Bieliźniana marka sloggi otwiera w Polsce drugi salon pod własnym szyldem.
W ubiegły piątek (tj. 17 lipca br.) w zlokalizowanych w samym centrum Warszawy, Złotych Tarasach marka sloggi otworzyła swój drugi, monobrandowy salon. Pierwszy w Polsce sklep pod szyldem marki powstał w maju 2019 roku w Galerii Młociny w Warszawie.
Jesteśmy szczególnie dumni z faktu, że w tych trudnych czasach udało się nam z sukcesem otworzyć drugi salon własny sloggi w Polsce. Po pierwszym weekendzie możemy powiedzieć, że jest lepiej, niż zakładaliśmy i że była to dobra decyzja. Lokalizacja w samym sercu Warszawy jest odpowiedzią na pojawiające się głosy konsumentów, którym brakowało szerokiego wyboru produktów sloggi na wyciągnięcie ręki. Złote Tarasy są idealnym miejscem, aby po pracy, czy też podczas załatwiania codziennych spraw, zajrzeć i zaopatrzyć się we wszystkie potrzebne rzeczy, a komfortowa bielizna niewątpliwie do takich należy – udowodniły nam to ostatnie miesiące, które jeszcze mocniej zwróciły oczy konsumentów na wysokiej jakości artykuły wpływające pozytywnie na komfort naszego codziennego życia – mówi Anna Pazderska, Dyrektor Sprzedaży i Marketingu sloggi PL Hub.
Salon zlokalizowany jest na 1. piętrze, obok sklepu marki Inditex Pull&Bear.
Marka sloggi zapowiada dalszy rozwój sieci retail na polskim rynku. Jest to część globalnej strategii ekspansji marki. Aktualnie sloggi posiada 14 sklepów własnych na całym świecie m.in. na Węgrzech, w Grecji, we Włoszech czy w Japonii.