Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki

Większe Pepco już wkrótce w Nowych Bielawach

Ponowne otwarcie po remoncie zaplanowano na wiosnę 2022 roku

przez Blanka Dżugaj
13 grudnia 2021
w Centra handlowe
0
Fot. materiały prasowe

Fot. materiały prasowe

Pepco w toruńskim centrum handlowym Nowe Bielawy czeka prawdziwa rewolucja. Sklep nie tylko zwiększy rozmiary, ale też przejdzie gruntowny remodeling.

Jakich zmian można się spodziewać? Przede wszystkim zmieni się wystrój sklepu i jego logo. W nowej wersji ma ono być bardziej nowoczesne i budujące tożsamość marki. Jego zadaniem będzie też niesienie skojarzeń z marką rodzinną, troskliwą, bliską i podążającą za najnowszymi trendami.

Podobne artykuły

W Polsce 60 proc. konsumentów ocenia, że podwyżki cen nie do końca odzwierciedlają skalę inflacji

BIG InfoMonitor: Branża eventowa ruszyła z impetem, ale ciąży jej 360 mln zł zaległości wobec dostawców i banków

Robociki w roli kuriera. Fit Cake inwestuje w innowacje

Lidl Polska otworzył dwa nowe sklepy: w Sławnie i Hajnówce

Homepark Targówek wzbogacił się o Monster Bounce

Metamorfoza Pepco będzie jedną z największych z zapowiadanych na przyszły rok w tenant-mixie toruńskiego centrum handlowego. Dzięki podpisanemu aneksowi, najemca znacznie powiększy sklep, ale także wprowadzi do obiektu jego nowy koncept. Prace adaptacyjne mają ruszyć w I kwartale przyszłego roku. Reopening po zmianach zaplanowano na wiosnę 2022 r. – informuje Karolina Nitowska, leasing manager w Newbridge.

Bardziej czytelna komunikacja

Ponadto, przebudowie ulegnie layout lokalu. Pepco wprowadzi także kilka udoskonaleń, które pomogą klientom m.in. w poszukiwaniu konkretnych produktów. W planach jest też powiększenie strefy przemysłowej oraz wstawienie nowych regałów przeznaczonych na prezentację produktów do domu.

Fot. materiały prasowe

Sama komunikacja wizualna w sklepie ma być bardziej czytelna. Pojawi się dużo zdjęć produktów widocznych w użyciu, co jest szczególnie ważne w przypadku ubrań, które będzie można zobaczyć bezpośrednio na sylwetce. Zmiany czekają również samą ofertę. Ta w Nowych Bielawach, podobnie jak w całym łańcuchu sieci Pepco, ma być poszerzona.

Przeczytaj także: Pepco to nie tylko duże miasta

Pepco to od lat jeden z kluczowych najemców Nowych Bielaw, a zarazem największy w segmencie retail value. To również kolejny wieloletni partner biznesowy, który decyduje się na rozwój współpracy z Newbridge, a co za tym idzie najem dodatkowego metrażu, wprowadzenie nowego konceptu i remodeling sklepu – mówi Karolina Nitowska.

O centrum Nowe Bielany 

Centrum Nowe Bielawy zlokalizowane jest we wschodniej części Torunia w pobliżu DK 15 i 80 oraz autostrady A1, niecałe 15 minut od Starego Miasta. Otwarty w 2002 roku obiekt ma powierzchnię 25 tys. m kw. GLA i liczy sobie 70 sklepów, restauracji i punktów usługowych. Wśród kluczowych najemców znaleźć można m.in. Carrefour, Jysk, RTV Euro AGD, Douglas, home&you, Big Star, Carry, Rossmann, Pepco i CCC. Zmotoryzowani mają tutaj do dyspozycji 1250 miejsc postojowych./ nowe-bielawy.pl

