Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki

eobuwie.pl debiutuje w Austrii

To już 19 rynek, na którym obecna jest marka należąca do MODIVO S.A.

przez Redaktor
26 marca 2022
w E-commerce
0
Jak wygląda sklep eobuwie.pl

eobuwie.pl debiutuje w Austrii

  • eobuwiepl debiutuje w Austrii
  • Marka należąca do MODIVO S.A. prowadzi swoją działalność na 19 rynkach
  • Sklep w Austrii dostępny jest pod lokalną domeną eschuhe.at

Należąca do MODIVO S.A. multibrandowa platforma eobuwie.pl debiutuje w Austrii. To już 19. rynek, na którym lider sprzedaży obuwia i akcesoriów online w Europie Środkowo-Wschodniej prowadzi swoją działalność i udostępnia klientom szeroki wybór starannie wyselekcjonowanych produktów. Sklep jest już dostępny pod lokalną domeną eschuhe.at. To kolejny krok w międzynarodowej ekspansji brandu.

eobuwie.pl debiutuje w Austrii – doświadczenie i ekspansja

Decyzja o otwarciu każdego rynku poprzedzona jest szczegółową analizą. Sprawdzamy zwyczaje zakupowe mieszkańców, a także trendy wynikające w dużej mierze z kultury danego miejsca. W Austrii już ok. 90 proc. mieszkańców korzysta na co dzień z internetu. Blisko 60 proc. z nich robi zakupy w sklepach online. Pandemia dodatkowo umocniła to przyzwyczajenie. Według prognoz, w Austrii do 2025 r. można spodziewać się wzrostu dochodów z e-commerce z 6 do 8 mld euro. Jesteśmy przekonani, że nasz model działania i oferta pozwolą nam w pełni wykorzystać potencjał tego rynku, dostosowując się do indywidualnych potrzeb wymagających klientów  – mówi Szymon Bujalski, dyrektor ecommerce  oraz członek zarządu MODIVO S.A.

Dzięki 16-letniemu doświadczeniu, eobuwie.pl zapewnia kompleksową obsługę każdego z zagranicznych rynków. Marka prowadzi komunikację w języku narodowym danego kraju, oferuje bezpieczną dostawę i darmowy zwrot produktów, a także sprawdzone formy płatności.

Podobne artykuły

Jak założyć sklep internetowy? Poznaj 10 praktycznych kroków

Jaki jest koszt założenia sklepu internetowego? Te elementy uwzględnij w kosztorysie

Handel omnichannel – czym jest i jakie są najczęstsze błędy przy wprowadzaniu tej strategii?

E-commerce powoli hamuje – eksperci komentują

Zmiany w zarządzie Sephora na rynek Polski i Czech

Przeczytaj także: eobuwie.pl sprzedaje na Łotwie.

Austria to już 19. rynek, na którym eobuwie.pl, działając zgodnie ze strategią międzynarodowego rozwoju, prowadzi swoją działalność. Poza Polską spółka obecna jest w: Czechach, Słowacji, Rumunii, Niemczech, Szwecji, Hiszpanii, Bułgarii, Grecji, Szwajcarii, Chorwacji, Słowenii i Łotwie, we Włoszech i Francji oraz na Węgrzech, Litwie i Ukrainie.

Tags: eobuwie
ShareTweet

Podobne artykuły

Jak założyć sklep internetowy? Poznaj 10 praktycznych kroków
E-commerce

Jak założyć sklep internetowy? Poznaj 10 praktycznych kroków

Jaki jest koszt założenia sklepu internetowego? Te elementy uwzględnij w kosztorysie
E-commerce

Jaki jest koszt założenia sklepu internetowego? Te elementy uwzględnij w kosztorysie

Handel omnichannel – czym jest i jakie są najczęstsze błędy przy wprowadzaniu tej strategii?
E-commerce

Handel omnichannel – czym jest i jakie są najczęstsze błędy przy wprowadzaniu tej strategii?

E-commerce powoli hamuje – eksperci komentują
E-commerce

E-commerce powoli hamuje – eksperci komentują

Zmiany w zarządzie Sephora na rynek Polski i Czech
E-commerce

Zmiany w zarządzie Sephora na rynek Polski i Czech

Barbora podsumowuje pierwszy rok dostaw w Trójmieście i Łodzi
E-commerce

Barbora podsumowuje pierwszy rok dostaw w Trójmieście i Łodzi

Następny artykuł
Stacja Eco Bar Carrefour w galerii mokotów

Eco Bar staje w kolejnym Carrefourze. Czym jest ten koncept?

Najnowsze informacje

Jak założyć sklep internetowy? Poznaj 10 praktycznych kroków

Jaki jest koszt założenia sklepu internetowego? Te elementy uwzględnij w kosztorysie

Handel omnichannel – czym jest i jakie są najczęstsze błędy przy wprowadzaniu tej strategii?

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

REKLAMA
ekoBiznes - Nowy serwis informacyjny

Śledź nas na:

Retail Journal

Wydawcą serwisu jest Tree Media Sp. z o. o. z siedzibą w Białymstoku, al. Tysiąclecia Państwa Polskiego 6, 15-111. Nr NIP 5423437801, REGON 389496703, KRS 0000912533.

Informacje prawne

  • Regulamin Serwisu
  • Regulamin Konta
  • Regulamin Newslettera
  • Polityka Prywatności

Kategorie

  • Artykuł sponsorowany
  • Bez kategorii
  • Centra handlowe
  • E-commerce
  • Food
  • Franczyza
  • Najemcy
  • Newsy
  • Parki handlowe
  • Sylwetki
  • Wywiady
  • Kontakt

© 2021 retailjournal.pl

Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • Kontakt
  • Polityka prywatności
  • Regulamin konta
  • Regulamin newslettera
  • Regulamin serwisu
  • Strona główna
  • testowa

© 2021 retailjournal.pl

W ramach strony internetowej wykorzystywane są pliki cookies w celu prawidłowego jej działania oraz w celach analitycznych. Szczegóły znajdują się w Polityce prywatności i plików cookies. Za pomocą plików cookies zbierane są informację, które stanowią bądź mogą stanowić dane osobowe. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Go to mobile version