Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki

Salony Agata nie zwalniają tempa. Znany projektant w kampanii marki

Reklamy Salonów Agata z Małgorzatą Sochą i Ewą Kasprzyk w rolach Synowej i Teściowej zna cała Polska

przez Redakcja
23 sierpnia 2022
w Centra handlowe
0
Salon Agata

Salon Agata

Podobne artykuły

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

Oferta dziecięca Tommy Hilfiger w Designer Outlet Warszawa

Pięciu nowych najemców dołącza do Galerii Mokotów

Do ambasadorek marki  Agata dołącza znany i ceniony projektant wnętrz Tomasz Pągowski. Teściowa i Synowa – po tym, jak same się urządziły – obserwując Tomasza postanawiają również… urządzać innych.

„W Salonach Agata dla każdego coś: polecają projektanci” – taka big idea przyświeca najnowszej kampanii marki. Urządzanie wnętrz to ekscytujący i przyjemny czas, ale z pewnością jest nie lada wyzwaniem. Każdy szczegół odgrywa bardzo dużą rolę, a wszystkie elementy muszą ze sobą współgrać. Całe mnóstwo mebli oraz artykułów wyposażenia w różnych stylach można znaleźć w Salonach Agata. Odpowiednie połączenie ich ze sobą gwarantuje nie tylko wspaniały wygląd, ale także oddaje indywidualny charakter domowników.
Tomasz Pągowski

Synowa i Teściowa „robią dizajn!”

Przez ostatnie dwa lata Gośka i Teściowa bawiły widzów perypetiami związanymi z urządzaniem swoich wnętrz. Teraz, kiedy obie już na dobre się urządziły, wpadają na dosyć nietypowy pomysł – chcą zostać projektantkami i pomóc innym tworzyć wyjątkowe, domowe przestrzenie. Samozwańcze projektantki będą uważnie przyglądać się i naśladować prawdziwego profesjonalistę, czyli Tomasza Pągowskiego. Projektant dołącza do Małgorzaty Sochy i Ewy Kasprzyk jako charyzmatyczny „konkurent” Synowej i Teściowej, dzielący się swoją ekspercką wiedzą w zakresie aranżacji wnętrz z klientami salonu.

Tomasz Pągowski – ekspert w dziedzinie dizajnu

Wybór trzeciego Ambasadora Salonów Agata nie był przypadkowy – Tomasz Pągowski to znany ekspert w dziedzinie designu, którego sympatią obdarzyli m.in. widzowie kilku programów telewizyjnych o metamorfozach wnętrz. Projektant stworzył wraz z aktorkami udane trio, które obserwować będzie można w kolejnych odsłonach kampanii.

Salony Agata oferują meble i artykuły wyposażenia wnętrz w różnych stylach, a przy tym przystępne cenowo – szczególnie do tego ostatniego aspektu przywiązujemy dużą wagę, myśląc o naszych Klientach. Z tego powodu chcemy podkreślić, że każdy, dosłownie każdy może w naszych salonach znaleźć coś dla siebie. Nierzadko profesjonalni projektanci polecają produkty dostępne w naszej sieci, a wyrazem tego jest obecność Tomasza Pągowskiego w naszej kampanii. Gośka i Teściowa oraz Tomasz to dwa, a nawet trzy żywioły – mówi Krzysztof Wadas, dyrektor ds. marketingu Salonów Agata.                                                                                                                                                                        Badania wskazują, że nasze reklamy są bardzo lubiane przez Polaków. Wierzymy, że w nowej odsłonie kampanii Klienci zobaczą nie tylko zabawne historie, ale także zauważą jak bardzo Salony Agata zmieniły się w ostatnich latach i jak wiele mają do zaoferowania zarówno pod kątem asortymentu, jak i wyjątkowych promocji – dodaje Wadas.

Nowa kreacja Salonów Agata obejmuje spoty telewizyjne i radiowe, a także dedykowane kreacje video do internetu, displaye oraz materiały POS. Za kreację odpowiada agencja PZL, za realizację dom produkcyjny Film Republic. Za zakup czasu reklamowego w telewizji nadal dokonuje w imieniu marki dom mediowy Spark Foundry. Za działania PR z zakresu media relations odpowiada Big Picture.
Spotom telewizyjnym towarzyszy akcja promocyjna na wszystkie produkty z oferty sieci – „Rabaty do 20% albo 20 rat 0% bez dodatkowych kosztów”, która potrwa do 3 września.
Tags: Agata
ShareTweet

Podobne artykuły

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?
Centra handlowe

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?
Centra handlowe

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?
Centra handlowe

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

Oferta dziecięca Tommy Hilfiger  w Designer Outlet Warszawa
Centra handlowe

Oferta dziecięca Tommy Hilfiger w Designer Outlet Warszawa

Pięciu nowych najemców dołącza do Galerii Mokotów
Centra handlowe

Pięciu nowych najemców dołącza do Galerii Mokotów

Designer Outlet Warszawa
Centra handlowe

Centra Designer Outlet podsumowują swoje działania w zakresie ESG

Następny artykuł
E-commerce powoli hamuje – eksperci komentują

E-commerce powoli hamuje - eksperci komentują

Najnowsze informacje

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

Oferta dziecięca Tommy Hilfiger w Designer Outlet Warszawa

Pięciu nowych najemców dołącza do Galerii Mokotów

E-commerce powoli hamuje – eksperci komentują

REKLAMA
ekoBiznes - Nowy serwis informacyjny

Śledź nas na:

Retail Journal

Wydawcą serwisu jest Tree Media Sp. z o. o. z siedzibą w Białymstoku, al. Tysiąclecia Państwa Polskiego 6, 15-111. Nr NIP 5423437801, REGON 389496703, KRS 0000912533.

Informacje prawne

  • Regulamin Serwisu
  • Regulamin Konta
  • Regulamin Newslettera
  • Polityka Prywatności

Kategorie

  • Artykuł sponsorowany
  • Bez kategorii
  • Centra handlowe
  • E-commerce
  • Food
  • Franczyza
  • Najemcy
  • Newsy
  • Parki handlowe
  • Sylwetki
  • Wywiady
  • Kontakt

© 2021 retailjournal.pl

Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • Kontakt
  • Polityka prywatności
  • Regulamin konta
  • Regulamin newslettera
  • Regulamin serwisu
  • Strona główna
  • testowa

© 2021 retailjournal.pl

W ramach strony internetowej wykorzystywane są pliki cookies w celu prawidłowego jej działania oraz w celach analitycznych. Szczegóły znajdują się w Polityce prywatności i plików cookies. Za pomocą plików cookies zbierane są informację, które stanowią bądź mogą stanowić dane osobowe. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Go to mobile version