Newbridge Poland to spółka założona w 2015 roku przez międzynarodową grupę Somerston, skupiająca się na inwestowaniu w centra handlowe typy convenience oraz parki handlowe. Obecnie w portfolio Newbridge znajduje się 6 obiektów handlowych w Polsce: Centrum Nowe Czyżyny w Krakowie, Centrum Nowe Bielawy w Toruniu, Centrum Nowa Górna w Łodzi oraz Parki Handlowe Newbridge, zlokalizowane w Grodzisku Mazowieckim, Włocławku i Namysłowie. Więcej informacji: newbridge.com.pl

Tags: Nowe Bielawy
ShareTweet

Podobne artykuły

W Polsce 60 proc. konsumentów ocenia, że podwyżki cen nie do końca odzwierciedlają skalę inflacji
Centra handlowe

W Polsce 60 proc. konsumentów ocenia, że podwyżki cen nie do końca odzwierciedlają skalę inflacji

BIG InfoMonitor: Branża eventowa ruszyła z impetem, ale ciąży jej 360 mln zł zaległości wobec dostawców i banków
Centra handlowe

BIG InfoMonitor: Branża eventowa ruszyła z impetem, ale ciąży jej 360 mln zł zaległości wobec dostawców i banków

Robociki w roli kuriera. Fit Cake inwestuje w innowacje
Centra handlowe

Robociki w roli kuriera. Fit Cake inwestuje w innowacje

Lidl Polska otworzył dwa nowe sklepy: w Sławnie i Hajnówce
Centra handlowe

Lidl Polska otworzył dwa nowe sklepy: w Sławnie i Hajnówce

Homepark Targówek wzbogacił się o Monster Bounce
Centra handlowe

Homepark Targówek wzbogacił się o Monster Bounce

PRCH: „Centra handlowe z optymistycznymi wskaźnikami obrotów i odwiedzalności klientów – wyraźnie przekroczone zostały wyniki sprzed pandemii”
Centra handlowe

PRCH: „Centra handlowe z optymistycznymi wskaźnikami obrotów i odwiedzalności klientów – wyraźnie przekroczone zostały wyniki sprzed pandemii”

Następny artykuł
Grupa Robyg ma nową wiceprezes zarządu

Grupa Robyg ma nową wiceprezes zarządu

Najnowsze informacje

W Polsce 60 proc. konsumentów ocenia, że podwyżki cen nie do końca odzwierciedlają skalę inflacji

BIG InfoMonitor: Branża eventowa ruszyła z impetem, ale ciąży jej 360 mln zł zaległości wobec dostawców i banków

BLIK podsumował rok 2021: blisko 113 mln przychodów

Marki CDRL dostępne na Modivo.pl i Amazon.de

POLOmarket świętuje 25 lat obecności na rynku

Robociki w roli kuriera. Fit Cake inwestuje w innowacje

REKLAMA
ekoBiznes - Nowy serwis informacyjny

Śledź nas na:

Retail Journal

Wydawcą serwisu jest Tree Media Sp. z o. o. z siedzibą w Białymstoku, al. Tysiąclecia Państwa Polskiego 6, 15-111. Nr NIP 5423437801, REGON 389496703, KRS 0000912533.

Informacje prawne

  • Regulamin Serwisu
  • Regulamin Konta
  • Regulamin Newslettera
  • Polityka Prywatności

Kategorie

  • Artykuł sponsorowany
  • Bez kategorii
  • Centra handlowe
  • E-commerce
  • Food
  • Franczyza
  • Najemcy
  • Newsy
  • Parki handlowe
  • Sylwetki
  • Wywiady
  • Kontakt

© 2021 retailjournal.pl

Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • Kontakt
  • Polityka prywatności
  • Regulamin konta
  • Regulamin newslettera
  • Regulamin serwisu
  • Strona główna
  • testowa

© 2021 retailjournal.pl

W ramach strony internetowej wykorzystywane są pliki cookies w celu prawidłowego jej działania oraz w celach analitycznych. Szczegóły znajdują się w Polityce prywatności i plików cookies. Za pomocą plików cookies zbierane są informację, które stanowią bądź mogą stanowić dane osobowe. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Go to mobile version