Glosel otworzył punkt stacjonarny w Przemyślu
Omnikanałowe podejście do sprzedaży
Otwarcia stacjonarnych księgarni oraz punktów odbioru zamówień online w kolejnych miastach na terenie kraju to istotny aspekt strategii naszego biznesu. Dzięki niemu klienci zyskują jeszcze łatwiejszy dostęp do bogatego asortymentu naszych sklepów, a także możliwość bezpłatnego i ekspresowego odbioru zamówień – mówi Łukasz Kierus, prezes spółki Glosel, pod której parasolem działają marki, takie jak TaniaKsiazka.pl i Bee.pl.W planach na ten rok mamy dalszy rozwój sieci stacjonarnych księgarni TaniaKsiazka.pl. Na miejscu klienci znajdą oczywiście książki – od klasyków po nowości i debiuty młodych autorów, ale także artykuły szkolne, papiernicze, gry planszowe, puzzle, zabawki dla dzieci w różnym wieku oraz artykuły FMCG z szerokiej oferty Bee.pl – m.in. zdrową żywność czy kosmetyki. Na mapie Polski pojawią się także kolejne punkty odbioru zamówień składanych w księgarni internetowej TaniaKsiazka.pl oraz w sklepie internetowym Bee.pl – dodaje Kierus.
Glosel dynamicznie się rozwija i poszerza sieć punktów stacjonarnych
O Glosel sp. z o.o.
Glosel to firma specjalizująca się głównie w obszarach sprzedaży książek oraz produktów FMCG w internecie. Pod jej parasolem działają marki, takie jak TaniaKsiazka.pl i Bee.pl. Siedziba firmy mieści się w industrialnie urządzonym biurze w Białymstoku. Dodatkowo, spółka posiada ponad 8 tys. mkw. powierzchni magazynów w nowoczesnym kompleksie Panattoni Park, z którego realizuje zamówienia. Glosel zarządza także 10 księgarniami stacjonarnymi oraz posiada 11 partnerskich lokalizacji, w których można bezpłatnie odebrać zamówienia online.