Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki

Sieć sklepów Agata uruchamia kolejną megaskrytkę. Którą z kolei?

Klienci sklepów Agata mają teraz szerszy wybór formy odbioru towaru

przez Redaktor
30 marca 2022
w Centra handlowe, E-commerce
0
megaskrytka

Salony Agata z nową megaskrytką

  • Salony Agata z nową megaskrytką w Katowicach
  • Usługa wynika z zapotrzebowania klientów
  • Jeśli gabaryty produktu przekroczą możliwość objętościową megaskrytki, to usługa ta będzie niemożliwa

Sieć Salony Agata z kolejną megaskrytką. Agata S.A. jest pierwszą polską siecią sklepów meblowych w Europie, która wprowadziła rozwiązania samoobsługowych lockersów dla swoich klientów. Stało się to za sprawą wdrożenia zrealizowanego wspólnie z SelfMaker – firmą specjalizującą w się projektowaniu i produkcji rozwiązań automatyzujących sprzedaż. Firmy stworzyły Megaskrytkę, lockersa przystosowanego do odbioru zamówień internetowych, który pomieści nawet meble o dużych gabarytach.

Salony Agata z nową megaskrytką

Sam trend samoobsługi, w tym rozwiązań Click and Collect, jest obecny na rynku polskim, jak i zagranicznym od wielu lat. Jednak w ostatnim czasie można zaobserwować wzrost w zakresie wdrażania tych rozwiązań. Dzieje się tak m.in. za sprawą zmieniających się oczekiwań konsumentów. W związku z czym 50 największych firm retail działających na rynku europejskim zaczęło oferować dostawę zamówień do punktów odbioru, właśnie ze względu na oczekiwania swoich Klientów.

Podobne artykuły

Jak założyć sklep internetowy? Poznaj 10 praktycznych kroków

Jaki jest koszt założenia sklepu internetowego? Te elementy uwzględnij w kosztorysie

Handel omnichannel – czym jest i jakie są najczęstsze błędy przy wprowadzaniu tej strategii?

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Jak pokazuje badanie zrealizowane przez Statistica, 28% konsumentów we Francji wybrało opcję Click and Collect, aby uniknąć dodatkowych kosztów. Kolejne miejsca zajęły Polska i Niemcy (odpowiednio 12,4% i 11,6%).

Do tej pory taka forma dostawy, szczególnie do lockersa, dotyczyła najczęściej drobnych zamówień – ubrania, buty i dodatki (62,5 proc.), kosmetyki i perfumy (51,1 proc.) czy książki (42,1 proc.). Za sprawą naszego wdrożenia dla sieci salonów Agata z meblami i artykułami wyposażenia wnętrz, wprowadziliśmy automatyzację do zupełnie nowego segmentu. Wspólnie wyznaczyliśmy dalszy kierunek jej rozwoju – mówi Marek Wieteska, CEO SelfMaker.

Zainteresowanie obszarem e-commerce stale wzrasta

-W ostatnich latach zainteresowanie obszarem e-commerce stale wzrasta. Salony Agata wychodzą naprzeciw oczekiwaniom swoich klientów i uruchamiają Megaskrytkę przy Salonie w Katowicach. Zależy nam na tym, aby klienci naszego sklepu internetowego znaleźli u nas dogodną dla siebie formę odbioru zamówionych produktów. Z całą pewnością inwestycja w Megaskrytki pomoże nam lepiej sprostać wymaganiom naszych klientów, którzy sami mogą dokonać wyboru, kiedy i jak chcą odebrać zamówione produkty – mówi Przemysław Gurban, dyrektor operacyjny Agata S.A.

Megaskrytka oprócz salonu w Katowicach, działa także przy salonie Agata w Kobylnicy k. Słupska. Kolejne wdrożenia zaplanowane są do końca maja i obejmą m.in. Łódź, Poznań czy Warszawę.

Przeczytaj także: Nowy salon Agata w Kobylnicy.

Megaskrytka posiada 27 skrytek różnej wielkości. Kupujący nie musi brać pod uwagę gabarytu towaru. Systemy informatyczne kontrolują to za klienta, a jeżeli zamówienie przekroczy maksymalne możliwości Megaskrytki – ta opcja dostawy przestaje być dostępna. Te same mechanizmy przydzielają też zamówienia do skrytek o najodpowiedniejszych rozmiarach, m.in. w największej skrytce zmieszczą się narożniki czy materace.

Tags: Agata
ShareTweet

Podobne artykuły

Jak założyć sklep internetowy? Poznaj 10 praktycznych kroków
E-commerce

Jak założyć sklep internetowy? Poznaj 10 praktycznych kroków

Jaki jest koszt założenia sklepu internetowego? Te elementy uwzględnij w kosztorysie
E-commerce

Jaki jest koszt założenia sklepu internetowego? Te elementy uwzględnij w kosztorysie

Handel omnichannel – czym jest i jakie są najczęstsze błędy przy wprowadzaniu tej strategii?
E-commerce

Handel omnichannel – czym jest i jakie są najczęstsze błędy przy wprowadzaniu tej strategii?

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?
Centra handlowe

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?
Centra handlowe

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?
Centra handlowe

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

Następny artykuł
włoskie piaggo z lodami fit ice cream

Na rynek wkracza zaskakujący koncept franczyzowy - Fit IceCream

Najnowsze informacje

Jak założyć sklep internetowy? Poznaj 10 praktycznych kroków

Jaki jest koszt założenia sklepu internetowego? Te elementy uwzględnij w kosztorysie

Handel omnichannel – czym jest i jakie są najczęstsze błędy przy wprowadzaniu tej strategii?

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

REKLAMA
ekoBiznes - Nowy serwis informacyjny

Śledź nas na:

Retail Journal

Wydawcą serwisu jest Tree Media Sp. z o. o. z siedzibą w Białymstoku, al. Tysiąclecia Państwa Polskiego 6, 15-111. Nr NIP 5423437801, REGON 389496703, KRS 0000912533.

Informacje prawne

  • Regulamin Serwisu
  • Regulamin Konta
  • Regulamin Newslettera
  • Polityka Prywatności

Kategorie

  • Artykuł sponsorowany
  • Bez kategorii
  • Centra handlowe
  • E-commerce
  • Food
  • Franczyza
  • Najemcy
  • Newsy
  • Parki handlowe
  • Sylwetki
  • Wywiady
  • Kontakt

© 2021 retailjournal.pl

Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • Kontakt
  • Polityka prywatności
  • Regulamin konta
  • Regulamin newslettera
  • Regulamin serwisu
  • Strona główna
  • testowa

© 2021 retailjournal.pl

W ramach strony internetowej wykorzystywane są pliki cookies w celu prawidłowego jej działania oraz w celach analitycznych. Szczegóły znajdują się w Polityce prywatności i plików cookies. Za pomocą plików cookies zbierane są informację, które stanowią bądź mogą stanowić dane osobowe. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Go to mobile version