Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki

Agnieszka Cymbała Country Menagerem w Bolt Market

"Wierzę, że moje doświadczenie pozwoli mi polepszyć jakość życia mieszkanek i mieszkańców polskich miast"

przez Radosław Święcki
13 grudnia 2021
w E-commerce
1
Agnieszka Cymbała/materiały prasowe

Agnieszka Cymbała/materiały prasowe

Agnieszka Cymbała objęła stanowisko Country Managera Bolt Market w Polsce. Cymbała pokieruje rozwojem usług szybkiej dostawy zakupów spożywczych i zespołem w kraju.

Bolt podaje w komunikacie prasowym, że Agnieszka Cymbała zdobyła doświadczenie w sektorze dostaw, obejmując szereg ról.  Pracowała zarówno w Polsce, jak i za granicą. Odpowiadała m.in. za zarządzanie operacyjne i regulowanie struktury kosztów w Glovo.  Do jej obowiązków należało również usprawnianie procesów oraz digitalizację i automatyzację działań sprzedażowych w Delivery Hero.

Podobne artykuły

Answear.com z przychodami o 44 proc. większymi rdr. w I kw. 2022 r.

Spółka Glosel poszerza sieć stacjonarnych punktów sprzedaży i odbioru zamówień

Answear.com wznowił działalność w Ukrainie

Sklep Internetowy Biedronki w aplikacji Glovo zaczął działać w kolejnych 14 miastach

Grupa CCC podsumowała Q1 2022: dynamiczny, 32% wzrost przychodów i blisko 50% marża brutto

Wcześniej Cymbała pracowała w firmie Nielsen. Zajmowała się tam badaniem potrzeb rynkowych oraz trendów sprzedażowych m.in. w branży retail.

Pandemia przyspieszyła wprowadzanie usług dostawy artykułów spożywczych. Wiele osób odkryło wygodę dostarczania produktów spożywczych pod same drzwi i będzie nadal z nich korzystać, niezależnie od obowiązujących restrykcji pandemicznych. Dlatego cieszę się, że mogę powitać w naszym zespole tak doświadczoną profesjonalistkę jak Agnieszka – podkreśla cytowany w komunikacie Michał Dubisz, Country Manager, Bolt Food w Polsce.

Agnieszka Cymbała o nowej roli

Sama Agnieszka Cymbała podkreśla, że możliwość budowania zespołu Bolt Market w Polsce to dla niej „ogromna przyjemność”.

Wierzę, że moje doświadczenie pozwoli mi polepszyć jakość życia mieszkanek i mieszkańców polskich miast, oferując im dobry jakościowo produkt w przystępnej cenie. Polska to bardzo złożony i konkurencyjny rynek, tym bardziej musimy ciężko pracować, by zaskarbić sobie zaufanie polskich konsumentów – mówi Cymbała.

Bolt Market jest już dostępny na kilku europejskich rynkach z 15-minutową dostawą artykułów spożywczych. Firma planuje uruchomienie usługi na kolejnych rynkach, koncentrując się aktualnie na zapewnieniu najlepszych lokalizacji i zatrudnieniu najlepszego zespołu.

Zobacz też: Zmiany personalne w Colliers

O Bolt

Bolt to europejska super-aplikacja, której misją jest uczynienie mobilności miejskiej bardziej przystępną, bezpieczną i zrównoważoną.

Bolt ma 75 milionów klientek i klientów w 45 krajach w Europie i Afryce. Firma oferuje szereg usług z zakresu mobilności, w tym przewozy, car-sharing i wypożyczalnię hulajnóg oraz dostawę jedzenia i artykułów spożywczych.

 

Tags: Glovo
ShareTweet

Podobne artykuły

Answear.com z przychodami o 44 proc. większymi rdr. w I kw. 2022 r.
E-commerce

Answear.com z przychodami o 44 proc. większymi rdr. w I kw. 2022 r.

Spółka Glosel poszerza sieć stacjonarnych punktów sprzedaży i odbioru zamówień
E-commerce

Spółka Glosel poszerza sieć stacjonarnych punktów sprzedaży i odbioru zamówień

Prezes Answear
E-commerce

Answear.com wznowił działalność w Ukrainie

Sklep Internetowy Biedronki w aplikacji Glovo zaczął działać w kolejnych 14 miastach
E-commerce

Sklep Internetowy Biedronki w aplikacji Glovo zaczął działać w kolejnych 14 miastach

Prezes zarządu przy produktach CCC
Centra handlowe

Grupa CCC podsumowała Q1 2022: dynamiczny, 32% wzrost przychodów i blisko 50% marża brutto

HalfPrice świętuje 1. urodziny, sklep HalfPrice z zewnątrz
Centra handlowe

7 rynków, 67 sklepów, zakupy online – HalfPrice świętuje 1. urodziny

Następny artykuł
Większe Pepco już wkrótce w Nowych Bielawach

Większe Pepco już wkrótce w Nowych Bielawach

Zaloguj się, aby skomentować

Najnowsze informacje

Sportowe marki wzmacniają ofertę Focus Mall Zielona Góra

VRG nastawia się na dobre pierwsze półrocze

PRCH: W kwietniu obroty i odwiedzalność centrów handlowych były wyższe niż przed pandemią

Triumph otworzył salon w CH Nowe Czyżyny

„Branża herbaty bąbelkowej jest obecnie bardzo dochodowym biznesem” – mówi Jakub Woźniczka, Crazy Bubble

Answear.com z przychodami o 44 proc. większymi rdr. w I kw. 2022 r.

REKLAMA
ekoBiznes - Nowy serwis informacyjny

Śledź nas na:

Retail Journal

Wydawcą serwisu jest Tree Media Sp. z o. o. z siedzibą w Białymstoku, al. Tysiąclecia Państwa Polskiego 6, 15-111. Nr NIP 5423437801, REGON 389496703, KRS 0000912533.

Informacje prawne

  • Regulamin Serwisu
  • Regulamin Konta
  • Regulamin Newslettera
  • Polityka Prywatności

Kategorie

  • Artykuł sponsorowany
  • Bez kategorii
  • Centra handlowe
  • E-commerce
  • Food
  • Franczyza
  • Najemcy
  • Newsy
  • Parki handlowe
  • Sylwetki
  • Wywiady
  • Kontakt

© 2021 retailjournal.pl

Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • Kontakt
  • Polityka prywatności
  • Regulamin konta
  • Regulamin newslettera
  • Regulamin serwisu
  • Strona główna
  • testowa

© 2021 retailjournal.pl

W ramach strony internetowej wykorzystywane są pliki cookies w celu prawidłowego jej działania oraz w celach analitycznych. Szczegóły znajdują się w Polityce prywatności i plików cookies. Za pomocą plików cookies zbierane są informację, które stanowią bądź mogą stanowić dane osobowe. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Go to mobile version