Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki

Salon Carry w Nowych Bielawach przeszedł metamorfozę

przez Urszula Szewczyk
24 września 2021
w Centra handlowe, Newsy
0

Jeden z kluczowych najemców Nowych Bielaw przywita klientów w nowym kształcie. Marka odzieżowa Carry właśnie przeszła metamorfozę swojego salonu.

Carry jest jednym z kluczowych i jednocześnie największych najemców segmentu modowego toruńskiej galerii, zajmujący lokal o powierzchni blisko 810 m kw.

Podobne artykuły

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

Oferta dziecięca Tommy Hilfiger w Designer Outlet Warszawa

Pięciu nowych najemców dołącza do Galerii Mokotów

Salon Carry jest jedną z ulubionych destynacji zakupowych naszych klientów, szczególnie tych interesujących się modą. Jesienią zeszłego roku marka zdecydowała się pozostać w naszej ofercie na kolejne lata, z kolei teraz podjęła decyzję o modernizacji lokalu. To świadczy o zaufaniu do nas jako partnera biznesowego i dostrzeganiu pozycji, jaką Nowe Bielawy ugruntowały sobie na lokalnym rynku – informuje Marta Drzewiecka, Portfolio Property & Marketing Manager Newbridge Poland.

Lokal Carry po modernizacji jest już dostępny dla odwiedzających. Jak informują przedstawiciele marki, dotychczasowa lokalizacja salonu pozostała bez zmian, natomiast uzyskał on nową przestrzeń komercyjną. Marka modowa obecna w Nowych Bielawach od 2006 roku zdecydowała się na zmianę aranżacji wnętrz. Co nowego czeka na klientów?

Salon w wyniku remontu został w pełni dostosowany do najnowszych standardów sieci CARRY. Zunifikowane zostały między innymi meble, oświetlenie oraz sposoby ekspozycji kolekcji. Decyzja o remoncie była podyktowana chęcią zwiększenia komfortu naszych Klientów i dostarczenia im przyjemniejszych doświadczeń zakupowych poprzez wprowadzenie nowoczesnej, a zarazem minimalistycznej aranżacji wnętrz – mówi Adam Sobota, specjalista ds. marketingu w firmie CARRY.

W sklepach Carry znajdziemy ubrania w stylu casual dla kobiet, mężczyzn oraz dzieci, bieliznę, piżamy oraz dodatki. Marka funkcjonuje na polskim rynku od 20 lat i aktualnie posiada ponad 100 sklepów w całej Polsce.


Centrum Nowe Bielawy zlokalizowane jest we wschodniej części Torunia w pobliżu DK 15 i 80 oraz autostrady A1, niecałe 15 minut od Starego Miasta. Otwarty w 2002 roku obiekt ma powierzchnię ponad 24 tys. m kw. GLA i liczy sobie 70 sklepów, restauracji i punktów usługowych. Wśród kluczowych najemców znaleźć można m.in. Carrefour, Jysk, RTV Euro AGD, Douglas, home&you, Big Star, Carry, Rossmann,  Pepco i CCC. Zmotoryzowani mają tutaj do dyspozycji 1250 miejsc postojowych.

Blisko 60% klientów odwiedzających obiekt to dziś rodziny z dziećmi. Co roku zakupy robi tutaj ponad 4 miliony klientów. Centrum handlowe należy do portfolio Newbridge. Firma przejęła obiekt w styczniu 2018 roku. Zarządcą jest Apsys Polska S.A. / www.nowe-bielawy.pl

Newbridge Poland to spółka założona w 2015 roku przez międzynarodową grupę Somerston, skupiająca się na inwestowaniu w centra handlowe typy ‘convenience’ oraz parki handlowe.  Obecnie Newbridge jest właścicielem sześciu obiektów handlowych w Polsce: Centrum Nowe Czyżyny w Krakowie, Centrum Nowe Bielawy w Toruniu, Centrum Nowa Górna w Łodzi oraz Parków Handlowych Newbridge, zlokalizowanych w Grodzisku Mazowieckim, Włocławku i Namysłowie. Więcej informacji: newbridge.com.pl

Tags: Carrycentra handlowegalerie handloweretailretail journal
ShareTweet

Podobne artykuły

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?
Centra handlowe

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?
Centra handlowe

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?
Centra handlowe

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

Oferta dziecięca Tommy Hilfiger  w Designer Outlet Warszawa
Centra handlowe

Oferta dziecięca Tommy Hilfiger w Designer Outlet Warszawa

Pięciu nowych najemców dołącza do Galerii Mokotów
Centra handlowe

Pięciu nowych najemców dołącza do Galerii Mokotów

Salony Agata nie zwalniają tempa. Znany projektant w kampanii marki
Centra handlowe

Salony Agata nie zwalniają tempa. Znany projektant w kampanii marki

Następny artykuł
Szlezyngier_Magdalena_retail_journal

"Lipiec to kolejny miesiąc, który wskazuje, iż otwarcie gospodarki przywróciło optymizm wśród konsumentów" - mówi Magdalena Szlezyngier, DNB Bank Polska

Najnowsze informacje

Jak założyć sklep internetowy? Poznaj 10 praktycznych kroków

Jaki jest koszt założenia sklepu internetowego? Te elementy uwzględnij w kosztorysie

Handel omnichannel – czym jest i jakie są najczęstsze błędy przy wprowadzaniu tej strategii?

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

REKLAMA
ekoBiznes - Nowy serwis informacyjny

Śledź nas na:

Retail Journal

Wydawcą serwisu jest Tree Media Sp. z o. o. z siedzibą w Białymstoku, al. Tysiąclecia Państwa Polskiego 6, 15-111. Nr NIP 5423437801, REGON 389496703, KRS 0000912533.

Informacje prawne

  • Regulamin Serwisu
  • Regulamin Konta
  • Regulamin Newslettera
  • Polityka Prywatności

Kategorie

  • Artykuł sponsorowany
  • Bez kategorii
  • Centra handlowe
  • E-commerce
  • Food
  • Franczyza
  • Najemcy
  • Newsy
  • Parki handlowe
  • Sylwetki
  • Wywiady
  • Kontakt

© 2021 retailjournal.pl

Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • Kontakt
  • Polityka prywatności
  • Regulamin konta
  • Regulamin newslettera
  • Regulamin serwisu
  • Strona główna
  • testowa

© 2021 retailjournal.pl

W ramach strony internetowej wykorzystywane są pliki cookies w celu prawidłowego jej działania oraz w celach analitycznych. Szczegóły znajdują się w Polityce prywatności i plików cookies. Za pomocą plików cookies zbierane są informację, które stanowią bądź mogą stanowić dane osobowe. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Go to mobile version