie.pl.
Przeczytaj także: Eobuwie.pl – plany rozwoju
Eobuwie – rekordowe wyniki w Black Friday i rozwój zaplecza logistycznego
Platforma sprzedaży online planuje również rozwój zaplecza logistycznego. Już wkrótce uruchomi centrum dystrybucyjne w Bukareszcie. Pozwoli ono na obsługę kluczowych dla firmy rynków na południu Europy: Rumunii, Bułgarii i Grecji. Umożliwi to klientom otrzymanie zamówienia jeszcze szybciej, dzięki usłudze Next Business Day, czyli ,,Dostawy Następnego Dnia”.
O Eobuwie.pl
Eobuwie.pl S.A. jest liderem rynku sprzedaży obuwia i akcesoriów online w Europie Środkowo-Wschodniej. Oferuje ponad 170 tys. produktów od ponad 580 marek. Spółka działa obecnie na 17 europejskich rynkach.