Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki

Żabka liczy już ponad 8 500 sklepów

W pierwszym półroczu 2022 roku sieć otworzyła 577 placówek

przez Redakcja
4 sierpnia 2022
w Franczyza
0
Żabka otworzyła 8500 sklep

Żabka otworzyła 8500 sklep

Aktualnie z Żabką współpracuje ponad 7 200 franczyzobiorców. Sieć stara się upraszczać ich pracę, rozwijając narzędzia cyfrowe oraz optymalizując procesy związane z prowadzeniem sklepu.

Przeczytaj także: Cele dekarbonizacji Żabki

Podobne artykuły

90 sklepów sezonowych sieci Żabka działa w miejscowościach turystycznych

Sieć ABC nie zwalnia tempa – otworzyła już 1000 sklep w nowej formule

POLOmarket świętuje 25 lat obecności na rynku

Grupa Żabka podsumowuje realizację Strategii Odpowiedzialności za 2021 rok

Salad Story otworzy 16 nowych restauracji

Kontynuujemy nasz rozwój – nie tylko otwieramy kolejne placówki, ale też inwestujemy w nowe formaty sklepów, doskonalimy ofertę franczyzową oraz innowacyjne rozwiązania. Nasza sieć liczy już ponad 8500 sklepów, a nowe placówki uruchamiamy w miejscach, które pozwalają nam być jak najbliżej klientów. W portfolio mamy różne typy sklepów: w biurowcach, punktach tranzytowych, lokalizacjach trafficowych czy na stacji benzynowej. Jednocześnie realizujemy szereg projektów, wpisujących się w naszą Strategię Odpowiedzialności, której jednym z głównych obszarów jest podniesienie poziomu satysfakcji franczyzobiorców ze współpracy z nami – mówi Adam Manikowski, Dyrektor Zarządzający Żabka Polska.

Żabka otwiera się także w miejscowościach poniżej 50 tys. mieszkańców

Żabka otwiera swoje placówki nie tylko w aglomeracjach i dużych miastach, ale też w miejscowościach poniżej 50 tys. mieszkańców. W wielu z nich wcześniej nie było Żabki – tak, jak w Boguchwałowicach (woj. śląskie), gdzie zlokalizowany jest 8500 sklep. Boguchwałowice to wieś nad Zalewem Przeczycko-Siewierskim, oddalona ok. 35 km od Katowic. Mieszkają tu 752 osoby, co oznacza, że aktualnie jest to najmniejsza miejscowość, w której uruchomiono sklep sieci Żabka. Franczyzobiorca Mateusz Karcz jest zadowolony z takiej lokalizacji punktu.

Sklep prowadzony w najmniejszej jak dotąd miejscowości w Polsce, to dla mnie ogromne wyzwanie, ale jeszcze większa szansa. Pochodzę z małej miejscowości i doceniam wielki potencjał tego typu miejsc, zwłaszcza w kontekście prowadzenia sklepu. Niewielka miejscowość to zaufani i stali klienci, którzy budują lokalną społeczność. Z drugiej strony mój sklep położony jest przy dość ruchliwej trasie, drodze przelotowej pomiędzy ważnymi miastami województwa, w bliskiej odległości od popularnego zalewu. W tym upatruję dużą szansę na powodzenie mojej Żabki i liczne odwiedziny klientów i turystów – przyznaje Mateusz Karcz.

Nowe formaty sklepów

W portfolio Żabki są różne formaty sklepów. W pierwszej połowie tego roku Żabka zadebiutowała z automatem vendingowym w jednym z prywatnych szpitali w Warszawie, a także zaprezentowała zupełnie nowy koncept – wyspę handlową dla galerii handlowych. Jak co roku, sieć otworzyła także sklepy sezonowe – w czasie wakacji działa 90 placówek w miejscowościach turystycznych. W Polskę ruszyły również mobilne Żabki, które pojawią się m.in. na koncertach Męskiego Grania w 8 miastach Polski.

Uzupełnieniem oferty sieci są bezobsługowe sklepy autonomiczne – aktualnie działa już 50 Żabek Nano, czyli innowacyjnych placówek wspieranych przez sztuczną inteligencję, co czyni Grupę Żabka największą w Europie siecią sklepów autonomicznych.

