Zmodernizowany i powiększony wiosną flagowy salon Tommy Hilfiger w Designer Outlet Warszawa poszerza swoją ofertę o kolekcje dla najmłodszych.
Ten największy w Polsce sklep outletowy Tommy Hilfiger od dawna ma swoich wiernych klientów i prężnie się rozwija. Wiosną znacznie powiększył powierzchnię lokalu, który został zaaranżowany według nowego konceptu handlowego marki. Już widać, że wprowadzone rozwiązania przestrzenne i technologiczne ułatwiają zakupy klientom, a obsłudze zarządzanie stanami magazynowymi i szybką reakcję na zapytania i potrzeby kupujących.
Latem, w nowoczesnym salonie pojawiła się nowa strefa eksponująca ofertę dziecięcą, której dotąd nie było w propozycji outletowej marki.
Polacy bardzo cenią sobie jakość i rozpoznawalny design tego amerykańskiego producenta. Tommy Hilfiger jest brandem pożądanym i lubianym wśród naszych klientów, a sklep generuje znaczny ruch zakupowy i rozwija się wraz z naszym centrum. Wprowadzenie kolekcji dziecięcej jest naturalnym krokiem w tym procesie. Bardzo nas cieszy kolejna marka, w której ofercie znalazły się propozycje dla najmłodszych – mówi Katarzyna Ciemińska, Centre Manager Designer Outlet Warszawa, ROS Retail Outlet Shopping.
Kolekcje Tommy Hilfiger dla dzieci to połączenie amerykańskiej klasyki z niewymuszonym luzem i wygodą mody streetwear.