Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki

JYSK wycofuje się z Rosji

Dotychczas sklepy JYSK, od 3 marca 2022 roku, były w Rosji tymczasowo zamknięte

przez Redaktor
31 marca 2022
w Centra handlowe
0
salon jysk z szyldem marki

JYSK wycofuje się z Rosji

  • JYSK wycofuje się z Rosji
  • Sieć otworzy swoje sklepy, aby opróżnić je z asortymentu przez przeprowadzenie wyprzedaży
  • Rosyjscy pracownicy marki JYSK otrzymają wynagrodzenie według lokalnego prawa

JYSK, już oficjalnie, wycofuje się z Rosji. Wszystkie sklepy JYSK w Rosji pozostawały tymczasowo zamknięte od 3 marca 2022 roku. W chwili obecnej sieć podjęła decyzję o trwałym zawieszeniu działalności i wycofaniu się z rynku rosyjskiego.

JYSK wycofuje się z Rosji

Po czterech tygodniach tymczasowego zamknięcia, Zarząd JYSK podjął decyzję o stałym zamknięciu sklepów na tym rynku. To oznacza całkowite wycofanie się z Rosji.

Podobne artykuły

Sportowe marki wzmacniają ofertę Focus Mall Zielona Góra

VRG nastawia się na dobre pierwsze półrocze

PRCH: W kwietniu obroty i odwiedzalność centrów handlowych były wyższe niż przed pandemią

Triumph otworzył salon w CH Nowe Czyżyny

„Branża herbaty bąbelkowej jest obecnie bardzo dochodowym biznesem” – mówi Jakub Woźniczka, Crazy Bubble

Rozpoczęliśmy działania w Rosji, bo chcieliśmy przekazać naszą świetną ofertę rosyjskiej społeczności. Mieliśmy bardzo dobry start, za co bardzo dziękuje wszystkim zaangażowanym wówczas osobom. Jednak w obecnej sytuacji właściciele JYSK, jak i kadra zarządzająca nie widzą innej możliwości, jak zamknąć działalność na tym rynku – mówi Jan Bøgh, Prezes i Dyrektor Generalny JYSK.

W kolejnych krokach firma skontaktuje się z właścicielami budynków, w których zlokalizowane są rosyjskie sklepy w celu uzgodnienia uczciwych warunków zakończenia współpracy.

Przeczytaj także: JYSK poszerzy ofertę Galerii Fordon.

Kończąc działalność, sieć ponownie otworzy swoje sklepy w Rosji od 31 marca. Celem jest opróżnienie lokalizacji z asortymentu i przeprowadzenie wyprzedaży. Po tym działaniu sklepy zostaną zamknięte na stałe. Dotychczasowi pracownicy JYSK Rosja otrzymają wynagrodzenia zgodnie z obowiązującymi przepisami lokalnymi.

Nikt w Zarządzie JYSK nie czuje się dobrze w tej sytuacji, włączając mnie. Nie mamy jednak wątpliwości, że jest to słuszna decyzja. Dziękuje wszystkim naszym rosyjskim kolegom za ich dotychczasową pracę oraz zaangażowanie. Życzę im powodzenia w nadchodzących latach – mówi Jan Bøgh.

Tags: Jysk
ShareTweet

Podobne artykuły

Sportowe marki wzmacniają ofertę Focus Mall Zielona Góra
Centra handlowe

Sportowe marki wzmacniają ofertę Focus Mall Zielona Góra

VRG nastawia się na dobre pierwsze półrocze
Centra handlowe

VRG nastawia się na dobre pierwsze półrocze

PRCH: W kwietniu obroty i odwiedzalność centrów handlowych były wyższe niż przed pandemią
Centra handlowe

PRCH: W kwietniu obroty i odwiedzalność centrów handlowych były wyższe niż przed pandemią

Triumph otworzył salon w CH Nowe Czyżyny
Centra handlowe

Triumph otworzył salon w CH Nowe Czyżyny

„Branża herbaty bąbelkowej jest obecnie bardzo dochodowym biznesem” – mówi Jakub Woźniczka, Crazy Bubble
Centra handlowe

„Branża herbaty bąbelkowej jest obecnie bardzo dochodowym biznesem” – mówi Jakub Woźniczka, Crazy Bubble

Galeria Chełm podsumowuje pierwsze dwa lata działalności
Centra handlowe

Galeria Chełm podsumowuje pierwsze dwa lata działalności

Następny artykuł
outlet factory

Outlety Factory zdobyły Złote Godło Konsumenckie Lidera Jakości

Najnowsze informacje

Sportowe marki wzmacniają ofertę Focus Mall Zielona Góra

VRG nastawia się na dobre pierwsze półrocze

PRCH: W kwietniu obroty i odwiedzalność centrów handlowych były wyższe niż przed pandemią

Triumph otworzył salon w CH Nowe Czyżyny

„Branża herbaty bąbelkowej jest obecnie bardzo dochodowym biznesem” – mówi Jakub Woźniczka, Crazy Bubble

Answear.com z przychodami o 44 proc. większymi rdr. w I kw. 2022 r.

REKLAMA
ekoBiznes - Nowy serwis informacyjny

Śledź nas na:

Retail Journal

Wydawcą serwisu jest Tree Media Sp. z o. o. z siedzibą w Białymstoku, al. Tysiąclecia Państwa Polskiego 6, 15-111. Nr NIP 5423437801, REGON 389496703, KRS 0000912533.

Informacje prawne

  • Regulamin Serwisu
  • Regulamin Konta
  • Regulamin Newslettera
  • Polityka Prywatności

Kategorie

  • Artykuł sponsorowany
  • Bez kategorii
  • Centra handlowe
  • E-commerce
  • Food
  • Franczyza
  • Najemcy
  • Newsy
  • Parki handlowe
  • Sylwetki
  • Wywiady
  • Kontakt

© 2021 retailjournal.pl

Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • Kontakt
  • Polityka prywatności
  • Regulamin konta
  • Regulamin newslettera
  • Regulamin serwisu
  • Strona główna
  • testowa

© 2021 retailjournal.pl

W ramach strony internetowej wykorzystywane są pliki cookies w celu prawidłowego jej działania oraz w celach analitycznych. Szczegóły znajdują się w Polityce prywatności i plików cookies. Za pomocą plików cookies zbierane są informację, które stanowią bądź mogą stanowić dane osobowe. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Go to mobile version