Żabka usprawnia pracę franczyzobiorców

Jednocześnie sieć dokonała wielu inwestycji w rozwiązania technologiczne, mające usprawnić pracę franczyzobiorców. W Smart Żabce działającej przy ul. Półwiejskiej w Poznaniu testuje np.: czujniki zalania, automatyczny pomiar temperatury w sklepie, pomiar zużycia energii czy komunikację na słuchawki. Rozwiązania te uwalniają czas franczyzobiorców, pozwalają skupić się na obsłudze klienta, a przy tym są przyjazne planecie. Po przeanalizowaniu wyników, Żabka planuje wybrać najbardziej efektywne rozwiązania i zaadaptować je w większej liczbie placówek.

W pierwszej połowie tego roku, we wszystkich Żabkach, zostały także zainstalowane dualne kasy samoobsługowe – co czyni Żabkę jedną z największych sieci z liczbą kas samoobsługowych w Europie. Dzięki dostępności tego typu nowoczesnych kas, personel sklepu może skupić się np. na podnoszeniu jakości obsługi klientów lub pozostałych obowiązkach, a klienci mogą być obsłużeni szybciej.

Sieć logistyczna w rozbudowie

Żabka cały czas rozwija również sieć logistyczną – k. Radzymina pod Warszawą buduje jeden z najbardziej zaawansowanych technologicznie magazynów w tej części Europy. Dzięki zastosowaniu odnawialnych zeroemisyjnych źródeł energii, tj. paneli fotowoltaicznych na dachu i jednostek trigeneracji, magazyn będzie w 100% samowystarczalny w zakresie zapotrzebowania na energię elektryczną.

W czerwcu br. Żabka weszła w kolejny etap działań zmierzających do uruchomienia obiektu – rozpoczęła rekrutację pracowników. Dzięki tej inwestycji pracę w regionie znajdzie ponad 600 osób – zatrudnionych bezpośrednio przez Żabkę lub we współpracujących z nią firmach.

Tags: Żabka
ShareTweet

Podobne artykuły

90 sklepów sezonowych sieci Żabka działa w miejscowościach turystycznych
Franczyza

90 sklepów sezonowych sieci Żabka działa w miejscowościach turystycznych

Sieć ABC nie zwalnia tempa – otworzyła już 1000 sklep w nowej formule
Franczyza

Sieć ABC nie zwalnia tempa – otworzyła już 1000 sklep w nowej formule

POLOmarket świętuje 25 lat obecności na rynku
Franczyza

POLOmarket świętuje 25 lat obecności na rynku

Grupa Żabka podsumowuje realizację Strategii Odpowiedzialności za 2021 rok
Franczyza

Grupa Żabka podsumowuje realizację Strategii Odpowiedzialności za 2021 rok

Salad Story otworzy 16 nowych restauracji
Franczyza

Salad Story otworzy 16 nowych restauracji

Na rynku pojawiła się BuBu Bubble Tea – czyli nowa franczyza od Multi Ice Group
Centra handlowe

Na rynku pojawiła się BuBu Bubble Tea – czyli nowa franczyza od Multi Ice Group

Następny artykuł
Oddaj, nie wyrzucaj! CCC i InPost zachęcają: daj swoim butom i ubraniom drugie życie

Oddaj, nie wyrzucaj! CCC i InPost zachęcają: daj swoim butom i ubraniom drugie życie

Najnowsze informacje

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

Oferta dziecięca Tommy Hilfiger w Designer Outlet Warszawa

Pięciu nowych najemców dołącza do Galerii Mokotów

E-commerce powoli hamuje – eksperci komentują

REKLAMA
ekoBiznes - Nowy serwis informacyjny

Śledź nas na:

Retail Journal

Wydawcą serwisu jest Tree Media Sp. z o. o. z siedzibą w Białymstoku, al. Tysiąclecia Państwa Polskiego 6, 15-111. Nr NIP 5423437801, REGON 389496703, KRS 0000912533.

Informacje prawne

  • Regulamin Serwisu
  • Regulamin Konta
  • Regulamin Newslettera
  • Polityka Prywatności

Kategorie

  • Artykuł sponsorowany
  • Bez kategorii
  • Centra handlowe
  • E-commerce
  • Food
  • Franczyza
  • Najemcy
  • Newsy
  • Parki handlowe
  • Sylwetki
  • Wywiady
  • Kontakt

© 2021 retailjournal.pl

Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • Kontakt
  • Polityka prywatności
  • Regulamin konta
  • Regulamin newslettera
  • Regulamin serwisu
  • Strona główna
  • testowa

© 2021 retailjournal.pl

W ramach strony internetowej wykorzystywane są pliki cookies w celu prawidłowego jej działania oraz w celach analitycznych. Szczegóły znajdują się w Polityce prywatności i plików cookies. Za pomocą plików cookies zbierane są informację, które stanowią bądź mogą stanowić dane osobowe. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Go to mobile version