Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki

eobuwie.pl i MODIVO otwierają koncept w Radomiu

Polskie multibrandy otwierają sklep stacjonarny w Galerii Słonecznej w Radomiu

przez Redaktor
10 marca 2022
w Centra handlowe
0
Wygląd sklepu Modivo

Modivo i eobuwie.pl otworzyły nowy, wspólny koncept w Radomiu

  • eobuwie.pl i Modivo otwierają nowy wspólny koncept – sklep multibrandowy w Radomiu
  • Punkt łączy w sobie światy offline i online
  • eobuwie.pl i Modivo22 Galerii Słonecznej prezentuje wiele innowacyjnych rozwiązań

Marki eobuwie.pl i Modivo otworzyły 10 marca nowy wspólny koncept – sklep stacjonarny w Galerii Słonecznej w Radomiu. Polskie multibrandy zapraszają do świata mody, piękna i stylu, pełnego nowoczesnych oraz innowacyjnych rozwiązań. Unikatowy koncept proponuje produkty z oferty obu sklepów, dzięki czemu w jednym miejscu można łatwo skompletować całą stylizację.

eobuwie.pl i MODIVO otworzyły nowy, innowacyjny koncept w Radomiu

Sklep eobuwie.pl i MODIVO w Galerii Słonecznej w Radomiu jest pierwszym  na mapie miasta sklepem przyszłości. Mieszkańcy odkrywają w nim, jakie korzyści niesie ze sobą połączenie świata offline i online!

Podobne artykuły

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

Oferta dziecięca Tommy Hilfiger w Designer Outlet Warszawa

Pięciu nowych najemców dołącza do Galerii Mokotów

Na klientów czeka ponad 10 000 produktów dostępnych od ręki oraz dostarczanych w 3 minuty od zamówienia w sklepie. Dostępna jest pełna oferta online, a także możliwość skorzystania z popularnych usług: esize.me (skaner 3D, który umożliwia właściwe dopasowanie obuwia). Produkty z oferty MODIVO można zarezerwować online na stronie internetowej lub w aplikacji mobilnej, a w sklepie przymierzyć w interaktywnej przymierzalni, dzięki czemu można zdecydować o usłudze. Salon eobuwie.pl i MODIVO łączy portfolio kilkuset marek z segmentów premium, sport, czy casual. Wśród nich znajdują się m.in. Guess, Calvin Klein, Pinko, Adidas, Fila, czy Nike.

Radomski salon zajmuje ponad 700 metrów kwadratowych, z czego sala sprzedaży zajmuje 250. Przestrzeń jest w pełni zdigitalizowana. Dla klientów przygotowano 38 stanowisk z tabletami, 2 skanery esize.me oraz 4 interaktywne przymierzalnie MODIVO. Można w nich m.in. sterować oświetleniem oraz zamawiać kolejne rozmiary i produkty. Na miejscu w zakupach pomaga robot humanoidalny Pepper – nietypowy asystent sprzedaży. Urządzenie rozpoznaje emocje, dzięki czemu służy radą, opowiada o koncepcie sklepu, a nawet pomaga w odbiorze zamówienia internetowego.

Przeczytaj także: Modivo rozpoczyna sprzedaż na Ukrainie.

To już kolejny koncept brandów. Pozostałe salony eobuwie.pl i MODIVO znajdują się m.in. w Galerii Młociny w Warszawie, Bonarce w Krakowie oraz Galerii Novy Smichov w Pradze.

 

Tags: eobuwie.plModivo
ShareTweet

Podobne artykuły

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?
Centra handlowe

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?
Centra handlowe

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?
Centra handlowe

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

Oferta dziecięca Tommy Hilfiger  w Designer Outlet Warszawa
Centra handlowe

Oferta dziecięca Tommy Hilfiger w Designer Outlet Warszawa

Pięciu nowych najemców dołącza do Galerii Mokotów
Centra handlowe

Pięciu nowych najemców dołącza do Galerii Mokotów

Salony Agata nie zwalniają tempa. Znany projektant w kampanii marki
Centra handlowe

Salony Agata nie zwalniają tempa. Znany projektant w kampanii marki

Następny artykuł
Sklep Żabka

Żabka zatrudnia uchodźców z Ukrainy - ruszyła platforma z ofertami pracy

Najnowsze informacje

Jak założyć sklep internetowy? Poznaj 10 praktycznych kroków

Jaki jest koszt założenia sklepu internetowego? Te elementy uwzględnij w kosztorysie

Handel omnichannel – czym jest i jakie są najczęstsze błędy przy wprowadzaniu tej strategii?

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

REKLAMA
ekoBiznes - Nowy serwis informacyjny

Śledź nas na:

Retail Journal

Wydawcą serwisu jest Tree Media Sp. z o. o. z siedzibą w Białymstoku, al. Tysiąclecia Państwa Polskiego 6, 15-111. Nr NIP 5423437801, REGON 389496703, KRS 0000912533.

Informacje prawne

  • Regulamin Serwisu
  • Regulamin Konta
  • Regulamin Newslettera
  • Polityka Prywatności

Kategorie

  • Artykuł sponsorowany
  • Bez kategorii
  • Centra handlowe
  • E-commerce
  • Food
  • Franczyza
  • Najemcy
  • Newsy
  • Parki handlowe
  • Sylwetki
  • Wywiady
  • Kontakt

© 2021 retailjournal.pl

Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • Kontakt
  • Polityka prywatności
  • Regulamin konta
  • Regulamin newslettera
  • Regulamin serwisu
  • Strona główna
  • testowa

© 2021 retailjournal.pl

W ramach strony internetowej wykorzystywane są pliki cookies w celu prawidłowego jej działania oraz w celach analitycznych. Szczegóły znajdują się w Polityce prywatności i plików cookies. Za pomocą plików cookies zbierane są informację, które stanowią bądź mogą stanowić dane osobowe. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Go to mobile version