Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki

Bonarka wzbogaci się o salon eobuwie.pl x Modivo

W maju br. wspólny salon eobuwie.pl i Modivo otwarto już w Galerii Warmińskiej w Olsztynie

przez Blanka Dżugaj
15 listopada 2021
w Centra handlowe
3
Fot. materiały prasowe

Fot. materiały prasowe

Klienci krakowskiego centrum Bonarka już w tym tygodniu zrobią zakupy w nowym sklepie. Na poziomie 1. powstaje nowatorski salon eobuwie.pl x Modivo. Dostępne będą w nim produkty obu tych marek w kategoriach: premium, casual i sport.

Bonarka to wielofunkcyjne centrum miejskie, powstałe na obszarze 19 ha w krakowskiej dzielnicy Podgórze. Na ponad 92 tys. m² powierzchni użytkowej znajduje się 230 punktów handlowo-usługowych i restauracji, w tym Auchan, Media Expert, TK Maxx oraz kino Cinema City. Teraz powstaje w nim sklep stacjonarny innowacyjnego konceptu eobuwie.pl x MODIVO. To pierwszy salon marki w stolicy Małopolski. Tym samym, w zmodernizowanej części galerii powstaje strefa grupująca popularne marki obuwnicze. Do końca miesiąca zostanie otwarty drugi sklep z portfolio Grupy CCC, salon obuwniczy CCC.

Podobne artykuły

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

Oferta dziecięca Tommy Hilfiger w Designer Outlet Warszawa

Pięciu nowych najemców dołącza do Galerii Mokotów

Przeczytaj także: eobuwie – plany rozwoju

Wielkie marki łączą siły 

Eobuwie.pl x MODIVO to unikatowy format, stanowiący połączenie ofert obu tych marek. Z okazji otwarcia salonu, w Bonarce uruchomiono wyspę eobuwie.pl x Modivo. W punkcie tym można wykonać skan 3D stóp, zarezerwować wybrane online produkty i przymierzyć je w dniu otwarcia salonu.

To ogromna satysfakcja dla nas, że jako pierwsze miejsce na swój stacjonarny salon w Krakowie eobuwie.pl wybrało Bonarkę. Unikatowa formuła sklepu jest idealnym uzupełnieniem tenant mixu w kategorii obuwniczej. To także kolejny krok w komercjalizacji nowej przestrzeni powstałej w wyniku wieloaspektowej modernizacji naszego centrum. – powiedziała Justyna Bartosz, Asset Manager NEPI Rockcastle.

Nowy salon eobuwie.pl x Modivo o powierzchni 432 mkw. powstaje na poziomie 1. krakowskiego centrum. W ofercie sklepu znajdzie się 150 tys. produktów w kategoriach: premium, casual i sport. Podobnie jak inne salony konceptu, salon w Bonarce będzie w pełni zdigitalizowany. Produkty będą prezentowane na tabletach i ekranach multimedialnych. Do dyspozycji klientów będzie też usługa Reserve and Collect, czyli zarezerwuj i odbierz.

Więcej: Jak lockdown wpłynął na funkcjonowanie Bonarki?

Otwarcie salonu nastąpi 18 listopada. W maju br. wspólny salon eobuwie.pl i Modivo otwarto w Galerii Warmińskiej w Olsztynie, której właścicielem, tak samo jak Bonarki, jest NEPI Rockcastle.

 

 

 

Tags: centra handlowe
ShareTweet

Podobne artykuły

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?
Centra handlowe

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?
Centra handlowe

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?
Centra handlowe

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

Oferta dziecięca Tommy Hilfiger  w Designer Outlet Warszawa
Centra handlowe

Oferta dziecięca Tommy Hilfiger w Designer Outlet Warszawa

Pięciu nowych najemców dołącza do Galerii Mokotów
Centra handlowe

Pięciu nowych najemców dołącza do Galerii Mokotów

Salony Agata nie zwalniają tempa. Znany projektant w kampanii marki
Centra handlowe

Salony Agata nie zwalniają tempa. Znany projektant w kampanii marki

Następny artykuł
Kolejna rewolucja w firmie Żabka – format pojawi się na stacjach paliw

Kolejna rewolucja w firmie Żabka - format pojawi się na stacjach paliw

Zaloguj się, aby skomentować

Najnowsze informacje

Jak założyć sklep internetowy? Poznaj 10 praktycznych kroków

Jaki jest koszt założenia sklepu internetowego? Te elementy uwzględnij w kosztorysie

Handel omnichannel – czym jest i jakie są najczęstsze błędy przy wprowadzaniu tej strategii?

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

REKLAMA
ekoBiznes - Nowy serwis informacyjny

Śledź nas na:

Retail Journal

Wydawcą serwisu jest Tree Media Sp. z o. o. z siedzibą w Białymstoku, al. Tysiąclecia Państwa Polskiego 6, 15-111. Nr NIP 5423437801, REGON 389496703, KRS 0000912533.

Informacje prawne

  • Regulamin Serwisu
  • Regulamin Konta
  • Regulamin Newslettera
  • Polityka Prywatności

Kategorie

  • Artykuł sponsorowany
  • Bez kategorii
  • Centra handlowe
  • E-commerce
  • Food
  • Franczyza
  • Najemcy
  • Newsy
  • Parki handlowe
  • Sylwetki
  • Wywiady
  • Kontakt

© 2021 retailjournal.pl

Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • Kontakt
  • Polityka prywatności
  • Regulamin konta
  • Regulamin newslettera
  • Regulamin serwisu
  • Strona główna
  • testowa

© 2021 retailjournal.pl

W ramach strony internetowej wykorzystywane są pliki cookies w celu prawidłowego jej działania oraz w celach analitycznych. Szczegóły znajdują się w Polityce prywatności i plików cookies. Za pomocą plików cookies zbierane są informację, które stanowią bądź mogą stanowić dane osobowe. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Go to mobile version