Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki

„Putin idi na ch…” i „Slava Ukraini” – marka YES stworzyła nową biżuterię

Dochód z jej sprzedaży zostanie przeznaczony na pomoc Ukraińcom

przez Redakcja
13 kwietnia 2022
w E-commerce
0
Przypinki YES "Slava Ukraini" i "Putin idi na ch..." biżuteria YES wojna na Ukrainie

Przypinki YES "Slava Ukraini" i "Putin idi na ch..."

Biżuteryjna marka YES postanowiła w nietypowy sposób wesprzeć naród ukraiński. Wypuściła specjalne przypinki z hasłami „Putin idi na ch…” i „Slava Ukraini”. Dochód z ich sprzedaży zostanie przeznaczony na wsparcie narodu ukraińskiego.

Przedsprzedaż produktów rozpoczęła się 12 kwietnia. Przypinki kosztują 219 zł i można wybierać z dwóch rodzajów: „Slava Ukraini” bądź „Putin idi na ch…”. Wykonane są z pozłacanego srebra.

Podobne artykuły

Jak założyć sklep internetowy? Poznaj 10 praktycznych kroków

Jaki jest koszt założenia sklepu internetowego? Te elementy uwzględnij w kosztorysie

Handel omnichannel – czym jest i jakie są najczęstsze błędy przy wprowadzaniu tej strategii?

E-commerce powoli hamuje – eksperci komentują

Zmiany w zarządzie Sephora na rynek Polski i Czech

Slava Ukraini – biżuteria YES inspirowana popularnym pozdrowieniem

Slava Ukraini czyli Sława Ukrainie, to pozdrowienie używane przez siły zbrojne Ukrainy. Chociaż ostatnimi czasy także przez wiele osób na całym świecie chcących wesprzeć naród ukraiński.

Przeczytaj także: YES wycofuje się z Rosji

Z kolei „Putin idi na ch…” to coraz popularniejsze „pozdrowienie”, którym posługuje się demokratyczny świat patrzący na to, co przynosi rosyjska wojna. Pozdrowienie swój początek ma na Wyspie Węży, na której ukraińscy bohaterowie na rozkaz poddania się, odpowiedzieli: „Russkij wojennyj korabl, idi na ch*j” – „Rosyjski okręcie wojenny, pie**l się”.

Trzeba przyznać, że jest to jedna z bardziej nietypowych, jak dotąd akcji, mających na celu wsparcie Ukrainy.

Tags: YES
ShareTweet

Podobne artykuły

Jak założyć sklep internetowy? Poznaj 10 praktycznych kroków
E-commerce

Jak założyć sklep internetowy? Poznaj 10 praktycznych kroków

Jaki jest koszt założenia sklepu internetowego? Te elementy uwzględnij w kosztorysie
E-commerce

Jaki jest koszt założenia sklepu internetowego? Te elementy uwzględnij w kosztorysie

Handel omnichannel – czym jest i jakie są najczęstsze błędy przy wprowadzaniu tej strategii?
E-commerce

Handel omnichannel – czym jest i jakie są najczęstsze błędy przy wprowadzaniu tej strategii?

E-commerce powoli hamuje – eksperci komentują
E-commerce

E-commerce powoli hamuje – eksperci komentują

Zmiany w zarządzie Sephora na rynek Polski i Czech
E-commerce

Zmiany w zarządzie Sephora na rynek Polski i Czech

Barbora podsumowuje pierwszy rok dostaw w Trójmieście i Łodzi
E-commerce

Barbora podsumowuje pierwszy rok dostaw w Trójmieście i Łodzi

Następny artykuł
Giacomo Conti Wrocław Fashion Outlet

Nowe oblicze salonu Giacomo Conti we Wrocław Fashion Outlet

Najnowsze informacje

Jak założyć sklep internetowy? Poznaj 10 praktycznych kroków

Jaki jest koszt założenia sklepu internetowego? Te elementy uwzględnij w kosztorysie

Handel omnichannel – czym jest i jakie są najczęstsze błędy przy wprowadzaniu tej strategii?

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

REKLAMA
ekoBiznes - Nowy serwis informacyjny

Śledź nas na:

Retail Journal

Wydawcą serwisu jest Tree Media Sp. z o. o. z siedzibą w Białymstoku, al. Tysiąclecia Państwa Polskiego 6, 15-111. Nr NIP 5423437801, REGON 389496703, KRS 0000912533.

Informacje prawne

  • Regulamin Serwisu
  • Regulamin Konta
  • Regulamin Newslettera
  • Polityka Prywatności

Kategorie

  • Artykuł sponsorowany
  • Bez kategorii
  • Centra handlowe
  • E-commerce
  • Food
  • Franczyza
  • Najemcy
  • Newsy
  • Parki handlowe
  • Sylwetki
  • Wywiady
  • Kontakt

© 2021 retailjournal.pl

Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • Kontakt
  • Polityka prywatności
  • Regulamin konta
  • Regulamin newslettera
  • Regulamin serwisu
  • Strona główna
  • testowa

© 2021 retailjournal.pl

W ramach strony internetowej wykorzystywane są pliki cookies w celu prawidłowego jej działania oraz w celach analitycznych. Szczegóły znajdują się w Polityce prywatności i plików cookies. Za pomocą plików cookies zbierane są informację, które stanowią bądź mogą stanowić dane osobowe. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Go to mobile version