Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki

Nowości w Bonarce: luksusowy W.Kruk w nowej odsłonie i włoskie smaki w Deli Pizza

przez Urszula Szewczyk
24 września 2021
w Centra handlowe, Newsy
0
Bonarka_W.Kruk_centra_handlowe_galerie_handlowe_retail_journal_3.jpg

Bonarka_W.Kruk_centra_handlowe_galerie_handlowe_retail_journal_3.jpg

W Bonarce w nowej aranżacji i lokalizacji premium klientom prezentuje się salon renomowanej marki jubilerskiej W.Kruk. Nowe miejsce na kulinarnej mapie Krakowa zyskali też wielbiciele włoskiej kuchni. To nowo otwarty w tym tygodniu lokal pod szyldem Deli Pizza.

Czołowe marki polskie i zagraniczne doceniają potencjał biznesowy Bonarki i inwestują w swoje sklepy na jej terenie. Wpisują się tym w rozwojowy trend obiektu, który przechodzi wieloaspektową modernizację. Dzięki niej Bonarka staje się jeszcze bardziej komfortowa, nowoczesna i efektowna – mówi Justyna Bartosz, Retail Asset Manager Nepirockcastle.

Jednym z ostatnio odnowionych salonów jest sklep renomowanej sieci W.Kruk (pow. 107 m kw.). Cechuje się on nowoczesnym designem oraz układem zapewniającym lepszą ekspozycję luksusowego asortymentu. Zyskał także bardziej optymalną lokalizację, w sąsiedztwie innych, niedawno otwartych salonów jubilerskich marek Apart i Jubitom. Warto dodać, że Apart również zmodernizował i powiększył swoje dwa istniejące salony w Bonarce – Apart (114 m kw.) i Apart Exclusive (172 m kw.).

Podobne artykuły

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

Oferta dziecięca Tommy Hilfiger w Designer Outlet Warszawa

Pięciu nowych najemców dołącza do Galerii Mokotów

Udoskonalenie branżowego rozlokowania sklepów w przestrzeni Bonarki to kolejna ze zmian, której korzyści już odczuwają zarówno klienci, jak i najemcy centrum – przekonuje Justyna Bartosz, Retail Asset Manager Nepirockcastle.

W krakowskiej Bonarce, pomimo specyficznego dla handlu – zwłaszcza gastronomii – okresu pandemii, otwierają się też nowe biznesy. Przykładem  jest otwarty w tym tygodniu na poziomie 1 lokal Deli Pizza, który cieszy miłośników kuchni włoskiej: pizzy, focacci, zapiekanek oraz świeżo parzonej kawy.


BONARKA I NEPI ROCKCASTLE PLC

Właściciel Bonarki NEPI Rockcastle plc jest inwestorem oraz deweloperem nieruchomości komercyjnych w Europie Środkowo-Wschodniej, którego akcje notowane są na Giełdzie Papierów Wartościowych w Johannesbur-gu oraz Amsterdamie. Znajduje się również w pierwszej dziesiątce firm z branży nieruchomości komercyjnych w kontynentalnej Europie pod względem wartości rynkowej. Firma posiada jeden z największych portfeli nieruchomości w Rumunii, Polsce oraz na Słowacji, a także wyraźnie zaznacza swoją obecność w Chorwacji, Czechach oraz Serbii.

Bonarka to wielofunkcyjne centrum miejskie, powstałe na obszarze 19 ha poprzemysłowych terenów dawnych zakładów chemicznych w krakowskiej dzielnicy Podgórze. Na ponad 92 tys. m2 powierzchni użytkowej znajduje się 230 punktów handlowo-usługowych i restauracji, w tym Auchan, Media Expert, TK Maxx oraz kino Cinema City – jeden z największych multipleksów kinowych w Polsce. Do dyspozycji klientów jest bezpłatny parking, mogący pomieścić 3200 samochodów. Ponadto na terenie Bonarki znajduje się jeden z pierwszych na świecie ośrodków edukacyjno-wychowawczych w centrum handlowym: „Siemacha Spot”. Zarządcą obiektu jest firma APSYS.

Tags: Bonarkacentra handlowegalerie handloweNepi Rockcastleretailretail journal
ShareTweet

Podobne artykuły

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?
Centra handlowe

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?
Centra handlowe

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?
Centra handlowe

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

Oferta dziecięca Tommy Hilfiger  w Designer Outlet Warszawa
Centra handlowe

Oferta dziecięca Tommy Hilfiger w Designer Outlet Warszawa

Pięciu nowych najemców dołącza do Galerii Mokotów
Centra handlowe

Pięciu nowych najemców dołącza do Galerii Mokotów

Salony Agata nie zwalniają tempa. Znany projektant w kampanii marki
Centra handlowe

Salony Agata nie zwalniają tempa. Znany projektant w kampanii marki

Następny artykuł
W Galerii Amber w Kaliszu zamknięto sklep E.Leclerc – dyrekcja wydała oświadczenie

W Galerii Amber w Kaliszu zamknięto sklep E.Leclerc - dyrekcja wydała oświadczenie

Najnowsze informacje

Jak założyć sklep internetowy? Poznaj 10 praktycznych kroków

Jaki jest koszt założenia sklepu internetowego? Te elementy uwzględnij w kosztorysie

Handel omnichannel – czym jest i jakie są najczęstsze błędy przy wprowadzaniu tej strategii?

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

REKLAMA
ekoBiznes - Nowy serwis informacyjny

Śledź nas na:

Retail Journal

Wydawcą serwisu jest Tree Media Sp. z o. o. z siedzibą w Białymstoku, al. Tysiąclecia Państwa Polskiego 6, 15-111. Nr NIP 5423437801, REGON 389496703, KRS 0000912533.

Informacje prawne

  • Regulamin Serwisu
  • Regulamin Konta
  • Regulamin Newslettera
  • Polityka Prywatności

Kategorie

  • Artykuł sponsorowany
  • Bez kategorii
  • Centra handlowe
  • E-commerce
  • Food
  • Franczyza
  • Najemcy
  • Newsy
  • Parki handlowe
  • Sylwetki
  • Wywiady
  • Kontakt

© 2021 retailjournal.pl

Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • Kontakt
  • Polityka prywatności
  • Regulamin konta
  • Regulamin newslettera
  • Regulamin serwisu
  • Strona główna
  • testowa

© 2021 retailjournal.pl

W ramach strony internetowej wykorzystywane są pliki cookies w celu prawidłowego jej działania oraz w celach analitycznych. Szczegóły znajdują się w Polityce prywatności i plików cookies. Za pomocą plików cookies zbierane są informację, które stanowią bądź mogą stanowić dane osobowe. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Go to mobile version