Grupa CDRL, właściciel odzieżowej marki dziecięcej Coccodrillo, poszerza dostępność swoich produktów – zarówno w internecie jak i stacjonarnie. W ostatnim czasie firma nawiązała współpracę z nowymi platformami marketplace. Otwartych zostało też 5 nowych sklepów stacjonarnych i 12 nadmorskich salonów sezonowych.
Coccodrillo otwiera się na sklepy typu marketplace – Modivo.pl i Amazon.de
Produkty Coccodrillo są już dostępne na platformach platformie Modivo.pl oraz Amazon.de. Marka brała również udział w majowej kampanii sprzedażowej na Limango.pl. Dodatkowo, firma CDRL rozpoczęła dystrybucję produktów marki Lemon na platformie Allegro.
Działamy w modelu omnichannel. Systematycznie powiększamy sieć sprzedaży Coccodrilllo i działamy przy tym wielokanałowo – zarówno poszerzając współpracę z nowymi platformami internetowymi, ale też nie zapominamy o tradycyjnych sieciach sprzedaży. Otworzyliśmy 5 nowych sklepów stacjonarnych, sukcesem sprzedażowym są także letnie salony stacjonarne, których mamy w tym roku 12. Wychodząc naprzeciw potrzebom klientów, uruchomiliśmy również usługę click&collect – mówi Tomasz Przybyła, wiceprezes CDRL.
Coccodrillo rozwija sieć sklepów stacjonarnych
Nowe sklepy franczyzowe marki Coccodrillo zostały otwarte w Gorzowie Wielkopolskim, Staszowie, Radzyminie, Makowie Mazowieckim oraz Tomaszowie Lubelskim. Sezonowe salony Coccodrillo można znaleźć w nadmorskich miejscowościach takich jak: Dźwirzyno, Hel, Jarosławiec, Jastarnia, Karwia, Krynica Morska, Łeba, Niechorze, Rewal, Rowy, Sabrinowo, Ustronie Morskie.
Oprac. su