Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki

Answear.com wznowił działalność w Ukrainie

Spółka wznawia działalność po dwóch miesiącach nieobecności

przez Urszula Szewczyk
17 maja 2022
w E-commerce
0
Prezes Answear

Krzysztof Bajorek, Prezes Answear

Answear.com, wiodący e-commerce sprzedający modę w regionie Europy Środkowo-Wschodniej, wznowił działalność na rynku ukraińskim. Spółka po okresie testowych zamówień wznowiła regularną sprzedaż w całym kraju. Pominęła przy tym południowo-wschodnią część Ukrainy, gdzie ciągle trwają działania wojenne.

Answear.com wznowił działalność w Ukrainie

Answear.com po ponad dwóch miesiącach przestoju wraca z powrotem na rynek ukraiński. Spółka zaczęła obsługiwać zamówienia na terenie całego kraju, poza rejonami objętymi działaniami wojennymi. Na chwilę obecną firma realizuje jedynie przedpłacone zamówienia.

Podobne artykuły

BLIK podsumował rok 2021: blisko 113 mln przychodów

Marki CDRL dostępne na Modivo.pl i Amazon.de

RAPORT: polskie firmy chcą handlować online.  W polskim e-commerce B2B jest wciąż ogromny potencjał

Kubota udostępnia polskim klientom elastyczne płatności Klarny

Budowa nowego magazynu e-commerce LPP na Podkarpaciu na półmetku

Przeczytaj także: Wyniki Answear.com w I kwartale

Cieszymy się, że sytuacja za naszą wschodnią granicą uległa znacznej poprawie w ostatnich tygodniach. Widzimy, że zachodnia część kraju wraca stopniowo do normalności, ludzie zaczynają wracać do swoich codziennych obowiązków, życie zaczyna się powoli toczyć, tak jak przed wojną. Dlatego postanowiliśmy wznowić naszą działalność na rynku ukraińskim, tak jak zreszta namawiają do tego Ukraińskie władze. Na początku uruchomiliśmy sprzedaż testową, a teraz realizujemy regularne zamówienia. Widzimy zainteresowanie ze strony mieszkańców Ukrainy, jednak jest jeszcze zbyt wcześnie, żeby móc oceniać, w jakim stopniu wojna wpłynęła na zachowania konsumenckie mieszkańców Ukrainy – komentuje Krzysztof Bajołek, prezes zarządu Answear.com.

Answear.com angażuje się w pomoc Ukrainie

W pomoc mieszkańcom Ukrainy zaangażowała się cała Spółka. Answear.com do tej pory w różnej formie przekazał już kwotę ponad 830 tys. zł. Pomocy udzielono zarówno w formie darowizn pieniężnych, jak i pomocy rzeczowej w postaci ubrań dla uchodźców przybywających do Polski, czy transportów najbardziej potrzebnych rzeczy (m.in. śpiwory, power banki, bielizna termiczna) dystrybuowanych przez cały czas działające biuro Answear we Lwowie.

Pracownicy Answear.com włączyli się aktywnie w działania pomocowe, organizując noclegi, transport, jedzenie, czy pomagając w ośrodkach dla uchodżców, za co jestesmy im niezmiernie wdzięczni. Będziemy kontynuować naszą pomoc, 5% ze sprzedaży na Ukrainie w ciągu pierwszego miesiąca przekażemy na pomoc dla osób poszkodowanych w wyniku wojny w tym kraju. – dodaje

Tags: Answear.com
ShareTweet

Podobne artykuły

BLIK podsumował rok 2021: blisko 113 mln przychodów
E-commerce

BLIK podsumował rok 2021: blisko 113 mln przychodów

Marki CDRL dostępne na Modivo.pl i Amazon.de
E-commerce

Marki CDRL dostępne na Modivo.pl i Amazon.de

RAPORT: polskie firmy chcą handlować online.  W polskim e-commerce B2B jest wciąż ogromny potencjał
E-commerce

RAPORT: polskie firmy chcą handlować online.  W polskim e-commerce B2B jest wciąż ogromny potencjał

Kubota udostępnia polskim klientom elastyczne płatności Klarny
E-commerce

Kubota udostępnia polskim klientom elastyczne płatności Klarny

Budowa nowego magazynu e-commerce LPP na Podkarpaciu na półmetku
E-commerce

Budowa nowego magazynu e-commerce LPP na Podkarpaciu na półmetku

Glovo ma w Polsce ponad 10 tys. aktywnych partnerów
E-commerce

Glovo ma w Polsce ponad 10 tys. aktywnych partnerów

Następny artykuł
Sneaker Boyz powracają do centrum Avenida Poznań

Sneaker Boyz powracają do centrum Avenida Poznań

Najnowsze informacje

W Polsce 60 proc. konsumentów ocenia, że podwyżki cen nie do końca odzwierciedlają skalę inflacji

BIG InfoMonitor: Branża eventowa ruszyła z impetem, ale ciąży jej 360 mln zł zaległości wobec dostawców i banków

BLIK podsumował rok 2021: blisko 113 mln przychodów

Marki CDRL dostępne na Modivo.pl i Amazon.de

POLOmarket świętuje 25 lat obecności na rynku

Robociki w roli kuriera. Fit Cake inwestuje w innowacje

REKLAMA
ekoBiznes - Nowy serwis informacyjny

Śledź nas na:

Retail Journal

Wydawcą serwisu jest Tree Media Sp. z o. o. z siedzibą w Białymstoku, al. Tysiąclecia Państwa Polskiego 6, 15-111. Nr NIP 5423437801, REGON 389496703, KRS 0000912533.

Informacje prawne

  • Regulamin Serwisu
  • Regulamin Konta
  • Regulamin Newslettera
  • Polityka Prywatności

Kategorie

  • Artykuł sponsorowany
  • Bez kategorii
  • Centra handlowe
  • E-commerce
  • Food
  • Franczyza
  • Najemcy
  • Newsy
  • Parki handlowe
  • Sylwetki
  • Wywiady
  • Kontakt

© 2021 retailjournal.pl

Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • Kontakt
  • Polityka prywatności
  • Regulamin konta
  • Regulamin newslettera
  • Regulamin serwisu
  • Strona główna
  • testowa

© 2021 retailjournal.pl

W ramach strony internetowej wykorzystywane są pliki cookies w celu prawidłowego jej działania oraz w celach analitycznych. Szczegóły znajdują się w Polityce prywatności i plików cookies. Za pomocą plików cookies zbierane są informację, które stanowią bądź mogą stanowić dane osobowe. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Go to mobile version