Oferta należącej do EPP i Echo Investment warszawskiej Galerii Młociny powiększyła się o trzech nowych najemców. W centrum handlowym zostały otwarte: salon odzieżowy Pitbull (114 mkw.), drogeria Super-Pharm (354 mkw.) i sklep z akcesoriami do urządzeń mobilnych KIWI (65 mkw.).
Salon Pitbull znajduje się na pierwszym piętrze centrum handlowego. Na miłośników ulicznego stylu czeka tam szeroki asortyment odzieży sportowej i treningowej z charakterystycznym logo. W nowej Super-Pharm, zlokalizowanej na parterze Galerii Młociny, klienci znajdą bogaty wybór markowych kosmetyków i produktów do makijażu. Koncept jest połączeniem drogerii, perfumerii oraz dermokosmetyków. Trzeci nowy najemca – KIWI – w lokalu na parterze przygotował wybór akcesoriów do smartfonów i tabletów. Punkt zapewnia również serwis urządzeń mobilnych i laptopów.
Cieszymy się, że najemcy rozwijając swoje sieci stawiają na Młociny. Unikalna i dobrze zaplanowana oferta pozwala nam konkurować na wymagającym, warszawskim rynku. Pitbull to kolejny – po Modivo i największym w kraju sklepie eobuwie.pl – mocny atut modowy w Galerii Młociny. Ta znana marka świetnie uzupełnia dobór najemców centrum, obejmujący najpopularniejsze marki sieciowe i unikatowe koncepty. Do szerokiego grona drogerii dołączyła, mająca wiernych fanów, Super-Pharm, a uzupełniający naszą ofertę sklep i serwis elektroniki mobilnej KIWI dodatkowo zachęca klientów do odwiedzania naszej galerii – stwierdza Monika Gogacz, dyrektor Galerii Młociny.
Galeria Młociny to około 85 000 mkw. powierzchni najmu, która mieści ponad 200 sklepów i blisko 50 restauracji oraz kawiarni. W obiekcie znajduje się też 6 000 mkw. biur, centrum medyczne, miejsca zabaw dla dzieci, klub fitness i pierwsze na Bielanach wielosalowe kino. Wśród renomowanych marek obecnych w Galerii Młociny można wymienić m.in. grupę Inditex (Zara, Zara Home, Oysho, Massimo Dutti, Bershka, Stradivarius, Pull&Bear), H&M, Van Graff, TK Maxx, C&A, CCC, Media Markt czy RTV Euro AGD. Swoje premierowe sklepy otworzyły tu też m.in. takie marki jak Gagliardi, sloggi, Mayoral i Modivo, a wkrótce otworzy się pierwszy w Polsce salon Primark. W Galerii Młociny zadebiutowały też koncepty gastronomiczne, do tej pory niewystępujące w tradycyjnych centrach handlowych – m.in. Buenavista, Food by Ann, Sobremesa i Zushi Sushi.
Galerię Młociny wyróżnia nowatorskie podejście w projektowaniu miejsc spotkań, rozrywki i gastronomii. Przestrzeń restauracyjna i rozrywkowa – zajmująca cały poziom +2 i połączona z zielonym ogrodem na dachu – została podzielona na różne strefy funkcjonalne. Architekci z renomowanego studia Broadway Malyan przenieśli na Bielany atmosferę przytulnych knajpek, ulicznej kuchni i swobodnego jedzenia na mieście, a także posiłków na świeżym powietrzu, wśród zieleni. To pierwszy tego typu koncept w Polsce.
Inwestorami Galerii Młociny są spółki EPP (70 proc. udziałów) i Echo Investment (30 proc. udziałów). Pierwsza zarządza nowo otwartym kompleksem. Druga odpowiadała za proces deweloperski i najem.
EPP jest największym w Polsce właścicielem centrów handlowych pod względem posiadanej powierzchni najmu brutto (GLA). Portfel firmy obejmuje 32 projekty (25 handlowych, 6 biurowych oraz jeden wielofunkcyjny w trakcie planowania) o łącznej wartości ponad 2 mld euro i powierzchni najmu wynoszącej ponad milion mkw. Nieruchomości EPP są zlokalizowane są w polskich miastach o największym popycie konsumenckim i potencjale wzrostu.
EPP dąży do zapewnienia jak najwyższych stop zwrotów dla swoich udziałowców poprzez dostarczanie konsumentom unikalnych doświadczeń zakupowych, a najemcom atrakcyjnej powierzchni i innowacyjnych rozwiązań, które pomagają rozwijać ich biznes. Spółka, która działa według formuły REIT, notowana jest na giełdach w Johannesburgu (JSE) w Republice Południowej Afryki i Luksemburgu (LuxSE Euro MTF).
Echo Investment jest największym polskim deweloperem, z doświadczeniem w trzech sektorach rynku nieruchomości: mieszkaniowym, handlowo-usługowym oraz biurowym. Jako firma współodpowiedzialna za rozwój miast, Echo Investment angażuje się w duże miastotwórcze projekty łączące różne funkcje, jak Browary Warszawskie czy Fuzja w Łodzi. To miejsca, w których ludzie mogą pracować, mieszkać, bawić się i zaspokajać potrzeby dnia codziennego. Od 1996 roku Echo Investment jest notowane na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie. Zrealizowało już 174 projekty o łącznej powierzchni ponad 1,8 mln mkw. w kilkudziesięciu miastach Polski. Od 2019 roku głównymi akcjonariuszami Echo Investment S.A. są węgierski Wing IHC Zrt oraz partnerzy Griffin Real Estate