Ekspansja na rynki zagraniczne to jeden ze strategicznych celów Modivo S.A. Należące do Spółki multibrandowe platformy sprzedażowe, są sukcesywnie uruchamiane w kolejnych krajach CEE. Onlinowy sklep z odzieżą, obuwiem i akcesoriami, zadebiutował na Łotwie pod lokalną domeną modivo.lv.
Dynamiczny rozwój e-commerce
Modivo zdecydowanie stawia na ekspansję zagraniczną
Specyfikę krajów bałtyckich obserwujemy już od wielu lat, choćby ze względu na naszą obecność na Litwie, gdzie eobuwie.pl funkcjonuje od 2017 r. Widzimy, że w tym regionie z roku na rok rośnie liczba osób kupujących przez Internet – dziś blisko 85 proc. tamtejszych konsumentów robi zakupy właśnie za pośrednictwem sieci – mówi Szymon Bujalski, Członek Zarządu Modivo S.A.
Rozszerzenie działalności na Łotwie
Niedawny debiut platformy eobuwie.pl na rynku łotewskim okazał się dużym sukcesem. Dlatego naszym kolejnym krokiem jest rozwój oferty z odzieżą i modnymi dodatkami. Wierzę, że dzięki intensywnej pracy całego zespołu oraz realizowanym kampaniom, które sukcesywnie przyciągają grupy nowych konsumentów, sprzedaż zaproponowanych przez nas produktów na platformie Modivo będzie systematycznie rosła – mówi Milena Brzuska, Manager ds. rozwoju rynków zagranicznych w Modivo S.A.