Marka Lancerto zebrała ponad 43 tys. pozytywnych komentarzy w sieci. Firma z dumą podsumowała efekty strategii budowania wizerunku. Oparła ją na wysokiej jakości produktach oraz profesjonnalnej obsłudze klienta. Jak informuje sieć, również w salonach stacjonarnych obsługa oceniana jest na wysokim poziomie.
Od momentu powstania Lancerto w 2008 roku, głównym założeniem było oparcie marki na dwóch filarach: produkcie wysokiej jakości i profesjonalnej obsłudze klienta. Taka strategia obowiązuje do dziś i procentuje. Efektem jest duża liczba pozytywnych recenzji klientów.
Wysokie pozycje w badaniach i rankingach tajemniczego klienta
Codziennie w salonach Lancerto w 32 miastach gości średnio 3 tys. osób. To ponad milion klientów każdego roku.
Przeczytaj także: Omnichannelowa rewolucja w CCC
Regularnie podnosimy kompetencje naszych pracowników. Wspieramy personel, zarówno
w zakresie szkoleń sprzedażowych, wiedzy produktowej, jak i visual merchandisingu. Nasi konsultanci w salonach potrafią profesjonalnie doradzić osobom o różnych potrzebach i gustach. Krawiectwo na miarę polega na indywidualnym podejściu do klienta, dostrzeżeniu specyficznych oczekiwań czy choćby doboru rozmiaru. Pracownicy Lancerto mają szeroką wiedzę w zakresie klasycznej mody męskiej i tradycyjnego doboru garderoby. Są też na bieżąco jeśli chodzi o najnowsze trendy – mówi Michał Grochala, Brand Manager Lancerto.
Lancerto zbiera wyróżnienia za obsługę klienta
O wysokiej satysfakcji klientów i standardzie obsługi Lancerto świadczą liczne wyróżnienia w kolejnych latach funkcjonowania marki.
W 2015 roku Lancerto zajęło 1. miejsce w badaniach Daymaker Index, z którego wynikało, że klienci w sklepach marki obsługiwani są najlepiej spośród 820 badanych sklepów ze 164 sieci handlowych w 18 branżach.
Pozycję lidera jakości potwierdziło badanie obsługi w przymierzalniach – Daymaker Przymierzalnia 2019. 1. miejsce z wynikiem 92,9% pozytywnych ocen.
Podobnie było w 2020 roku kiedy Lancerto otrzymało najlepszy wynik obsługi 98,8% spośród wszystkich sieci sklepów odzieżowych (Daymaker Index 2020).
E-commerce bliski 100% satysfakcji
W sklepie internetowym Lancerto 99% z ponad 25 tys. klientów pozostawiło pozytywne oceny (wg. serwisu eKomi). Równocześnie w agregatorze opinii Opineo.pl marka otrzymała średnią ocen 4,9. Blisko 16,5 tys. klientów oceniło Lancerto pozytywnie. W 1,6 tys. konsumenckich opiniach zgromadzonych w Google Lancerto otrzymało 4,25 gwiazdki na 5 możliwych. Tu również ponad 95% to opinie pozytywne.
Podsumowując statystyki z samej sieci – razem to ponad 43 tys. pozytywnych opinii.