Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki

Lidl został głównym najemcą Retail Park Dzierżoniów

Falcon Investment Management we współpracy z BOIG wybuduje w Dzierżoniowie największy retail park w regionie

przez Redakcja
20 kwietnia 2022
w Parki handlowe
0
Lidl został najemcą spożywczym Retail Park Dzierżoniów, panorama parku handlowego

Lidl został najemcą spożywczym Retail Park Dzierżoniów

Pierwszych klientów centrum powita w czwartym kwartale 2023 roku. Operatorem spożywczym Retail Park Dzirżoniów oraz jednym z kluczowych najemców będzie sieć Lidl, z którą inwestor podpisał w ostatnich dniach umowę najmu.

Jak zapowiadają inwestorzy, Retail Park Dzierżoniów ma być dominującym obiektem handlowym w regionie. Na powierzchni 14 tys. mkw. GLA znajdzie się ponad 20 sklepów. Wśród nich znane międzynarodowe marki tworzące bogatą ofertę handlowo-usługową. Wśród nich obecne będą m.in. Cropp, House, Sinsay, Rossmann, Pepco, RTV Euro AGD i Martes Sport. Ofertę spożywczą retail parku stworzy supermarket Lidl. Powierzchnia supermarketu wyniesie ok. 2 tys. mkw. Dla zmotoryzowanych klientów na terenie retail parku udostępniony zostanie parking na 400 pojazdów wyposażony m.in. w stanowiska do ładowania samochodów elektrycznych.

Podobne artykuły

W Okęcie Park otwarto salon Dealz

Martes Sport dołączył do grona najemców Go! Parku Handlowego w Jaśle

Trzy marki LPP wzbogaciły tenant-mix Galerii Maxim w Legionowie

Trei przygotowuje inwestycję w Ciechanowie

Sieć Neonet z pierwszym sklepem w Łomiankach

Przeczytaj także: Lidl przechodzi na zieloną energię

Pracujemy nad tym, aby Retail Park Dzierżoniów był główną destynacją zakupową dla Dzierżoniowa oraz całego powiatu dzierżoniowskiego. W tym kontekście wybór sieci Lidl jako operatora spożywczego był zupełnie naturalny. To jedna z najsilniejszych obecnie marek w swojej kategorii. W pozostałych branżach również stawiamy na najbardziej znane sieci. Proces komercjalizacji jest już na finalnym etapie. Dzięki podpisanej w ostatnich dniach umowie z siecią Lidl zbliżamy się do poziomu 70% podpisanych umów. Pozostała jeszcze wolna powierzchnia jest już zarezerwowana przez konkretnych najemców. Teraz trwa proces finalizowania umów najmu – mówi Jan Wciślak, Associate Director, BOIG. 

Inwestycja powstanie w południowej części miasta przy ul. Batalionów Chłopskich. Stanowi ona główną arterię komunikacyjną miasta i jest drogą wojewódzką (DW384) łączącą Dzierżoniów z Bielawą. W zasięgu obiektu znajdą się nie tylko mieszkańcy miasta, ale również Bielawy i części powiatu. Łącznie blisko 100 tys. potencjalnych klientów.

Inwestorem obiektu jest Retail Invest Sp. z o.o. Należy do grupy Falcon Investment Managament. Za koordynację budowy i komercjalizację obiektu odpowiada BOIG. Za projekt zaś studio MOFO Architekci.

Tags: Lidl
ShareTweet

Podobne artykuły

W Okęcie Park otwarto salon Dealz
Parki handlowe

W Okęcie Park otwarto salon Dealz

Martes Sport dołączył do grona najemców Go! Parku Handlowego
Parki handlowe

Martes Sport dołączył do grona najemców Go! Parku Handlowego w Jaśle

Trzy marki LPP znalazły się w Galerii Maxim
Centra handlowe

Trzy marki LPP wzbogaciły tenant-mix Galerii Maxim w Legionowie

Vendo Park Trei Real Estate widok z góry
Parki handlowe

Trei przygotowuje inwestycję w Ciechanowie

Neonet lada kasowa punkt obioru zamówień internetowych w parku handlowym w Łomiankach
Parki handlowe

Sieć Neonet z pierwszym sklepem w Łomiankach

Park handlowy Karuzela w Puławach jak wygląda
Parki handlowe

Budowa Karuzeli w Puławach zbliża się do końca

Następny artykuł
Polak prezesem Lidl Słowacja, wejście do sklepu Lidl

Polak został prezesem Lidl Słowacja

Najnowsze informacje

Sportowe marki wzmacniają ofertę Focus Mall Zielona Góra

VRG nastawia się na dobre pierwsze półrocze

PRCH: W kwietniu obroty i odwiedzalność centrów handlowych były wyższe niż przed pandemią

Triumph otworzył salon w CH Nowe Czyżyny

„Branża herbaty bąbelkowej jest obecnie bardzo dochodowym biznesem” – mówi Jakub Woźniczka, Crazy Bubble

Answear.com z przychodami o 44 proc. większymi rdr. w I kw. 2022 r.

REKLAMA
ekoBiznes - Nowy serwis informacyjny

Śledź nas na:

Retail Journal

Wydawcą serwisu jest Tree Media Sp. z o. o. z siedzibą w Białymstoku, al. Tysiąclecia Państwa Polskiego 6, 15-111. Nr NIP 5423437801, REGON 389496703, KRS 0000912533.

Informacje prawne

  • Regulamin Serwisu
  • Regulamin Konta
  • Regulamin Newslettera
  • Polityka Prywatności

Kategorie

  • Artykuł sponsorowany
  • Bez kategorii
  • Centra handlowe
  • E-commerce
  • Food
  • Franczyza
  • Najemcy
  • Newsy
  • Parki handlowe
  • Sylwetki
  • Wywiady
  • Kontakt

© 2021 retailjournal.pl

Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • Kontakt
  • Polityka prywatności
  • Regulamin konta
  • Regulamin newslettera
  • Regulamin serwisu
  • Strona główna
  • testowa

© 2021 retailjournal.pl

W ramach strony internetowej wykorzystywane są pliki cookies w celu prawidłowego jej działania oraz w celach analitycznych. Szczegóły znajdują się w Polityce prywatności i plików cookies. Za pomocą plików cookies zbierane są informację, które stanowią bądź mogą stanowić dane osobowe. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Go to mobile version