Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki

Lancerto zebrał ponad 43 tys. pozytywnych komentarzy

Marka stawia na budowanie pozytywnego wizerunku w sieci

przez Redakcja
6 czerwca 2022
w Centra handlowe, E-commerce
0
Lancerto zebrał 43. tys. pozytywnych komentarzy

Lancerto zebrał 43. tys. pozytywnych komentarzy

Marka Lancerto zebrała ponad 43 tys. pozytywnych komentarzy w sieci. Firma z dumą podsumowała efekty strategii budowania wizerunku. Oparła ją na wysokiej jakości produktach oraz profesjonnalnej obsłudze klienta. Jak informuje sieć, również w salonach stacjonarnych obsługa oceniana jest na wysokim poziomie.

Od momentu powstania Lancerto w 2008 roku, głównym założeniem było oparcie marki na dwóch filarach: produkcie wysokiej jakości i profesjonalnej obsłudze klienta. Taka strategia obowiązuje do dziś i procentuje. Efektem jest duża liczba pozytywnych recenzji klientów.

Podobne artykuły

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

Oferta dziecięca Tommy Hilfiger w Designer Outlet Warszawa

Pięciu nowych najemców dołącza do Galerii Mokotów

Wysokie pozycje w badaniach i rankingach tajemniczego klienta

Codziennie w salonach Lancerto w 32 miastach gości średnio 3 tys. osób. To ponad milion klientów każdego roku.

Przeczytaj także: Omnichannelowa rewolucja w CCC

Regularnie podnosimy kompetencje naszych pracowników. Wspieramy personel, zarówno
w zakresie szkoleń sprzedażowych, wiedzy produktowej, jak i visual merchandisingu. Nasi konsultanci w salonach potrafią profesjonalnie doradzić osobom o różnych potrzebach i gustach. Krawiectwo na miarę polega na indywidualnym podejściu do klienta, dostrzeżeniu specyficznych oczekiwań czy choćby doboru rozmiaru. Pracownicy Lancerto mają szeroką wiedzę w zakresie klasycznej mody męskiej i tradycyjnego doboru garderoby. Są też na bieżąco jeśli chodzi o najnowsze trendy
– mówi Michał Grochala, Brand Manager Lancerto.

Lancerto zbiera wyróżnienia za obsługę klienta

O wysokiej satysfakcji klientów i standardzie obsługi Lancerto świadczą liczne wyróżnienia w kolejnych latach funkcjonowania marki.

W 2015 roku Lancerto zajęło 1. miejsce w badaniach Daymaker Index, z którego wynikało, że klienci w sklepach marki obsługiwani są najlepiej spośród 820 badanych sklepów ze 164 sieci handlowych w 18 branżach.

Pozycję lidera jakości potwierdziło badanie obsługi w przymierzalniach – Daymaker Przymierzalnia 2019. 1. miejsce z wynikiem  92,9% pozytywnych ocen.

Podobnie było w 2020 roku kiedy Lancerto otrzymało najlepszy wynik obsługi 98,8% spośród wszystkich sieci sklepów odzieżowych (Daymaker Index 2020).

E-commerce bliski 100% satysfakcji

W sklepie internetowym Lancerto 99% z ponad 25 tys. klientów pozostawiło pozytywne oceny (wg. serwisu eKomi). Równocześnie  w agregatorze opinii Opineo.pl marka otrzymała  średnią ocen 4,9. Blisko 16,5 tys. klientów oceniło Lancerto pozytywnie. W 1,6 tys. konsumenckich opiniach zgromadzonych w Google Lancerto otrzymało 4,25 gwiazdki na 5 możliwych. Tu również ponad 95% to opinie pozytywne.

Podsumowując statystyki z samej sieci – razem to ponad 43 tys. pozytywnych opinii.

Oprac. su
Tags: lancerto
ShareTweet

Podobne artykuły

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?
Centra handlowe

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?
Centra handlowe

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?
Centra handlowe

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

Oferta dziecięca Tommy Hilfiger  w Designer Outlet Warszawa
Centra handlowe

Oferta dziecięca Tommy Hilfiger w Designer Outlet Warszawa

Pięciu nowych najemców dołącza do Galerii Mokotów
Centra handlowe

Pięciu nowych najemców dołącza do Galerii Mokotów

E-commerce powoli hamuje – eksperci komentują
E-commerce

E-commerce powoli hamuje – eksperci komentują

Następny artykuł
Kaufland zmodernizował swój sklep w Brodnicy

Kaufland zmodernizował swój sklep w Brodnicy

Najnowsze informacje

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

Oferta dziecięca Tommy Hilfiger w Designer Outlet Warszawa

Pięciu nowych najemców dołącza do Galerii Mokotów

E-commerce powoli hamuje – eksperci komentują

REKLAMA
ekoBiznes - Nowy serwis informacyjny

Śledź nas na:

Retail Journal

Wydawcą serwisu jest Tree Media Sp. z o. o. z siedzibą w Białymstoku, al. Tysiąclecia Państwa Polskiego 6, 15-111. Nr NIP 5423437801, REGON 389496703, KRS 0000912533.

Informacje prawne

  • Regulamin Serwisu
  • Regulamin Konta
  • Regulamin Newslettera
  • Polityka Prywatności

Kategorie

  • Artykuł sponsorowany
  • Bez kategorii
  • Centra handlowe
  • E-commerce
  • Food
  • Franczyza
  • Najemcy
  • Newsy
  • Parki handlowe
  • Sylwetki
  • Wywiady
  • Kontakt

© 2021 retailjournal.pl

Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • Kontakt
  • Polityka prywatności
  • Regulamin konta
  • Regulamin newslettera
  • Regulamin serwisu
  • Strona główna
  • testowa

© 2021 retailjournal.pl

W ramach strony internetowej wykorzystywane są pliki cookies w celu prawidłowego jej działania oraz w celach analitycznych. Szczegóły znajdują się w Polityce prywatności i plików cookies. Za pomocą plików cookies zbierane są informację, które stanowią bądź mogą stanowić dane osobowe. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Go to mobile version