Delikatesy Centrum otworzyły we Wrocławiu nowy autorski projekt supermarketu w odświeżonym formacie ReFresh. Nowe Delikatesy Centrum to koncept kompaktowego supermarketu z rozszerzoną strefą produktów świeżych. Jest w nim też oferta dań gorących, przygotowywanych codziennie w sklepie.
Delikatesy Centrum we Wrocławiu w najnowszym koncepcie ReFresh
Świeże spojrzenie na codzienne zakupy
Dostrzegamy potencjał na co najmniej kilkaset supermarketów w bardziej zaawansowanej specyfikacji – zarówno nowych, jak i powstałych w wyniku modernizacji obecnych sklepów w nowoczesnym formacie miejskim lub wiejskim. Takie Delikatesy Centrum będą atrakcyjnym modelem franczyzowym. Wszystko dzięki wiodącej ofercie produktów świeżych, w tym gorących, uzupełnionej o standardowy asortyment, kategorie przemysłowe, wybrane usługi, a także produkty lokalne – mówi Dariusz Stolarczyk, członek zarządu Eurocash.
Sklep we Wrocławiu jest platformą testową dla kilku rozwiązań, m.in. wysokiej jakości oferty gastronomicznej. Otwarcia kolejnych sklepów z innymi pilotażowymi inicjatywami planujemy w najbliższych miesiącach. Naszym celem jest wypracowanie konceptu franczyzowego supermarketu. Punkt przy ok. 400 m.kw. powierzchni handlowej będzie wiodącym sklepem w okolicy. W pewnym sensie centrum lokalnej społeczności. By to osiągnąć, sklep – poza odpowiednią lokalizacją – powinien poszerzyć ofertę o specyficzne rozwiązania convenience. Jeśli chodzi o misję tzw. codziennych zakupów. Delikatesy Centrum we Wrocławiu zostały otwarte miesiąc temu, tak że możemy wyciągnąć dopiero pierwsze wnioski. Myślę jednak, że jesteśmy już blisko takiego modelu.
Gotowanie w stylu convenience
Convenience w naszym wydaniu to nie są kanapki czy hot dogi. Podejmujemy się ambitnej próby stworzenia oferty wysokiej jakości dań gotowych. Zarówno gorących, jak i do wypieku w domu, które mają szansę wejść do codziennego menu naszych konsumentów. Inicjatywa Ogniem i Pieprzem po fazie testów będzie jednym z narzędzi oddanych w ręce franczyzobiorców. Zwiększy ona unikalność Delikatesów Centrum – dodaje Michał Groniewski, odpowiedzialny za rozwój konceptu sklepu.