Sieć sklepów SPAR 19 sierpnia 2020 roku rozpoczyna nową akcję lojalnościową we wszystkich placówkach pod szyldem SPAR oraz Piotr i Paweł. W ramach programu klienci sklepów za specjalne znaczki otrzymywane po dokonaniu zakupów będą mogli zdobywać pluszaki. Strażnicy Świeżości – bo tak nazywa się grupa 8 bohaterów – pomogą dzieciom poznawać nowe smaki i walczyć z Omamiuszem, którego bronią są cukier, sól i węglowodany.
Klienci otrzymają specjalne karty kolekcjonerskie na znaczki – aby odebrać nagrodę muszą zebrać ich 50, by otrzymać pluszaka za 1 grosz lub skompletować 25 znaczków, by odebrać go za 19,99 zł. Maskotki można kupić także w cenie regularnej – za 49,99 zł. 1 znaczek to 30 zł wydane w sklepie SPAR lub Piotr i Paweł. Za zakup produktów Przyjaciół Strażników Świeżości klienci otrzymają dodatkowe znaczki.
Akcja lojalnościowa, w ramach której będzie można odebrać Strażników Świeżości – Pomidora Wizjana, Jabłko Pakusia, Paprykę Genia, Kiwi Wyjka, Ananasa Znikodema, Pomarańczę Dorcię, Czosnka Toperka oraz Gruszkę Uszkę – będzie trwać do 1 grudnia 2020 roku. Przewidziany jest także dodatkowy czas dwóch tygodni po zakończeniu akcji na odebranie nagrody.
Co tydzień w okresie trwania akcji w ofercie sklepów SPAR oraz Piotr i Paweł znajdzie się maksymalnie 9 różnych produktów Przyjaciół Strażników Świeżości – będą o nich informować m.in. plakaty, wobblery oraz specjalne oznaczenia stref produktów Przyjaciół.
Chcemy być wsparciem dla rodziców w kreowaniu zdrowych nawyków żywieniowych u dzieci. Od środy, 19 sierpnia, w sklepach naszej sieci będzie można kupować specjalne produkty ze strefy Przyjaciół Strażników Świeżości, za które nasi klienci otrzymają dodatkowe znaczki, by szybciej otrzymać wspaniałe maskotki w kształcie warzyw i owoców. Wierzymy, że wybrane artykuły spożywcze – które będą zmieniały się co tydzień – sprawią, że nasze pociechy będą chciały częściej sięgać po zdrowe produkty i próbować nowych smaków. Zapewniamy naszym klientom doświadczenia zakupowe na najwyższym poziomie – łącząc jednocześnie wysoką jakość produktów i świeżość z ich atrakcyjnymi cenami. Około 1/3 całego asortymentu sklepu stanowią produkty świeże. W sklepach SPAR nasi klienci znajdą wszystko, czego potrzebują na co dzień – i nie tylko – powiedział Rob Philipson, członek zarządu SPAR Group.
The SPAR Group Ltd. jest notowana na Giełdzie Papierów Wartościowych w Johannesburgu w RPA. W latach 60. firma stała się wyłącznym master franczyzodawcą SPAR w Republice Południowej Afryki. Obecnie The SPAR Group Ltd. działa również w innych krajach afrykańskich, w tym w Angoli, Zambii, Botswanie, Namibii, Mozambiku, Malawi, Lesotho, Suazi. Firma działa również w Irlandii, południowo-zachodniej Anglii, Szwajcarii i na Sri Lance.