Aplikacja InPost Mobile wg badań Mediapanel Gemius ma już ponad 9,3 mln użytkowników. Zajmuje drugą pozycję najbardziej popularnych ecommerce’owych aplikacji mobilnych w Polsce. Za pośrednictwem InPost Mobile można nadawać i odbierać przesyłki w Paczkomatach. Dostępne są również dodatkowe usługi: szybkie zwroty, przedłużenie terminu odbioru przesyłki z Paczkomatu, czy Strefa Ułatwionego Dostępu.
InPost Mobile w ciągłym rozwoju
Na początku stycznia aplikacja InPost Mobile wzbogaciła się o nową funkcjonalność, „szybkie zwroty”. Te wykonuje się tylko z jej użyciem, bez konieczności drukowania etykiet. Każdy użytkownik aplikacji może dokonywać zwrotów bezpośrednio z aplikacji mobilnej, zaraz po odbiorze paczki. Zwracany towar można nadać w dowolnym Paczkomacie. Sam proces zwrotu przesyłki jest szybki i bardzo intuicyjny. Dodatkowo klient od razu może śledzić w aplikacji drogę powrotną paczki do nadawcy.
Przeczytaj także: Voicebot Mat od InPost
Użytkownicy aplikacji InPost Mobile mogą też korzystać z usługi dla osób niewysokich i osób z niepełnosprawnościami – Strefa Ułatwionego Dostępu. Opcja ta zapewnia dostarczanie paczek do niżej położonych skrytek w Paczkomatach, na wysokości pomiędzy 30 a 150 cm.
Aplikacja InPost Mobile to centrum naszej komunikacji z klientem. Pozwala łatwo zarządzać przesyłkami i korzystać z coraz szerszego wachlarza usług dodatkowych. Aż 9,3 mln naszych klientów jest najlepszym dowodem, jak nasza ciągła praca nad wprowadzaniem nowych usług i doskonaleniem korzystania z nich w aplikacji zostaje doceniona przez użytkowników. Mogę śmiało powiedzieć, że ani w Polsce, ani w Europie nikt w branży logistycznej nie dysponuje tak dopasowanym do potrzeb klientów i wygodnym narzędziem do zarządzania relacjami oraz komunikacją z klientem. Tworząc aplikację w centrum postawiliśmy potrzeby naszych klientów i właśnie pod te potrzeby zbudowaliśmy odpowiednią infrastrukturę technologiczną. Jestem dumny, że to zaowocowało tak wysoką pozycją na liście najchętniej używanych aplikacji w Polsce. Na pewno jednak nie osiądziemy na laurach i już wkrótce użytkownicy naszej aplikacji mogą spodziewać się kolejnych nowych funkcjonalności – podkreśla Rafał Brzoska, prezes InPost.